abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144128481
quote:
14s.gif Op woensdag 3 september 2014 10:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zoek hulp.
:')
pi_144130335
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2014 08:38 schreef madeliefff het volgende:
Haha de reacties hier. Dit doen mannen toch ook ? rondscharrelen totdat er iets serieus ontstaat. Dat is dit eigenlijk ook. Ze heeft al sex met iemand en wilt ook met TS gaan sexen. ..mocht ze TS leuk gaan vinden wil ze meer, zo niet dan niet. T enige slechte is dat ze wat doet met een man die al een vriendin heeft.
Nee, want ze geeft al aan dat ze terug gaat naar die vent als het niets is..

En met termen als "hij vind mij lekkerder dan zijn vriendin", heeft ze hem wel heel hoog zitten. Ik denk dat je dus dan weinig kans maakt als je wel iets serieus wil. Dus kan TS beter daar zijn neus niet aan stoten en op zoek gaat naar een vrouw die wel open staat voor een relatie.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144131042
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 11:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, want ze geeft al aan dat ze terug gaat naar die vent als het niets is..

En met termen als "hij vind mij lekkerder dan zijn vriendin", heeft ze hem wel heel hoog zitten. Ik denk dat je dus dan weinig kans maakt als je wel iets serieus wil. Dus kan TS beter daar zijn neus niet aan stoten en op zoek gaat naar een vrouw die wel open staat voor een relatie.
ja dus? ze vindt haar scharrel dus leuk... alsof dat nooit gebeurd bij anderen en ze wilt hem pas los laten als ze op iemand anders verliefd word. Ze is er eerlijk over en dat kun je alleen maar waarderen. Of hij erop in moet gaan als hij haar echt leuk vind is iets anders Dat ben ik met je eens.

Dat ze het doet met iemand die bezet is is het enige wat je haar kwalijk kunt nemen vind ik. Maar of t iets zegt over of ze relatie materiaal is weet ik niet..want er zijn genoeg mensen wel eens vreemd gegaan die uiteindelijk wel een monogame relatie hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2014 12:07:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')