quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sowieso dat die gozer op het eind een foto maakte
Veer?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ga weer een appeltaart makendoeeeeiii
Het was redelijk bizar, kwam op een ochtend beneden en trof d'r zo aanquote:
Zou je? als ze die vis nog aan haar been had?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sowieso dat die gozer op het eind een foto maakte
Vertrouwde geur, niks aan de hand.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je? als ze die vis nog aan haar been had?
Ik had hem van die vin afgebroken en in haar waffel gestopt. Vreselijk geluid altijd die Amerikaanse wijvenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je? als ze die vis nog aan haar been had?
Ik snap dat nooit zo. Heb echt nog nooit vrouwen met visgeur gehadquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vertrouwde geur, niks aan de hand.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had hem van die vin afgebroken en in haar waffel gestopt. Vreselijk geluid altijd die Amerikaanse wijven
Ik put ook alleen maar uit de kennis die ik hier opgebouwd heb.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap dat nooit zo. Heb echt nog nooit vrouwen met visgeur gehad
Ik denk dat hier iemand klapjes moetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kijk... ik weet niet hoe dat gaat met cavias enzo je zal er vast echt wel een goeie band mee hebben maar stel dat er elk jaar weer 100/200 euro in moet voor dat soort dingen. Dan kan je nooit sparen voor een andere auto... je wil al zo lang van je Twingo af met bloemetjes...
Ik ook niet. Voor geval dat wel lactacyd in huisquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo. Heb echt nog nooit vrouwen met visgeur gehad
[..]![]()
Ik zou me doodschrikken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, idd. Alle meerval soorten hebben dat.
Ik heb btw 2 soorten die knorren
[..]
Verwarrend dit
Jij?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Voor geval dat wel lactacyd in huis
Wie is het?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat hier iemand klapjes moet![]()
Nu op weg hoor.
In m'n bloemen -twingo.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik put ook alleen maar uit de kennis die ik hier opgebouwd heb.
Botia 'knakt' iddquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou me doodschrikken.
Ineens knorgeluiden uit het aquarium![]()
Ik heb wel dat ze knakken, maar knorren niet.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een cavia gehad die, ik denk, d'r rug gebroken had want z'n achterpoten zaten in een keer aan de zijkant. Maar die kon dat wel handelen wat ze at wel gewoon nog, denk dat de zenuwen in de knel zaten o.i.d. en dat ze daardoor niks meer voelde . Evengoed wel laten inslapen want echt een fraai gezicht was het niet.
Ik ga richting grunna.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij?
[..]
Wie is het?
[..]
Begrijpelijk.
Alleen corydorassen hierquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Botia 'knakt' idd![]()
Ja, klopt... zit soms op de bank en dan in ene vanuit het aquarium lawaaihebben ze weer ruzie.
De grote knort als een varken en de kleinere knortpiept meer
Echt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga richting grunna.
Moeilijk hoor, zoveel grunna-users hier
jaajaj je bent dol op corydorassenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen corydorassen hier
Vanuit Zuid-Limburg gezien wel.quote:
Dat zeg ik, Zuid-Limburg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |