Ik heb een keer een vogel met een euthanasie wens gehad en dat was niet makkelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat.. Die beesten hebben vaak al pijn en geen plezier meer in het leven.
Vogels wensen nooit. Dieren überhaupt nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vogel met een euthanasie wens gehad en dat was niet makkelijk.
Ja 2x 310 euroquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn:s
Kut. Maar ik heb je inderdaad wel eens bedragen zien noemen van het dubbele van dat? toch?
Ligt ook aan de leeftijd en hoe lang je zo'n beestje hebt natuurlijk. Maar voor knaagdiertjes die maar een paar jaar worden zoveel geld... :s lastigggg
Wel eens een hond mee gemaakt die je wist te vertellen dat 'ie geen plezier meer in het leven had? Projectie van menselijke emoties pur sang.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vogels wensen nooit. Dieren überhaupt niet
Alleen kleine verwende jongetjes ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vogels wensen nooit. Dieren überhaupt niet
Gebaseerd op feiten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel eens een hond mee gemaakt die je wist te vertellen dat 'ie geen plezier meer in het leven had? Projectie van menselijke emoties pur sang.
Sjezusquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja 2x 310 euro![]()
Neuf is pas 2, wordt 3 dit jaar en volgens de dierenarts wordt het alleen meer groter, totdat ie in de weg gaat zitten.
En dat ... Las in het caviatopic dat iemand 200 euro had uitgegeven en dat de cavia toch uw overleden, tja zuur is dat wel.
Maybequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen kleine verwende jongetjes ?![]()
Nee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel eens een hond mee gemaakt die je wist te vertellen dat 'ie geen plezier meer in het leven had? Projectie van menselijke emoties pur sang.
Is dat zo'n parasiet die altijd op haaien zitten of zo? Arm meisjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:21 schreef VeerEli het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)opt_uit_klauwen.html
AHHAHAHAHA die kop van dat wijfIk ga stuk
Ik bedoel niet dat ze niet zielig zijn in zo'n situatie maar ik weet niet of dieren zo diepzinnig kunnen nadenken over hun eigen leven of zich gewoon min voelen en dus maar in een hoekje gaan zitten. Maar in zo'n geval zou ik zeker kiezen om 'em te laten inslapen omdat ik vind dat het niet ten goede komt aan de levenskwaliteit van een huisdier als 'ie zo'n kwaal heeft.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gebaseerd op feiten?
Niet meer eten, niet meer spelen, in een hoekje wegrotten?
Dat is geen antropomorfisme.
Ja, als je geluk hebt 8quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sjezus![]()
Denk niet dat ik dat had gedaan. DIe beesten worden 6 jaar ofzo?
Wow die is oudquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dat zo'n parasiet die altijd op haaien zitten of zo? Arm meisje.
Mja mja.... trekje conclusie. Hoe hard ookquote:
Nee, daar kunnen dieren niet over nadenken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ze niet zielig zijn in zo'n situatie maar ik weet niet of dieren zo diepzinnig kunnen nadenken over hun eigen leven of zich gewoon min voelen en dus maar in een hoekje gaan zitten. Maar in zo'n geval zou ik zeker kiezen om 'em te laten inslapen omdat ik vind dat het niet ten goede komt aan de levenskwaliteit van een huisdier als 'ie zo'n kwaal heeft.
Hoe dan ook, ik hou sowieso niet zo van zuigzoenen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow die is oud
Wel mooi sommige vissen hebben zo'n punt aan de kieuw of vin. Meestal zijn die ook giftig.
Bijlange na niet dodelijk maar wel vervelend.
Ook niet op je penis?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik hou sowieso niet zo van zuigzoenen.
Ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja mja.... trekje conclusie. Hoe hard ook
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja mja.... trekje conclusie. Hoe hard ook
Ja corydorassen ook.. Blijven zo in dat netje hangenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow die is oud
Wel mooi sommige vissen hebben zo'n punt aan de kieuw of vin. Meestal zijn die ook giftig.
Bijlange na niet dodelijk maar wel vervelend.
Ja, kijk... ik weet niet hoe dat gaat met cavias enzo je zal er vast echt wel een goeie band mee hebben maar stel dat er elk jaar weer 100/200 euro in moet voor dat soort dingen. Dan kan je nooit sparen voor een andere auto... je wil al zo lang van je Twingo af met bloemetjes...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Ik laat neuf wel wegrotten![]()
Nee, maar srs.
Ik blijf bezig_
Sowieso dat die gozer op het eind een foto maaktequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:21 schreef VeerEli het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)opt_uit_klauwen.html
AHHAHAHAHA die kop van dat wijfIk ga stuk
Ja, idd. Alle meerval soorten hebben dat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja corydorassen ook.. Blijven zo in dat netje hangen
Verwarrend ditquote:
Ik heb vroeger een cavia gehad die, ik denk, d'r rug gebroken had want z'n achterpoten zaten in een keer aan de zijkant. Maar die kon dat wel handelen wat ze at wel gewoon nogquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Ik laat neuf wel wegrotten![]()
Nee, maar srs.
Ik blijf bezig_
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een cavia gehad die, ik denk, z'n rug gebroken had want z'n achterpoten zaten in een keer aan de zijkant. Maar die kon dat wel handelen wat ze at wel gewoon nog, denk dat de zenuwen in de knel zaten o.i.d. en dat ze daardoor niks meer voelde . Evengoed wel laten inslapen want echt een fraai gezicht was het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |