Kat niksquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Ongeacht welke diersoort dan?
5213.32 Braziliaanse pesos.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoeveel geld zouden jullie uitgeven voor je huisdier?
Ongeacht diersoort.
Inb4 ik draai hem zelf wel de nek om.
I see what you did therequote:
Oke, jij draait hem zelf wel de nek omquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
5213.32 Braziliaanse pesos.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I see what you did there
Is je huisdier ziek of wat bedoel je?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, jij draait hem zelf wel de nek om
Tenzij je in Brazilië zit.
Nooit dus.
Neuf heeft een melkkliertumor en de operatie is 100 euro.quote:
Ik vind het niet helemaal normaal om een huisdier een operatie te laten ondergaan, ongeacht de kosten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neuf heeft een melkkliertumor en de operatie is 100 euro.![]()
![]()
![]()
Nou heb ik wel hogere bedragen neergeteld, maar ik blijf nu een beetje aan de gang met haar.
Ja, meer dat je hier niet met dat geld kan betalen, tenzij je in Brazilië zit en ik heb niet het idee dat jij daar naar toe zal gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is je huisdier ziek of wat bedoel je?
Ik snapte je vraag gewoon niet, aanschaf, onderhoud, apk etc. etc.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, meer dat je hier niet met dat geld kan betalen, tenzij je in Brazilië zit en ik heb niet het idee dat jij daar naar toe zal gaan.
Tegenwoordig kan je dieren ook chemotherapie laten ondergaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het niet helemaal normaal om een huisdier een operatie te laten ondergaan, ongeacht de kosten.
Oh pardon.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snapte je vraag gewoon niet, aanschaf, onderhoud, apk etc. etc.
Cavia's hebben maar 1 levenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wauw.
Je zou nog meer uitgeven voor een cavia dan aan een kat
O ja sure, sommige mensen hebben daar geen problemen mee. Maar ik denk dat zo iets dusdanig veel stress oplevert voor zo'n diertje en dat ze daar niet zo best mee om kunnen gaan. Vaak heb ik het idee dat het ook meer om de gemoedsrust van het baasje gaat dan om het beestje zelf.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je dieren ook chemotherapie laten ondergaan
Gaat mij 8476364 stappen te ver, maar ieder voor zich.
Damnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neuf heeft een melkkliertumor en de operatie is 100 euro.![]()
![]()
![]()
Nou heb ik wel hogere bedragen neergeteld, maar ik blijf nu een beetje aan de gang met haar.
Van katten kan men 7 keer genietenquote:
Welke?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:15 schreef Gridlok het volgende:
Grappig om te zien hoe gekkies totaal genegeerd worden.
9 keer van het balkon mieterenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van katten kan men 7 keer genieten![]()
Dat.. Die beesten hebben vaak al pijn en geen plezier meer in het leven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
O ja sure, sommige mensen hebben daar geen problemen mee. Maar ik denk dat zo iets dusdanig veel stress oplevert voor zo'n diertje en dat ze daar niet zo best mee om kunnen gaan. Vaak heb ik het idee dat het ook meer om de gemoedsrust van het baasje gaat dan om het beestje zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |