Trustequote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga slapen mensjes.
Tot snel weer.![]()
![]()
Trustequote:
Mooi manquote:
Ik ookquote:
Ach jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg nou wat.... Het moet hier nie gekker worden..
Ja de biertap is hier nog uit ... Maar wel versgemalenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
De koffieautomaat is het eerste dat je opzoekt?
In Duitsland Bayern papierfabriek hadden ze bier in de automaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de biertap is hier nog uit ... Maar wel versgemalen
In Belgie in Charleroi zaten alle Belgen nu al aan het bier op het CSquote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Duitsland Bayern papierfabriek hadden ze bier in de automaat.
Niet alleen in Charleroi.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:02 schreef chufi het volgende:
[..]
In Belgie in Charleroi zaten alle Belgen nu al aan het bier op het CS
Waarom ben je een Charleroi uitgestapt? Dat is wel zo'n beetje treurigste plek die je kan verzinnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar ooit was ik om deze tijd op een CS is Belgie, eens dus en dat was daar
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:06 schreef sig000 het volgende:
Het coma zuipen is dan weer typisch verschijnsel in bepaalde gebieden.
Was al weer heel lang geleden en we waren er alleen maar om te ontbijten... We gingen niet eens met de trein ..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom ben je een Charleroi uitgestapt? Dat is wel zo'n beetje treurigste plek die je kan verzinnen.
En? Was het te vreten?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Was al weer heel lang geleden en we waren er alleen maar om te ontbijten... We gingen niet eens met de trein ..
We verhogen de leeftijd en dan is het geregeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:08 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Maar in de randstad zijn er meerdere problemen, comazuipen heeft geen prioriteit
Iets wat alleen vrouwen schijnen te kunnen , nml multi-tasken.. Fokken , radioluisteren, streamen en werkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
LoL wat ben je aan het doen dan?
Zou ook kunnen ... Twas al heel lang geledenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:51 schreef sararaats het volgende:
Charleroi heeft geen CS. Dat heet Charleroi Zuid
Allemaal tegelijk?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets wat alleen vrouwen schijnen te kunnen , nml multi-tasken.. Fokken , radioluisteren, streamen en werken
Hier schijnt ie in volle glorie saarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:25 schreef sararaats het volgende:
[..]heb jij de zon gezien? Ik niet
gedaan, idd kort alleen de laatste vraag is qua invul mogelijkheden een beetje onduidelijkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:39 schreef cherishable het volgende:
Lieve Sc-ers van Utopia! Mag ik jullie hulp eventjes vragen voor een klein dingetje? http://www.thesistools.com/web/?id=425699 Deze enquête kost 5 minuutjes en helpt mij enorm!
TRU / Is TRU gestorven of is er nog hoop? #2 we moeten TRU redden leuk subforum slaat soms erg door maar wel vermakelijk leesvoerquote:
vind je dat niet mooi dan,, die schilderijen kan ik echt uren naar kijken man, de sfeerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat heb je met onze pave gedaan?
Hoef toch niet bij Scientology te gaan hè?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
TRU / Is TRU gestorven of is er nog hoop? #2 we moeten TRU redden leuk subforum slaat soms erg door maar wel vermakelijk leesvoer
Vind het ook wel mooi hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
vind je dat niet mooi dan,, die schilderijen kan ik echt uren naar kijken man, de sfeer
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
vind je dat niet mooi dan,, die schilderijen kan ik echt uren naar kijken man, de sfeer
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
dat is BNWquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:49 schreef isax het volgende:
[..]
Hoef toch niet bij Scientology te gaan hè?
Yup, ook in Gent maar Antwerpen heeft veel heeeel veeel mooie schillderijenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
Vind het ook wel mooi hoor.
Ben je al in Antwerpen geweest?
quote:
Mooi he, de lucht is gewoon 2/3 van het schilderij en het stoort totaal niet maar is gewoon precies goedquote:
Die Paulus kon er wel wat van.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mooi he, de lucht is gewoon 2/3 van het schilderij en het stoort totaal niet maar is gewoon precies goed
Komt door de positiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mooi he, de lucht is gewoon 2/3 van het schilderij en het stoort totaal niet maar is gewoon precies goed
Omdat VEVO.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:35 schreef ChocoFan het volgende:
En waarom is het nu weer de nette versie.
Is leuk kan het je aanradenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer rondscheuren met een golfkarretje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |