Lief zijn dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:43 schreef Fylax het volgende:
zohee heb toch een mooi meisje gevonden van 15 die 18 lijkt. en ze vind mij mooi:o:o
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:43 schreef Parlay het volgende:
[..]
Mannen idd![]()
Ach, voor zo erbij zijn ze wel om te doen
Klopt en ik was het volgens mij ook vaak met jou eensquote:
Dat is wel vreemd inderdaad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:45 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt en ik was het volgens mij ook vaak met jou eensHoe gek kan het worden.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook geen idee wat er wel werkt. Jij bent de expert hier. Ik absoluut niet.
Ja en waarom heb jij dezelfde ui als parlay? Dat was van de week ook al een keer zo fokking verwarrend hier.quote:
Hek heul niequote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en waarom heb jij dezelfde ui als parlay? Dat was van de week ook al een keer zo fokking verwarrend hier.
quote:
Wisknie :0quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:53 schreef Parlay het volgende:
[..]Mijn eerste fan.......niet fann
Moment.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wisknie :0
Welke nog meer dan?
Welkom op Fok waar iedereen een kloon isquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:54 schreef ChocoFan het volgende:
Ik word gek van al die kloons.en veranderende UI's
![]()
Tijd dat ik er dan maar eens 1 gaat maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Welkom op Fok waar iedereen een kloon is![]()
Toestandquote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tijd dat ik er dan maar eens 1 gaat maken.
Wat een gedoe allemaal.
Geen andere, niet die jij kent iig, een land ver weg in a place far far awayquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken jou alleen als deze maar als je een andere zou hebben zou ik het toch niet doorhebben.
Dan ken je mijn neefjes nog niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's een noobje, die telt niet
Hou die maar ver weg dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Geen andere, niet die jij kent iig, een land ver weg in a place far far away
Nou zeg, gewoon een leuk accountquote:
Yvonne mailen dat helpt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nou zeg, gewoon een leuk accountWW kwijt
Ik vind Yvonne engquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:09 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Yvonne mailen dat helpt.
Dat ken ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nou zeg, gewoon een leuk accountWW kwijt
Neequote:
Wat was jouw oude account dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ken ik.Dat is wel jammer dan.
Die zei dat ik loog toen ik een account terugvroegquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:09 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Yvonne mailen dat helpt.
Mijn eerste account ben ik naam van vergeten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit mee gepost, dus de naam maakt niet uit.
Jawel, maar ik vind het wel best zoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:11 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Die is best wel tof hoor.
De naam weet ik nog wel, het ww alleen niet meer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:12 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Mijn eerste account ben ik naam van vergeten.
Waarom niet? Je bent nu toch aardig gebektquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit mee gepost, dus de naam maakt niet uit.
Ik ook, soms vind ik er weer 1 terug in vergeten mailbox.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het wel best zo
Geen idee en geen idee. En ww kwijt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent nu toch aardig gebekt
Ik niet, maar ik ben best een tijd weg geweest. Wel gelurkt heel soms via Google denk ik, daarna dit account en weer eens wat gepost. En nu weer volop aanwezigquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:14 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ik ook, soms vind ik er weer 1 terug in vergeten mailbox.
Ik denk dat ik daar ook maar eens een kloon voor gaat aanmaken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:19 schreef hugecooll het volgende:
Zeker dat Parlays hele hebben en houden terug te vinden is in R&P en WGR, uiteraard gepost onder meerdere kloons
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:19 schreef hugecooll het volgende:
Zeker dat Parlays hele hebben en houden terug te vinden is in R&P en WGR, uiteraard gepost onder meerdere kloons
Moet je vooral van tevoren aankondigenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar ook maar eens een kloon voor gaat aanmaken.
Ssssst ik moet mijn schuimpjes naam hoog houden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Moet je vooral van tevoren aankondigen
Waarom? Only human en wie zegt dat dat niet zo is, is een debiel of een puberquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar ook maar eens een kloon voor gaat aanmaken.
Ik heb al genoeg gedeeld hier.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:23 schreef Parlay het volgende:
[..]
Waarom? Only human en wie zegt dat dat niet zo is, is een debiel of een puber
Je begint het al te lerenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:23 schreef ChocoFan het volgende:
Als ik al iets met een kloon zou willen dan weet ik inmiddels hoe het werkt en wacht ik ermee of misschien heb ik er al gewoon 1tje. You will never now.
Niet meteen dit soort noobshit doen hequote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:23 schreef ChocoFan het volgende:
Als ik al iets met een kloon zou willen dan weet ik inmiddels hoe het werkt en wacht ik ermee of misschien heb ik er al gewoon 1tje. You will never now.
Mijn officiele inschrijfdatum is uit 2009. Ik kom niet helemaal uit een ei.quote:
quote:
Op de Dag van de Arbeid ingeschrevenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn officiele inschrijfdatum is uit 2009. Ik kom niet helemaal uit een ei.![]()
Oh shit. Schuimpje modus.
Lol, Isax kan wel vervelend zijn soms. Maar ik blijf er gewoon tussen staan. Ik ben geen mietje, ik ga gewoon samen met haar en joezi rondkijken daar als we worden toegelaten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Niet meteen dit soort noobshit doen he
Lol, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Klonen zijn handig om niet in de top500 terecht te komen.
Dus?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Op de Dag van de Arbeid ingeschreven
Succesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, Isax kan wel vervelend zijn soms. Maar ik blijf er gewoon tussen staan. Ik ben geen mietje, ik ga gewoon samen met haar en joezi rondkijken daar als we worden toegelaten.
Oke oke, hoef je niet gelijk te gaan schreeuwen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
JA NIET DUS
GWN OBSERVATIE TOG
Ja nee, ik linkte een postquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, Isax kan wel vervelend zijn soms. Maar ik blijf er gewoon tussen staan. Ik ben geen mietje, ik ga gewoon samen met haar en joezi rondkijken daar als we worden toegelaten.
Ik vind dit verwarrend. Parlay knipoogt altijd naar me. Nu weet ik niet wat er aan de hand isquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oke oke, hoef je niet gelijk te gaan schreeuwen.
Lol, ook toevallig dan dat wij er net bijstonden daar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja nee, ik linkte een post
Op z'n 'eerste dag' gelijk KPD gevonden, het topic om toegang voor KPD aan te vragen gevonden, 50+ posts en zo.
Dan ben je dus geen onopvallende kloon
En dat maakt het hier leuk, zonder mensen zoals jij zou het hier al snel doods en stil zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg gedeeld hier.![]()
En de dingen waar ik mee zit ga ik zeker niet onder deze account posten.
Parlay is je ernstig aan het versieren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind dit verwarrend. Parlay knipoogt altijd naar me. Nu weet ik niet wat er aan de hand is
Ik hoop toch echt dat ik deze maand niet weer op 1 staat.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
En dat maakt het hier leuk, zonder mensen zoals jij zou het hier al snel doods en stil zijn.
SC- Queen, Queen of the night![]()
Ik heb een zenuwenticquote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind dit verwarrend. Parlay knipoogt altijd naar me. Nu weet ik niet wat er aan de hand is
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Parlay is je ernstig aan het versieren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik ook altijd. Vrouwen die knipogen naar me.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind je leuk iig en dat is veel gezegd voor deze zwerfkat *kopjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat ik deze maand niet weer op 1 staat.
Ik hou me al hartstikke vaak in, ken je nagaan.![]()
En ja ja, ik zorg voor prima vermaak hier, ik ben van veel markten thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |