Eerder CEO van het kleinste kamertjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:41 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Volgens mij is hij echt eng slim en is hij over 10 jaar minimaal de CEO van Nederland ofzo
Hij doet 4 bachelorstudies (in 6 à 7 jaar) en is politiek actief, big whoop. Als hij in dienst treedt als jurist ofzo zal niemand omkijken of hij nu zes vakken per semester heeft gevolgd of drie.quote:
Neuh, gewoon een strebertje die op z'n 30e een mentale breakdown krijgt omdat hij volgens hemzelf ondergewaardeerd wordt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:41 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Volgens mij is hij echt eng slim en is hij over 10 jaar minimaal de CEO van Nederland ofzo
Met ambitie hebben is niks mis, maar je kunt ook overdrijven natuurlijk. Sowieso is meer dan 3 studies volgen al belachelijk, laat staan er ook nog eens tien extracurriculaire bezigheden naast te doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij doet 4 bachelorstudies (in 6 à 7 jaar) en is politiek actief, big whoop. Als hij in dienst treedt als jurist ofzo zal niemand omkijken of hij nu zes vakken per semester heeft gevolgd of drie.
[..]
Neuh, gewoon een strebertje die op z'n 30e een mentale breakdown krijgt omdat hij volgens hemzelf ondergewaardeerd wordt.
Ik ben zelf geen werkgever, maar ik kan me er iets bij voorstellen dat je dan het idee krijgt dat sollicitant gewoon niet weet wat hij wil.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:01 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Met ambitie hebben is niks mis, maar je kunt ook overdrijven natuurlijk. Sowieso is meer dan 3 studies volgen al belachelijk, laat staan er ook nog eens tien extracurriculaire bezigheden naast te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |