Ja tien jaar over gedaan en bizar veel overlap. Onz is verderop maat! Ik zette mn wekker om te reagereb (zie andefe topic van mjj) en lees veel baggerrquote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb drie studie's tegelijk gedaan, ja.
Ik heb ze allemaal in (dezelfde) 4 jaar behaald. Vind het ook niet leuk dat je zo gemeen doet direct.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:48 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja tien jaar over gedaan en bizar veel overlap. Onz is verderop maat! Ik zette mn wekker om te reagereb (zie andefe topic van mjj) en lees veel baggerr
Meen je dat?.diep diep respectquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal in (dezelfde) 4 jaar behaald. Vind het ook niet leuk dat je zo gemeen doet direct.
Dankjewel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Meen je dat?.diep diep respect
Welke studies en begon je op je 18e? Hoeveel studiepunten fixte jij per jaarquote:
Wijsbegeerte, Bedrijfseconomie en journalistiek. Gewoon elk jaar 55-57 EC maar meestal gewoon 60 EC.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Welke studies en begon je op je 18e? Hoeveel studiepunten fixte jij per jaar
Waarom zoek je mij zo op?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 04:04 schreef Etsu het volgende:
Hoeveel topics ga je nog openen om te zeiken over dit soort zaken?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wijsbegeerte, Bedrijfseconomie en journalistiek. Gewoon elk jaar 55-57 EC maar meestal gewoon 60 EC.
Trollquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wijsbegeerte, Bedrijfseconomie en journalistiek. Gewoon elk jaar 55-57 EC maar meestal gewoon 60 EC.
Maar drie?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 02:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb drie studie's tegelijk gedaan, ja.
Vrij nutteloze combinatie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ziekquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb m'n veterstrikdiploma gehaald terwijl ik ook bezig was met m'n Zwarte Pieten examen.
Had je nog wel tijd om dr borstkes aan te raken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:55 schreef RoW_0 het volgende:
Mijn ex die op de uni rechten en filosofie combineerde en alles zowat met dikke cijfers haalde
keer drie dus? Dat is een.bachelor per jaarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 03:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hcs zijn.nogal belangrijk vaakquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:51 schreef Travel. het volgende:
Wil je een serieus antwoord want het topic ziet er niet heel serieus uit.
Kwestie van goed combineren, niet naar hoorcollege's gaan, werkgroepen volgen en dat is het prima te doen.
En dan nog steeds tijd genoeg voor leuke dingen.
Hij doet er twee en volgt keuzevakken in de andere tweequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:51 schreef Regilio_ het volgende:
Die piemel die die G500 heeft opgericht doet 4 (!!!!!) studies (no joke). Zit bij m'n broertje op de opleiding..nou ja één vd vier dan
Edit: Sywert van Lienden heet deze pik.
Nee, 4:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:03 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Hij doet er twee en volgt keuzevakken in de andere twee
Wat een nerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:51 schreef Regilio_ het volgende:
Die piemel die die G500 heeft opgericht doet 4 (!!!!!) studies (no joke). Zit bij m'n broertje op de opleiding..nou ja één vd vier dan
Edit: Sywert van Lienden heet deze pik.
quote:
quote:
Gelukkig hangt niet de gehele wereld net als jullie een X aantal uur per dag op de bank met laptopje op schoot om te FOK!ken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:46 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Maar drie?
Is dit misschien iets voor je? www.jostiband.nl
Zo kun je het wel zien, ja. Maar hbo stelt dan ook niet zoveel voor.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:55 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
keer drie dus? Dat is een.bachelor per jaar
Helemaal geen nutteloze combinatie als je financiële stukken in kranten wil schrijven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vrij nutteloze combinatie.
Echter vond je het wel leuk? Had je nog wel tijd om te partyen en te chillen?
Ik zit niet op de bank en ik heb geen laptopquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig hangt niet de gehele wereld net als jullie een X aantal uur per dag op de bank met laptopje op schoot om te FOK!ken.
Sowieso mensen die er over opscheppen zijn de treurigste.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:04 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nee, 4:
http://www.sywert.nl/#!about/c10fk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |