SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heel erg goed want ik heb vakantie
Op mijn beste dag...... heerlijk helder!quote:
Kus me Mariaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Op mijn beste dag...... heerlijk helder!
Vakantie is stressquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Verdien jij wel vakantie dan?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Verdien jij wel vakantie dan?
Nog eens radenquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik dacht 1 seconden dat er jahova zou staan
staat er eigenlijk ookquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik dacht 1 seconden dat er jahova zou staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
schaar met me mee naar de regenboog rainbow ik schaar alleen voor jouwwwwwwquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:19 schreef Dottey het volgende:
[..]Hard werken als poetsvrouw van een sloddervos.
quote:
Complexen en trauma's heb ik er aan over gehouden met een vouwcaravan en ouders.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij hebt een verkeerd beeld van vakantie dunkt me
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
staat er eigenlijk ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat klinkt sloddervos toch negatiefquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:19 schreef Dottey het volgende:
[..]Hard werken als poetsvrouw van een sloddervos.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:21 schreef Joezi het volgende:
God als u bestaat post dan in deze SC, we smeken U!
En wat zou er dan gepost moeten worden?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:21 schreef Joezi het volgende:
Al gedaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:21 schreef Joezi het volgende:
Ik vind hem positief hoor ^^, zonder hem geen werkquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat klinkt sloddervos toch negatief
Haha, ja ik kan me betere vakanties indenkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Complexen en trauma's heb ik er aan over gehouden met een vouwcaravan en ouders.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vind hem positief hoor ^^, zonder hem geen werk
TETTEN!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En wat zou er dan gepost moeten worden?
Halverwege België moest mijn vader terugrijden omdat mijn moeder de gordijntjes vergeten was.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, ja ik kan me betere vakanties indenken
Dat is wel heel sneuquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Halverwege België moest mijn vader terugrijden omdat mijn moeder de gordijntjes vergeten was.
Jaaa, lekker man in Engeland achter je tent aanrennen door de wind... Vervolgens door de hoosbuien alsnog een B&B boeken omdat de tent doorweekt is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:25 schreef Dottey het volgende:
Ik houd van kamperen... ondanks de ervaring van met je ouders jarenlang op een camping te hebben gestaan. Dat was echt niet tof! Naja, vanaf dat ik een eigen los tentje ernaast mocht ging het wel![]()
Maar nu.. zelf in je tent aanrommelenMinimaal spul mee, wat maximaal meegaat. Karren naar een gare camping in de Ardennen of zulks.
Haha, typischquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Halverwege België moest mijn vader terugrijden omdat mijn moeder de gordijntjes vergeten was.
Ik ben blij dat je het zelf ook een irritant kut plaatje vond.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:26 schreef isax het volgende:
ugh hoofdpijn is niet leuk
pleur ik nog een irritant flikker plaatje ook nog in dat topic.
god straft meteen.
Ik had afgelopen begin mei, op een Bluesfestival waar ik help, met mijn tent staan kiten op het grasveld. Wat een wind was dat! Opzetten was echt hilarischquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jaaa, lekker man in Engeland achter je tent aanrennen door de wind... Vervolgens door de hoosbuien alsnog een B&B boeken omdat de tent doorweekt is.
Leuk joh kamperen
Jaa, maar één keer is leuk, twee keer gaat nog maar drie keer wordt vervelend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik had afgelopen begin mei, op een Bluesfestival waar ik help, met mijn tent staan kiten op het grasveld. Wat een wind was dat! Opzetten was echt hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |