abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143403374
Ze doen er verder niets mee maar het lucht op om de frustaties ergens kwijt te kunnen.
pi_143403681
Hier hadden ze gisteren een dagdeel aangegeven tussen 13:30 en 17:00 dus kon ik nog mooi even weg (lees bier halen) voor die tijd. Kom ik terug om 13:00 staat er op internet 1e poging mislukt blijkt hij al om 12:40 geweest te zijn.

Gebeld met ze ja daar is niks aan te doen gebeurt wel eens meer morgen komen ze weer. Klacht ingediend bij het bedrijf waar ik had besteld en gezegd dat ik niks meer bestel zolang zij zaken doen met postnl/TNT. Schade voor hun gemiddeld 2500¤ op jaarbasis. Klacht ingediend op klacht.nl die hebben het ook op hun website gezet en naar postnl/TNT gemailed.

Klacht ingediend op de website van postnl/TNT zelf.
Raad wie er dezelfde dag nog om 19:00 uur `s avonds op de stoep stond met het pakket. Juist ja postnl/TNT.
Dreigen dat er niks meer besteld word is denk ik wel het toverwoord hier. Als je aan een bedrijf zijn inkomsten gaat komen is er opeens een hoop mogelijk. *;
pi_143403770
quote:
7s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 09:01 schreef Karig_Hutje het volgende:
Hier hadden ze gisteren een dagdeel aangegeven tussen 13:30 en 17:00 dus kon ik nog mooi even weg (lees bier halen) voor die tijd. Kom ik terug om 13:00 staat er op internet 1e poging mislukt blijkt hij al om 12:40 geweest te zijn.

Gebeld met ze ja daar is niks aan te doen gebeurt wel eens meer morgen komen ze weer. Klacht ingediend bij het bedrijf waar ik had besteld en gezegd dat ik niks meer bestel zolang zij zaken doen met postnl/TNT. Schade voor hun gemiddeld 2500¤ op jaarbasis. Klacht ingediend op klacht.nl die hebben het ook op hun website gezet en naar postnl/TNT gemailed.

Klacht ingediend op de website van postnl/TNT zelf.
Raad wie er dezelfde dag nog om 19:00 uur `s avonds op de stoep stond met het pakket. Juist ja postnl/TNT.
Dreigen dat er niks meer besteld word is denk ik wel het toverwoord hier. Als je aan een bedrijf zijn inkomsten gaat komen is er opeens een hoop mogelijk. *;
Die arme al uitgewrongen bezorger moet dan nog extra een keer langskomen terwijl zijn vrouw op een beurt ligt te wachten.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 09:16:48 #54
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_143403867
En maar blijven bestellen en zelf er niet van leren :')

Ik heb overigens echt nooit problemen met PostNL. Ligt het misschien aan waar je woont?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_143404227
quote:
15s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 09:09 schreef sig000 het volgende:

[..]

Die arme al uitgewrongen bezorger moet dan nog extra een keer langskomen terwijl zijn vrouw op een beurt ligt te wachten.
Nee gaat gewoon met de tweede shift mee was ook een andere bezorger als normaal.
pi_143404275
quote:
10s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 09:36 schreef Karig_Hutje het volgende:

[..]

Nee gaat gewoon met de tweede shift mee was ook een andere bezorger als normaal.
Ik heb altijd een goede band met de bezorgers die min of meer vast zijn, ze weten na een tijdje precies wanneer je thuis bent,
pi_143404337
Niemand heeft ooit problemen met PostNL, dus het ligt aan TS. Ik werk zelf op de zakelijke klantenservice van PostNL en heb nooit ene fuck te doen omdat iedereen zo tevreden is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')