Ik vind hem briljant.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:04 schreef isax het volgende:
ik weet niet waarom ik zo'n wazig plaatje op google vond maar goed.
quote:
Eerst informatie geven zoals:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom in de SC, we zijn benieuwd naar al je bijdrages
je beantwoord mijn vraag niet..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom in de SC, we zijn benieuwd naar al je bijdrages
Ik geloof je meteen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:07 schreef isax het volgende:
[..]
ik zal niet zeggen dat mijn avonden er nooit zo uitzagen
Is dat godverdomme Daniel Craig?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je beantwoord mijn vraag niet..
do i look like i give a damnquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is dat godverdomme Daniel Craig?
Chatroulette?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
do i look like i give a damn
je bent gewoon jaloers dat ik jou piemol niet wil zienquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vrouwmens, hou je een beetje in.
Ja, daar zit ik op te wachten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:09 schreef isax het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat ik jou piemol niet wil zien
Ik vind deze vraag veel te persoonlijk om serieus te beantwoorden. De volgende antwoorden zijn dan ook niet juist:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Eerst informatie geven zoals:
Leeftijd, woonplaats, werk/school enz.
Heb jij een strakke of een losse voorhuid? Just curious matequote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik op te wachten.
Wat is je standpunt inzake bacon?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind deze vraag veel te persoonlijk om serieus te beantwoorden. De volgende antwoorden zijn dan ook niet juist:
20.
Groningen.
Studeren: BedrijfsEconomie.
Ik heb 2 lippen zo stralend als de maan kanjerdtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jij een strakke of een losse voorhuid? Just curious mate
Moejenienaarkeiweekquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind deze vraag veel te persoonlijk om serieus te beantwoorden. De volgende antwoorden zijn dan ook niet juist:
20.
Groningen.
Studeren: BedrijfsEconomie.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:11 schreef Joezi het volgende:
Mijn voorhuidje is al een paar keer gescheurd, geen pretje, maar wel humor
Lekker je billen uit elkaar en likken maarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:11 schreef pinkystinky het volgende:
[..]
Ik heb 2 lippen zo stralend als de maan kanjerdt
Je vergeet nog te vermelden in welke status.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Heb jij een strakke of een losse voorhuid? Just curious mate
Ligt aan de bereidingswijze.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat is je standpunt inzake bacon?
vol stijfquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je vergeet nog te vermelden in welke status.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |