op je rug liggen en benen omhoog trekkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
mss als je liev vraagt mag jy ook
niet gek hoor, gewoon mainstreamquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:12 schreef McNulty het volgende:
Nou Jb laat wat van je horen! Montelly heeft een gewillige anus.
Zometeen gaan mensen nog het verkeerde denken. kenne we nie hebben natuurlijkquote:
denk dat JB niet zo moeilijk zal doen als je haar gewoon vraagtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:12 schreef McNulty het volgende:
Nou Jb laat wat van je horen! Montelly heeft een gewillige anus.
sie je bro's hellepe elkaarrquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
denk dat JB niet zo moeilijk zal doen als je haar gewoon vraagt
wat een ellendige stem, je zou gewoon al meppen gaan gevenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
niet gek hoor, gewoon mainstream
Denk aan jb's vinger wanneer je in de bodem van je squat zit.quote:
Nee liever niet, als hij het graag zou willen zou ik het voor 'm doen, maar ik denk dat ik daarmee ook gelijk een stuk respect zou verliezenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heel eerlijk, zou je dat bij Etha willen doen? Gewoon vingertje naar binnen..
Jij wel eens geprobeerd?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat al niet gedaan heeft? Een beetje anal play is niet gay.
Een stevige rimjob zou hem toch wel geven? De eckte pleaser dat je bent.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee liever niet, als hij het graag zou willen zou ik het voor 'm doen, maar ik denk dat ik daarmee ook gelijk een stuk respect zou verliezenvoorbinddildo gevallen idem
Nein!quote:[..]
Jij wel eens geprobeerd?
Jb heeft ghettonailsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:36 schreef JackieBrown het volgende:
Bovendien zou ik dan m'n nagels moeten inkorten, wat echt zonde zou zijn
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:43 schreef McNulty het volgende:
Jb heeft ghettonails![]()
Hey jackiebrowniqua lol.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een stevige rimjob zou hem toch wel geven? De eckte pleaser dat je bent.
[..]
Nein!
[..]
Jb heeft ghettonails![]()
Hey jackiebrowniqua lol.
ehhquote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:12 schreef Montelly het volgende:
Ik wil een keer deze standje proberen met een meid, moet ze wel beetje lenig zijn.
[ afbeelding ]
groet je me niet meer ofsoquote:
Haai Crip.quote:
Gegrilde merguez (marokkaanse gekruide worst) met een salade. Nu een ijskoffie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:29 schreef McNulty het volgende:
Wat voor lekkers heeft Crip gekookt vandaag?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Gegrilde merguez (marokkaanse gekruide worst) met een salade. Nu een ijskoffie.![]()
En jij?
Klinkt lekkahquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:32 schreef Crip het volgende:
Gegrilde merguez (marokkaanse gekruide worst) met een salade. Nu een ijskoffie.
Aitquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Klinkt lekkah. Beter ga jij een keer koken voor mij want ik had gewoon spaghetti.
Haar tattoo's zijn fuglyquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef Deuce92 het volgende:
Ja/Nee?
[ afbeelding ]
#nomakeup #outofbed #bianca
Waarom moet je dit topic verneuken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:42 schreef Deuce92 het volgende:
Ja/Nee?
[ afbeelding ]
#nomakeup #outofbed #bianca
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:48 schreef Deuce92 het volgende:
Wat een haat op een mooie Hollandsche meid.
Swekquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:54 schreef Deuce92 het volgende:
hey mcnutty check dese hosselaer
[ afbeelding ]
lol, burka met hoerenpumpsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:55 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Crip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
varkens, bedoel jequote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
zo maar drie smatjes gehosseld dese king
[ afbeelding ]
vieze dingen met nette meisjes is altijd leukquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
Ik ga dit topic overnemen. Jullie zijn vies.
[ afbeelding ]
Is lekker man, zag altijd op het station een chick als haar. Zwarte pumps, skinnyjeans en dan hijab (geen burka).quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
Ik ga dit topic overnemen. Jullie zijn vies.
[ afbeelding ]
Hou met teasen Crip want die willen pas neuken nadat ze getrouwd zijn,quote:
Nee man gewoon in de butthole dan blijven ze maagd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
Hou met teasen Crip want die willen pas neuken nadat ze getrouwd zijn,
Jij weet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vieze dingen met nette meisjes is altijd leuk
Die krijg jij sws nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
[..]
Hou met teasen Crip want die willen pas neuken nadat ze getrouwd zijn,
gewoon er achterna gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is lekker man, zag altijd op het station een chick als haar. Zwarte pumps, skinnyjeans en dan hijab (geen burka).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |