Ja.. wij ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:15 schreef Memento-Mori het volgende:
heb het weekend voornamelijk gependeld tussen India, Lima en Charlie
ben daar 2x kort geweestquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. wij ookMet de Grolsch er nog tussen dan wel.
We zijn elkaar gewoon steeds mis gelopen. Een andere bekende kwam ik wel steeds tegen bij de India of de Charliequote:
Lima staan we altijd rechtsvoor, Charlie linksvoor en India ook steeds rechtsvoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
We zijn elkaar gewoon steeds mis gelopen. Een andere bekende kwam ik wel steeds tegen bij de India of de Charlie
Ja, precies andersom dan wij dus eigenlijkquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Lima staan we altijd rechtsvoor, Charlie linksvoor en India ook steeds rechtsvoor
Lang in de rij staan terwijl er om je heen allerlei leuke dingen gebeuren vind ik nogal lastig. Zou willen dat ze sommige dingen (comedy of zo) ook eens in een grotere zaal doen, de India bijv.quote:
Ik had er veel hogere verwachtingen van of misschien ben ik wel gewoon niet zo snel onder de indrukquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:09 schreef DjeDje het volgende:
Tïtty Twïster![]()
Los gaan op rock en mannen zien paaldansen.
Geweldig.
Ik heb lopen zoeken als een gek!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:17 schreef Henkmanz het volgende:
Ik miste de kipbraadworst. Ik wil hem terug. Dus heb ik een FBpagina gemaakt. For reals.
https://www.facebook.com/kipbraadworst
Haha wij hebben vrijdag toen het terrein net open was een hunt gehad voor wie er als eerste eentje kon scoren. Jammerlijk mislukt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:01 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Ik heb lopen zoeken als een gek!!
Beetje alcohol en gekke vrienden, dan is alles leukquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:50 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik had er veel hogere verwachtingen van of misschien ben ik wel gewoon niet zo snel onder de indruk. Maar ik vond het eigenlijk veel te druk en de muziek bagger.
tof, welcome to the clubquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:41 schreef Devv het volgende:
O ja, dit moet ook nog even in mijn lijstje met hoogtepunten. Ik heb een Human Right Tattoo laten zetten.
[ afbeelding ]
Maar die hoort natuurlijk eigenlijk hier: LWL / Nog iets kwijtgeraakt of overgehouden aan Lowlands?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:41 schreef Devv het volgende:
O ja, dit moet ook nog even in mijn lijstje met hoogtepunten. Ik heb een Human Right Tattoo laten zetten.
[ afbeelding ]
Zaterdagavond naar Comedytrain geweest... Erg gelachen en fijn om lekker warm binnen te zitten! Konden zo vanuit Bongo Botrako in de Lima als een van de laatsten naar binnen lopen. Geslaagde voorstelling.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |