Dat ontken ik nergens.quote:
Ik neuk als een echte volwassene 8 uur per dag.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik vooral 's avonds op FOK! ben, de meeste mensen zitten niet 24/7 samen dingen te doen. En nu niet meer zo stoer doen, broekplasser.
Das veel te vermoeiend joh.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik neuk als een echte volwassene 8 uur per dag.
Ik ben na een minuut of 10 (lichten uit, neus en ogen dicht) toch wel blij dat we het er weer op hebben zitten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik neuk als een echte volwassene 8 uur per dag.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben na een minuut of 10 (lichten uit, neus en ogen dicht) toch wel blij dat we het er weer op hebben zitten.
[..]
Ik ben na een minuut of 10 (lichten uit, neus en ogen dicht) toch wel blij dat we het er weer op hebben zitten.
Thanks, bro. Maar jij hebt het ook goed voor elkaar. Dat met die gebroken relatie, dat kan de beste overkomen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:03 schreef beverton het volgende:
[..]
TS is een player én een gentleman. Topgozer gewoon, dat kan ik jullie wel zeggen. Ik had vannacht een chickje aangeduwd naast de zuipkeet en dat resulteerde in een gebroken relatie. Jij hebt het beter voor elkaar
Klopt, maar wel jammer dat ik nu dus geen lasagna kan eten, omdat die trut dus niet meer wilde koken. Vooruit, kan ik mee levenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:21 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Thanks, bro. Maar jij hebt het ook goed voor elkaar. Dat met die gebroken relatie, dat kan de beste overkomen.Er komt wel weer een ander.
Goed plan!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:23 schreef beverton het volgende:
[..]
Klopt, maar wel jammer dat ik nu dus geen lasagna kan eten, omdat die trut dus niet meer wilde koken. Vooruit, kan ik mee leven. Snel weer eens een biertje doen in omgeving van Wassenaar
!
Gotcha!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:12 schreef the-eye het volgende:
Als ik je postgeschiedenis bekijk heb je tegelijk liggen fokken en wippen
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |