Heb je niet een haak ergens, touw erdoor, mandje eraan en vuilniszak naar beneden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:54 schreef isax het volgende:
[..]
kan wel hier. maar dan zou ik mijn vuilniszak naar beneden kunnen doen met e hengel.
Als je nou een goed net onder je huis spant en leert mikken, hoef je je huis niet meer uit voor het vuilnis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:54 schreef isax het volgende:
[..]
kan wel hier. maar dan zou ik mijn vuilniszak naar beneden kunnen doen met e hengel.
Doe maar iets meer je best dan. En discussie vind ik een zwaar woord, aangezien het nu nergens over gaat volgens mij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet mijn probleem, ik doe mn best om de discussie gaande te houden.
serieus?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je niet een haak ergens, touw erdoor, mandje eraan en vuilniszak naar beneden.![]()
Ik heb ze dat wel eens met katten zien doen.
Als je een discussie over niets houd, discussieer je toch over iets.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe maar iets meer je best dan. En discussie vind ik een zwaar woord, aangezien het nu nergens over gaat volgens mij.
Ja, echt, kat gaat dan vrijwillig in het mandje zitten en het baasje takelt het dan een paar verdiepingen omhoog. En omlaag ook natuurlijk. Was vet grappig.quote:
Dat is waar, maar het woord discussie associeer ik meer met een ruzie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je een discussie over niets houd, discussieer je toch over iets.
dat is wel geniaal. hier heb je heel weinig katten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, echt, kat gaat dan vrijwillig in het mandje zitten en het baasje takelt het dan een paar verdiepingen omhoog. En omlaag ook natuurlijk. Was vet grappig.
Zeker veel chinezen in de buurt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:59 schreef isax het volgende:
[..]
dat is wel geniaal. hier heb je heel weinig katten.
Die kat is gewoon te lui om te lopen, dat is net zo als die kat in engeland die iedere dag de bus nam om twee stations later uit te stappen en dan terug liep naar huis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, echt, kat gaat dan vrijwillig in het mandje zitten en het baasje takelt het dan een paar verdiepingen omhoog. En omlaag ook natuurlijk. Was vet grappig.
Serieus, is er een kat die dat ook doet. Verbaasd me eigenlijk niets, katten zijn echt wel slim.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die kat is gewoon te lui om te lopen, dat is net zo als die kat in engeland die iedere dag de bus nam om twee stations later uit te stappen en dan terug liep naar huis.
http://www.dailymail.co.u(...)passengers-laps.htmlquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Serieus, is er een kat die dat ook doet. Verbaasd me eigenlijk niets, katten zijn echt wel slim.
Het is een rooiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)passengers-laps.html
Katten hebben gewoon iets van een eigen willetje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is een rooieMijn vorige rooie was ook zo speciaal. Die ging bij de lagere school altijd bij de goede klas van mijn kids zitten. Zo bizar. En liep alle winkels in de buurt binnen als ik naar binnen ging. Pracht beest was het.
Klopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Katten hebben gewoon iets van een eigen willetje.
BLUFquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:11 schreef isax het volgende:
ik ga gewoon in mijn pyama de vuilnis buiten zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |