Heb je niet een haak ergens, touw erdoor, mandje eraan en vuilniszak naar beneden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:54 schreef isax het volgende:
[..]
kan wel hier. maar dan zou ik mijn vuilniszak naar beneden kunnen doen met e hengel.
Als je nou een goed net onder je huis spant en leert mikken, hoef je je huis niet meer uit voor het vuilnis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:54 schreef isax het volgende:
[..]
kan wel hier. maar dan zou ik mijn vuilniszak naar beneden kunnen doen met e hengel.
Doe maar iets meer je best dan. En discussie vind ik een zwaar woord, aangezien het nu nergens over gaat volgens mij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet mijn probleem, ik doe mn best om de discussie gaande te houden.
serieus?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je niet een haak ergens, touw erdoor, mandje eraan en vuilniszak naar beneden.![]()
Ik heb ze dat wel eens met katten zien doen.
Als je een discussie over niets houd, discussieer je toch over iets.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe maar iets meer je best dan. En discussie vind ik een zwaar woord, aangezien het nu nergens over gaat volgens mij.
Ja, echt, kat gaat dan vrijwillig in het mandje zitten en het baasje takelt het dan een paar verdiepingen omhoog. En omlaag ook natuurlijk. Was vet grappig.quote:
Dat is waar, maar het woord discussie associeer ik meer met een ruzie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je een discussie over niets houd, discussieer je toch over iets.
dat is wel geniaal. hier heb je heel weinig katten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, echt, kat gaat dan vrijwillig in het mandje zitten en het baasje takelt het dan een paar verdiepingen omhoog. En omlaag ook natuurlijk. Was vet grappig.
Zeker veel chinezen in de buurt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:59 schreef isax het volgende:
[..]
dat is wel geniaal. hier heb je heel weinig katten.
Die kat is gewoon te lui om te lopen, dat is net zo als die kat in engeland die iedere dag de bus nam om twee stations later uit te stappen en dan terug liep naar huis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, echt, kat gaat dan vrijwillig in het mandje zitten en het baasje takelt het dan een paar verdiepingen omhoog. En omlaag ook natuurlijk. Was vet grappig.
Serieus, is er een kat die dat ook doet. Verbaasd me eigenlijk niets, katten zijn echt wel slim.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die kat is gewoon te lui om te lopen, dat is net zo als die kat in engeland die iedere dag de bus nam om twee stations later uit te stappen en dan terug liep naar huis.
http://www.dailymail.co.u(...)passengers-laps.htmlquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Serieus, is er een kat die dat ook doet. Verbaasd me eigenlijk niets, katten zijn echt wel slim.
Het is een rooiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)passengers-laps.html
Katten hebben gewoon iets van een eigen willetje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is een rooieMijn vorige rooie was ook zo speciaal. Die ging bij de lagere school altijd bij de goede klas van mijn kids zitten. Zo bizar. En liep alle winkels in de buurt binnen als ik naar binnen ging. Pracht beest was het.
Klopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Katten hebben gewoon iets van een eigen willetje.
BLUFquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:11 schreef isax het volgende:
ik ga gewoon in mijn pyama de vuilnis buiten zetten.
Gewoon doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:11 schreef isax het volgende:
Pics van je vuilnis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:11 schreef isax het volgende:
Het is donker, de meesten zullen je niet zin, tenzij je zo'n lichtgevende pyama aanhebt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:11 schreef isax het volgende:
Poezebeestenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon viezeriken.![]()
Poesies.
[ afbeelding ]
Weet je waar ik altijd weer van geniet? Mijn kat kondigt altijd aan dat hij thuiskomt. Mauwt een aantal meters dat hij moet afleggen over het tuinpad, door het kattenluik heen en dan in een rechte lijn naar me toe rennen.quote:
viezerik en dan een post van een poesie die een poesie likt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon viezeriken.![]()
Poesies.
[ afbeelding ]
Ik ken het.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Weet je waar ik altijd weer van geniet? Mijn kat kondigt altijd aan dat hij thuiskomt. Mauwt een aantal meters dat hij moet afleggen over het tuinpad, door het kattenluik heen en dan in een rechte lijn naar me toe rennen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
viezerik en dan een post van een poesie die een poesie likt?
Haha maf beestquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken het.![]()
Ik had een kat die niet zo snugger was en die kon niets vangen, behalve mos op het dak van de buren. Een paar keer per week heel trots met een stuk mos in zijn bek, het voor me neer leggen en dan enthousiast gaan mauwen.Te schattig was dat.
Ach dat is beter dan de kat die ik had, die me iedere keer een anatomische deconstructie van het dier dat ze vond op de deurmat neerlegde, alsof ze zoiets had van ik heb het al gefileerd, nu hoef je het alleen nog in de pan te leggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken het.![]()
Ik had een kat die niet zo snugger was en die kon niets vangen, behalve mos op het dak van de buren. Een paar keer per week heel trots met een stuk mos in zijn bek, het voor me neer leggen en dan enthousiast gaan mauwen.Te schattig was dat.
Mijn bejaarde stramme poek ving laatst nog een merel. Alleen een poot nog teruggevonden. Poek trilde van opwinding van zo'n vangst.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach dat is beter dan de kat die ik had, die me iedere keer een anatomische deconstructie van het dier dat ze vond om de deurmat neerlegde.
Ach gos, arme jij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach dat is beter dan de kat die ik had, die me iedere keer een anatomische deconstructie van het dier dat ze vond om de deurmat neerlegde.
Is toch top. Nog een leuke die je met ons kan delen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb alle RW grappen al gezien tijdens een of ander livetopic tijdens de laatste RAW episode.
Neuh, want aangezien ik RW niet grappig vind, vind ik grappen over RW ook niet grappig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is toch top. Nog een leuke die je met ons kan delen?
Daar zit weinig logica in, maar duidelijk verhaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, want aangezien ik RW niet grappig vind, vind ik grappen over RW ook niet grappig.
Totaal niet grappig, zoals 99% van de komieken op deze aardkut.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, want aangezien ik RW niet grappig vind, vind ik grappen over RW ook niet grappig.
RW.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gelukkig ben jij grappig vriendquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Totaal niet grappig, zoals 99% van de komieken op deze aardkut.
GotG al gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
Een afko voor RW is wat teveel credits inderdaad
Toffe taart, ja op die foto dan he? Niet jijquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:16 schreef Ygritte het volgende:
Is muis der nog?
Gefelicikaas muis! Cheers *hips*
Moet hem eigenlijk ff painten zodat er Soury staat, maar anders heet je maar gewoon Andrew.
(speciaal zelf gebakken)
Thnx, ik moest optreden op de bruiloft. Buurman en Buurman pakjes aan, ik stal de showquote:
Je kan het ze niet kwalijk nemen, je bent je tijd ver vooruit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Thnx, ik moest optreden op de bruiloft. Buurman en Buurman pakjes aan, ik stal de showPubliek was echter not amused.
ik had het vast grappig gevonden. bellen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Thnx, ik moest optreden op de bruiloft. Buurman en Buurman pakjes aan, ik stal de showPubliek was echter not amused.
Wijnvoordeel hé, 1 en 1 is weet ik hoeveelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Toffe taart, ja op die foto dan he? Niet jij
Nog een beetje schor van de Slivovicequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef isax het volgende:
[..]
ik had het vast grappig gevonden. bellen?
Alles tot en met Robin W. kan net zo goed Robbie Williams betekenenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
Een afko voor RW is wat teveel credits inderdaad
Wat vermoeiend ben jij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef isax het volgende:
[..]
ik had het vast grappig gevonden. bellen?
juist dan is het goed voor die stembandjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nog een beetje schor van de Slibovice
Ik ga even een held met RW zoeken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alles tot en met Robin W. kan net zo goed Robbie Williams betekenen
Ik bel je wel even.quote:
alles kan....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:33 schreef Jian het volgende:
Laat iemand even een leuke, scherpe opmerking maken, ik zit te knikkebollen en ik eigenlijk nog niet slapen.
Je mist een woordje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:33 schreef Jian het volgende:
Laat iemand even een leuke, scherpe opmerking maken, ik zit te knikkebollen en ik eigenlijk nog niet slapen.
'Raymond Weddington' (Hmmmz dat is met een R)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga even een held met RW zoeken.
Het lijkt Utopia wel. Peuken ook zeker en loempia'squote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:34 schreef isax het volgende:
[..]
als je de koffie zelf meeneemt mag je ook hier een bakje komen doen hoor.
Hmmm dit is eigenlijk de beste optie...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rudolf Wolters RW!!!! HAIL HYDRA!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rudolf Wolters RW!!!! HAIL HYDRA!!!!
[ afbeelding ]
quote:From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
Look up rw in Wiktionary, the free dictionary.
RW or rw may refer to:
computing[edit]
RapidWeaver, a Mac OS X website building tool
a read-write access to files or directories in file system permissions
Read-write memory
Rewritable media
RenderWare, a 3-D rendering engine produced by Criterion Software
Robot Wars
Real World, not the virtual world, in a MMORPG context
Legal[edit]
Respondent witness
Other[edit]
Kinyarwanda, a language in Rwanda (ISO 639 alpha-2 code)
Republic Airlines (IATA airline designator)
Rwanda (ISO 3166-1 alpha-2 country code) .rw, the country code top level domain (ccTLD) for Rwanda
Right-wing politics
right-wing, one of the winger positions in sport
Random walk, a mathematical process that can be used to explain phenomena in several disciplines
Road Wild, a World Championship Wrestling pay-per-view
R.W., an alternate author notation in botany for Robert Wight
Robin Williams, an American actor
Robbie Williams, a British pop superstar
Royal Wings, a Jordanian airline
The Real World, an American reality television show
Raymond Weil, a Swiss luxury watchmaking company based in Geneva, Switzerland
Rainbow Warrior, one of several vessels operated by Greenpeace
Rosewood, a type of wood used for guitar fingerboards
Reaction wheel, a type of flywheel used primarily by spacecraft for attitude control
ik zou het zelf doen als ik jou wasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tijd om die pagina eens te bewerken!
Met deze omschrijvingen kun je toch een leuke film maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tijd om die pagina eens te bewerken!
Mag ik meedoenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met deze omschrijvingen kun je toch een leuke film maken.
Wikipedia ban, had 28 notesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:41 schreef isax het volgende:
[..]
ik zou het zelf doen als ik jou was
Heb je die man persoonlijk gekendquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
De pagina van Mahatma Gandhi volgekalkt met zuivere waarheden. Wat een viespeuk was dat zeg
living on the edge rebelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
De pagina van Mahatma Gandhi volgekalkt met zuivere waarheden. Wat een viespeuk was dat zeg
Robotwars in een Real World waar Rosewood schaars is en een Respondent Witness in een Road Wild, a World Championship Wrestling pay-per-view gebruikt maakt van een Reaction Wheel om via een Random Walk een R.W te veroveren die de mens kan redden en de Right Wings zo overtuigt dat ze Robots moeten kapotschieten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met deze omschrijvingen kun je toch een leuke film maken.
Als Robbie Williams maar Robin Williams speelt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Robotwars in een Real World waar Rosewood schaars is en een Respondent Witness in een Road Wild, a World Championship Wrestling pay-per-view gebruikt maakt van een Reaction Wheel om via een Random Walk een R.W te veroveren die de mens kan redden en de Right Wings zo overtuigt dat ze Robots moeten kapotschieten?
Ja duhquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als Robbie Williams maar Robin Williams speelt.
Zijn heldenrol is al eens verfilmd in een prachtige cultserie:quote:
Lezen mijn vriendquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heb je die man persoonlijk gekend
hmm nog niet helemaal duidelijk.. Ik heb al wel een mooie nieuwe Nighthawks voor jequote:
zijn sc vriendjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wie zijn wij om te oordelen over zijn anus?
Hail the whistleblowersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen gaan lezen ja
Pave heeft een rare anus heb ik gehoordquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee,want dan worden er alleen maar random linkjes gepost.
Blijf dan maar gewoon.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm nog niet helemaal duidelijk.. Ik heb al wel een mooie nieuwe Nighthawks voor je
ik had de tekst niet gezien![]()
van je anus of je ballen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb daar tons od pics staan
Ik weet niet of ik dat trekquote:
al mijn pics staan daarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik denk niet dat wij worden toegelaten.![]()
Godzijdank.![]()
dan nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja, daar trap ik dus mooi niet in.
Die filmpjes en plaatjes kun je ook vinden via google(afgezien van de users die zich graag naakt fotograferen natuurlijk.)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Godzijdank.![]()
Waarom zou je naakte fokkers willen zien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Godzijdank.![]()
misschien wil ze wel nudes postenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waarom zou je naakte fokkers willen zien?
Genoeg sites op inet waar het spannender is.
Ik sla hem op. Stephen Fry wil ik altijd wel zien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef Jian het volgende:
Stephen Fry en Robin Williams, ... voor als je een keer niets anders te doen hebt.
Ze waarshuwen al zolang dat is echt niks nieuws hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Snowden, Butler, Karski, Silkwood etc.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die filmpjes en plaatjes kun je ook vinden via google(afgezien van de users die zich graag naakt fotograferen natuurlijk.)
Ik wil dat ook niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waarom zou je naakte fokkers willen zien?
Genoeg sites op inet waar het spannender is.
Fotos?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Ik wil dat ook niet.![]()
Ik was als een schaap achter isax aangegaan en wist pas later wat ik had gedaan.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:03 schreef Joezi het volgende:
Ik krijg zojuist een PM van een lurker
[ afbeelding ]
lol, ik waardeer je creativiteitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:03 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Fry is geweldig, sowieso. Ik vind de combinatie met Williams hier zo nu en dan hilarisch.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik sla hem op. Stephen Fry wil ik altijd wel zien.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:03 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het domme volk ze zo weer vergeten. Die drinken liever Coca Cola en vreten Mc Donalds, kijkend naar scripted reality.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ze waarshuwen al zolang dat is echt niks nieuws hoor
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef Voxs het volgende:
Oke, toepasselijk voor vanavond: Nighthawks van de SC!
[ afbeelding ]
Morgen eens bekijken dan. Nu te soezerig om het nog te kunnen waarderen vrees ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Fry is geweldig, sowieso. Ik vind de combinatie met Williams hier zo nu en dan hilarisch.
Ik heb anders een foto van mn gezicht geplaatst, denk je echt dat ik er foto van mn lul bij ga zetten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik doe alleen nog maar aan pic voor pic.![]()
En jullie mannen hier zijn mietjes.
Was met bh. Niet bloot.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef isax het volgende:
[..]
joezi heeft ze gezien. waarom de rest van de wereld niet?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
pffff tis echt, zoiets doms verzin ik nou ook weer niet
Jij bent 1 van de weinige mannen die inderdaad een foto van zichzelf heeft geplaatst. Ook al is het een oude van jou.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb anders een foto van mn gezicht geplaatst, denk je echt dat ik er foto van mn lul bij ga zetten?
Ja, je moet wel een beetje opletten anders mis je de (Britse) subtiliteit zo nu en dan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Morgen eens bekijken dan. Nu te soezerig om het nog te kunnen waarderen vrees ik.
ik ook hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij bent 1 van de weinige mannen die inderdaad een foto van zichzelf heeft geplaatst. Ook al is het een oude van jou.
Ik heb het toch niet gelijk over lullen weer.![]()
Gezichten zijn veel boeiender.
Subtiel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, je moet wel een beetje opletten anders mis je de (Britse) subtiliteit zo nu en dan.Eigenlijk snap ik ook niet dat ik hem juist in dit topic dumpte
Niet van je gezicht, ik heb bij jou nog steeds alleen maar een masker gezien.quote:
Dat klopt, ik zou ook liever een foto van je gezicht zien(ookal is het dan een oude) dan die mossel van je.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij bent 1 van de weinige mannen die inderdaad een foto van zichzelf heeft geplaatst. Ook al is het een oude van jou.
Ik heb het toch niet gelijk over lullen weer.![]()
Gezichten zijn veel boeiender.
Je draait het om. Het is echt, daarom moet ie blijven staan juist. Ik wil die ranzigheid niet van vreemden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het een grap is kan hij blijven staan als het echt is moet je hem weghalen.
Ik doe niet zoveel in DM onzinquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet van je gezicht, ik heb bij jou nog steeds alleen maar een masker gezien.![]()
Elke dag kijk ik hoopvol in mijn dm, in de hoop dat je er eindelijk met je kop insta, maar nee hoor.
PM posten is niet toegestaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je draait het om. Het is echt, daarom moet ie blijven staan juist. Ik wil die ranzigheid niet van vreemden.
Mijn foto staat ook in mijn fobo, en nee, niet mijn tieten of mossel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat klopt, ik zou ook liever een foto van je gezicht zien(ookal is het dan een oude) dan die mossel van je.
Ach een iemand kan het waarderenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, je moet wel een beetje opletten anders mis je de (Britse) subtiliteit zo nu en dan.Eigenlijk snap ik ook niet dat ik hem juist in dit topic dumpte
Kom vechten dan !!!!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
PM posten is niet toegestaan.
Nee, maar ik moet toch wat zeggen en dat vond ik een goede reactie daarop.quote:
Fobo is kut,dus ik heb je ws een stuk of 7x aangeklikt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn foto staat ook in mijn fobo, en nee, niet mijn tieten of mossel.
Dat heb ik gemerkt, nog steeds geen foto van jou.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik doe niet zoveel in DM onzin
Fobo's zijn kut ja heb ik ontdekt, zit je alles een beetje te lezen, lijkt het ineens of je 5 keer achter elkaar terug bent gekomen. Zie je ineens je naam vaak staan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Fobo is kut,dus ik heb je ws een stuk of 7x aangeklikt.
Ik heb de Britse versie van de audioboeken van Harry Potter geluisterd, gewoon omdat Stephen Fry ze voorlas, alhoewel ik Jim Dale ook best goed vond.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ach een iemand kan het waarderen
Britse subtiliteit, ik hou er van. Britse directheid ook,
Ik begrijp het van mezelf ook soms niet...
En ook geen zin dát te begrijpen
stephen vond ik beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb de Britse versie van de audioboeken van Harry Potter geluisterd, gewoon omdat Stephen Fry ze voorlas, alhoewel ik Jim Dale ook best goed vond.![]()
In zo'n grote pan met wijn en soepgroente maken.Gefrituurd is ook prima. Met of zonder marinade.quote:
hmmm lekker ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In zo'n grote pan met wijn en soepgroente maken.Gefrituurd is ook prima. Met of zonder marinade.
Sowieso, mossels.
Nope, deze zin dringt niet door tot mijn hersens nu.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je kunt het moeilijk in je buik houden als het te zwaar word.
Een hele emmer mosseltjes! Zit die van Choco er ook bij? Nee, daar staat de emmer in! Ha ha haquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Een hele emmer mosseltjes! Zit die van Choco er ook bij? Nee, daar staat de emmer in! Ha ha ha
Ik ook niet,maar ik heb iig een excuus om te gaan slapen voordat jij me over drie dagen weer aanspreekt 'omdat ik opeens weg was'.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, deze zin dringt niet door tot mijn hersens nu.![]()
Oftewel, ik snap er geen ruk van.
Aaaaah, toch nog even mijn naam noemen vandaag, je kan het niet laten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Een hele emmer mosseltjes! Zit die van Choco er ook bij? Nee, daar staat de emmer in! Ha ha ha
Die van Stephen Fry heb ik ook geluisterd. Jim Dale..ik weet niet zeker of ik iets van hem heb geluisterd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb de Britse versie van de audioboeken van Harry Potter geluisterd, gewoon omdat Stephen Fry ze voorlas, alhoewel ik Jim Dale ook best goed vond.![]()
Ik zal dat dan niet meer doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ook niet,maar ik heb iig een excuus om te gaan slapen voordat jij me over drie dagen weer aanspreekt 'omdat ik opeens weg was'.
Nee, eerlijk gezegd niet, wel veel van gehoord, die moet ik kijken, hè ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die van Stephen Fry heb ik ook geluisterd. Jim Dale..ik weet niet zeker of ik iets van hem heb geluisterd.
Even horen.
Als we toch over 'helden' hebben..en totaal ongerelateerd..slechts op associatie in mij opkomend:
Ooit de programma's van Redmond O'Hanlon gezien?
BAM!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aaaaah, toch nog even mijn naam noemen vandaag, je kan het niet laten.
Ik heb gehoord dat er een file is onderweg naar jouw fobo. Ze staan te springen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
En wie van jullie zit nu anoniem in mijn fobo te kijken?
Aan mijn views te zien kan dat wel kloppen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er een file is onderweg naar jouw fobo. Ze staan te springen.
Ja, leuke vent is dat. Ik heb toen die serie gevolgd waar ze de tocht van Darwin na voeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die van Stephen Fry heb ik ook geluisterd. Jim Dale..ik weet niet zeker of ik iets van hem heb geluisterd.
Even horen.
Als we toch over 'helden' hebben..en totaal ongerelateerd..slechts op associatie in mij opkomend:
Ooit de programma's van Redmond O'Hanlon gezien?
Jup, tenminste, als je verhalen over ontdekkingsreizigers leuk vindt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd niet, wel veel van gehoord, die moet ik kijken, hè ?
Daarom anoniem tochquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fobo's zijn kut ja heb ik ontdekt, zit je alles een beetje te lezen, lijkt het ineens of je 5 keer achter elkaar terug bent gekomen. Zie je ineens je naam vaak staan.
Die was ook leukquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, leuke vent is dat. Ik heb toen die serie gevolgd waar ze de tocht van Darwin na voeren.
Link opgeslagen, ik ga het kijken, lijkt me tof. thanks.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jup, tenminste, als je verhalen over ontdekkingsreizigers leuk vindt.
http://www.vpro.nl/kijk/o-hanlons-helden.html
Ook The Beagle; In Darwin's kielzog is leuk.
Jim Dale, die stem herken ik. Maar niet van Harry Potter. Prettig ook.
Anoniem is weer zo lullig, tenminste, ik wil het dan weer weten wie het is. Dus ga ikzelf niet anoniem rondkijken.quote:
Kijk dan maar niet in je foboquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Anoniem is weer zo lullig, tenminste, ik wil het dan weer weten wie het is. Dus ga ikzelf niet anoniem rondkijken.
Allemaal leugens.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jup, tenminste, als je verhalen over ontdekkingsreizigers leuk vindt.
http://www.vpro.nl/kijk/o-hanlons-helden.html
Ook The Beagle; In Darwin's kielzog is leuk.
Jim Dale, die stem herken ik. Maar niet van Harry Potter. Prettig ook.
Lul, nou zijn alle namen weer weg.quote:
Het lijstje bestond hiervoor uit PaRoDiUzZquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lul, nou zijn alle namen weer weg.![]()
Maar geef het een dag of 2 en er staan weer andere, vooral Pavement vind het interessant om fobo's rond te kijken. Dat doet ie een paar keer per week volgens mij.
Klopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het lijstje bestond hiervoor uit PaRoDiUzZ
Ik vind het inderdaad erg boeiend.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
de mensen die stoned zijn zijn nog wel even zoet hiermee
lol die kijkt graag naar faces of deathquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef hugecooll het volgende:
Maar dat was iemand die z'n eikel eraf sneed
Uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Dat was niet leuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef hugecooll het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef hugecooll het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
UiteraardDat zeg ik, Darwin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
Klopt, maar het ging per ongeluk, dat weet je toch nog wel, ik deed het niet expres dit keer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had je ook maar 10 keer van tevoren gewaarschuwd.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:42 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is laat, ik begrijp dat je niet zo goed meer begrijpend lezen kan.quote:
Tijden gehad dat ik zwermen vogels niet leuk vond.quote:
ik wel ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik bespeur oprechte interesse in dit onderwerp
Kwam dat door een film?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tijden gehad dat ik zwermen vogels niet leuk vond.
wat zit je eigenlijk te zuipen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:45 schreef Joezi het volgende:
Laat ons klinken
Laat ons drinken
Laat ons samen fucked up zijn
Mooi nummer
Ja, Birds..brr. Maar ik was nog klein toen ik hem voor het eerst zag.quote:
Ik zeg nergens dat Darwin zijn onderzoek eugenics genoemd heeft.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is laat, ik begrijp dat je niet zo goed meer begrijpend lezen kan.
Geeft niet
Nee, dat doe je niet, maar je grijpt zoals gewoonlijk elke gelegenheid aan om jouw penis in een gesprek te betrekken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik bespeur oprechte interesse in dit onderwerp
Dacht ik al, en ik heb dat met De Lift.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, Birds..brr. Maar ik was nog klein toen ik hem voor het eerst zag.
Godver, nu moet ik nog terugscrollen ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Darwin zijn onderzoek eugenics genoemd heeft.
Probeer het nog op een aimabele manier te brengen, en dan ga je mij beschuldigen van wat je zelf doet.
Vrouwen.
Mooie fles, zou goed staan in mijn dochters collectie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat merk is grappig.
[ afbeelding ]
die shitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat merk is grappig.
[ afbeelding ]
Niet 'zijn'. Kleine nuance.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:33 schreef Baconbus het volgende:
Klopt weinig van. Darwin met zijn duivelse dekselse eugenics.
Zonder Darwin geen eugenics. Maar waar jij beter van slaapt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet 'zijn'. Kleine nuance.
Na zijn dood door neef Galton zo genoemd. Die dat onderzoek dus graag op menselijke genetische eigenschappen wilde toepassen.
Maar goed..
Mannen..
Oh, jij bent ook al benaderd?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
Maken jullie zelf ook eens meme's en giffers, die van mij zijn trending worldwide.
Klopt. Dat was de discussie nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zonder Darwin geen eugenics. Maar waar jij beter van slaapt.
Dus in principe snap je het helemaal, en je doet gewoon moeilijk om het moeilijk doen.quote:
Te makkelijk, Bacon.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus in principe snap je het helemaal, en je doet gewoon moeilijk om het moeilijk doen.
Duidelijk verhaal.
Darwinquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zonder Darwin geen eugenics. Maar waar jij beter van slaapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |