stephen vond ik beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb de Britse versie van de audioboeken van Harry Potter geluisterd, gewoon omdat Stephen Fry ze voorlas, alhoewel ik Jim Dale ook best goed vond.![]()
In zo'n grote pan met wijn en soepgroente maken.Gefrituurd is ook prima. Met of zonder marinade.quote:
hmmm lekker ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In zo'n grote pan met wijn en soepgroente maken.Gefrituurd is ook prima. Met of zonder marinade.
Sowieso, mossels.
Nope, deze zin dringt niet door tot mijn hersens nu.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je kunt het moeilijk in je buik houden als het te zwaar word.
Een hele emmer mosseltjes! Zit die van Choco er ook bij? Nee, daar staat de emmer in! Ha ha haquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Een hele emmer mosseltjes! Zit die van Choco er ook bij? Nee, daar staat de emmer in! Ha ha ha
Ik ook niet,maar ik heb iig een excuus om te gaan slapen voordat jij me over drie dagen weer aanspreekt 'omdat ik opeens weg was'.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, deze zin dringt niet door tot mijn hersens nu.![]()
Oftewel, ik snap er geen ruk van.
Aaaaah, toch nog even mijn naam noemen vandaag, je kan het niet laten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Een hele emmer mosseltjes! Zit die van Choco er ook bij? Nee, daar staat de emmer in! Ha ha ha
Die van Stephen Fry heb ik ook geluisterd. Jim Dale..ik weet niet zeker of ik iets van hem heb geluisterd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb de Britse versie van de audioboeken van Harry Potter geluisterd, gewoon omdat Stephen Fry ze voorlas, alhoewel ik Jim Dale ook best goed vond.![]()
Ik zal dat dan niet meer doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ook niet,maar ik heb iig een excuus om te gaan slapen voordat jij me over drie dagen weer aanspreekt 'omdat ik opeens weg was'.
Nee, eerlijk gezegd niet, wel veel van gehoord, die moet ik kijken, hè ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die van Stephen Fry heb ik ook geluisterd. Jim Dale..ik weet niet zeker of ik iets van hem heb geluisterd.
Even horen.
Als we toch over 'helden' hebben..en totaal ongerelateerd..slechts op associatie in mij opkomend:
Ooit de programma's van Redmond O'Hanlon gezien?
BAM!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aaaaah, toch nog even mijn naam noemen vandaag, je kan het niet laten.
Ik heb gehoord dat er een file is onderweg naar jouw fobo. Ze staan te springen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
En wie van jullie zit nu anoniem in mijn fobo te kijken?
Aan mijn views te zien kan dat wel kloppen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er een file is onderweg naar jouw fobo. Ze staan te springen.
Ja, leuke vent is dat. Ik heb toen die serie gevolgd waar ze de tocht van Darwin na voeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die van Stephen Fry heb ik ook geluisterd. Jim Dale..ik weet niet zeker of ik iets van hem heb geluisterd.
Even horen.
Als we toch over 'helden' hebben..en totaal ongerelateerd..slechts op associatie in mij opkomend:
Ooit de programma's van Redmond O'Hanlon gezien?
Jup, tenminste, als je verhalen over ontdekkingsreizigers leuk vindt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd niet, wel veel van gehoord, die moet ik kijken, hè ?
Daarom anoniem tochquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fobo's zijn kut ja heb ik ontdekt, zit je alles een beetje te lezen, lijkt het ineens of je 5 keer achter elkaar terug bent gekomen. Zie je ineens je naam vaak staan.
Die was ook leukquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, leuke vent is dat. Ik heb toen die serie gevolgd waar ze de tocht van Darwin na voeren.
Link opgeslagen, ik ga het kijken, lijkt me tof. thanks.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jup, tenminste, als je verhalen over ontdekkingsreizigers leuk vindt.
http://www.vpro.nl/kijk/o-hanlons-helden.html
Ook The Beagle; In Darwin's kielzog is leuk.
Jim Dale, die stem herken ik. Maar niet van Harry Potter. Prettig ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |