stephen vond ik beter.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb de Britse versie van de audioboeken van Harry Potter geluisterd, gewoon omdat Stephen Fry ze voorlas, alhoewel ik Jim Dale ook best goed vond.![]()
In zo'n grote pan met wijn en soepgroente maken.Gefrituurd is ook prima. Met of zonder marinade.quote:
hmmm lekker ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In zo'n grote pan met wijn en soepgroente maken.Gefrituurd is ook prima. Met of zonder marinade.
Sowieso, mossels.
Nope, deze zin dringt niet door tot mijn hersens nu.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je kunt het moeilijk in je buik houden als het te zwaar word.
Een hele emmer mosseltjes! Zit die van Choco er ook bij? Nee, daar staat de emmer in! Ha ha haquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Een hele emmer mosseltjes! Zit die van Choco er ook bij? Nee, daar staat de emmer in! Ha ha ha
Ik ook niet,maar ik heb iig een excuus om te gaan slapen voordat jij me over drie dagen weer aanspreekt 'omdat ik opeens weg was'.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, deze zin dringt niet door tot mijn hersens nu.![]()
Oftewel, ik snap er geen ruk van.
Aaaaah, toch nog even mijn naam noemen vandaag, je kan het niet laten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Een hele emmer mosseltjes! Zit die van Choco er ook bij? Nee, daar staat de emmer in! Ha ha ha
Die van Stephen Fry heb ik ook geluisterd. Jim Dale..ik weet niet zeker of ik iets van hem heb geluisterd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb de Britse versie van de audioboeken van Harry Potter geluisterd, gewoon omdat Stephen Fry ze voorlas, alhoewel ik Jim Dale ook best goed vond.![]()
Ik zal dat dan niet meer doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ook niet,maar ik heb iig een excuus om te gaan slapen voordat jij me over drie dagen weer aanspreekt 'omdat ik opeens weg was'.
Nee, eerlijk gezegd niet, wel veel van gehoord, die moet ik kijken, hè ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die van Stephen Fry heb ik ook geluisterd. Jim Dale..ik weet niet zeker of ik iets van hem heb geluisterd.
Even horen.
Als we toch over 'helden' hebben..en totaal ongerelateerd..slechts op associatie in mij opkomend:
Ooit de programma's van Redmond O'Hanlon gezien?
BAM!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aaaaah, toch nog even mijn naam noemen vandaag, je kan het niet laten.
Ik heb gehoord dat er een file is onderweg naar jouw fobo. Ze staan te springen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
En wie van jullie zit nu anoniem in mijn fobo te kijken?
Aan mijn views te zien kan dat wel kloppen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er een file is onderweg naar jouw fobo. Ze staan te springen.
Ja, leuke vent is dat. Ik heb toen die serie gevolgd waar ze de tocht van Darwin na voeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die van Stephen Fry heb ik ook geluisterd. Jim Dale..ik weet niet zeker of ik iets van hem heb geluisterd.
Even horen.
Als we toch over 'helden' hebben..en totaal ongerelateerd..slechts op associatie in mij opkomend:
Ooit de programma's van Redmond O'Hanlon gezien?
Jup, tenminste, als je verhalen over ontdekkingsreizigers leuk vindt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd niet, wel veel van gehoord, die moet ik kijken, hè ?
Daarom anoniem tochquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Fobo's zijn kut ja heb ik ontdekt, zit je alles een beetje te lezen, lijkt het ineens of je 5 keer achter elkaar terug bent gekomen. Zie je ineens je naam vaak staan.
Die was ook leukquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, leuke vent is dat. Ik heb toen die serie gevolgd waar ze de tocht van Darwin na voeren.
Link opgeslagen, ik ga het kijken, lijkt me tof. thanks.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jup, tenminste, als je verhalen over ontdekkingsreizigers leuk vindt.
http://www.vpro.nl/kijk/o-hanlons-helden.html
Ook The Beagle; In Darwin's kielzog is leuk.
Jim Dale, die stem herken ik. Maar niet van Harry Potter. Prettig ook.
Anoniem is weer zo lullig, tenminste, ik wil het dan weer weten wie het is. Dus ga ikzelf niet anoniem rondkijken.quote:
Kijk dan maar niet in je foboquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Anoniem is weer zo lullig, tenminste, ik wil het dan weer weten wie het is. Dus ga ikzelf niet anoniem rondkijken.
Allemaal leugens.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jup, tenminste, als je verhalen over ontdekkingsreizigers leuk vindt.
http://www.vpro.nl/kijk/o-hanlons-helden.html
Ook The Beagle; In Darwin's kielzog is leuk.
Jim Dale, die stem herken ik. Maar niet van Harry Potter. Prettig ook.
Lul, nou zijn alle namen weer weg.quote:
Het lijstje bestond hiervoor uit PaRoDiUzZquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lul, nou zijn alle namen weer weg.![]()
Maar geef het een dag of 2 en er staan weer andere, vooral Pavement vind het interessant om fobo's rond te kijken. Dat doet ie een paar keer per week volgens mij.
Klopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het lijstje bestond hiervoor uit PaRoDiUzZ
Ik vind het inderdaad erg boeiend.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
de mensen die stoned zijn zijn nog wel even zoet hiermee
lol die kijkt graag naar faces of deathquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef hugecooll het volgende:
Maar dat was iemand die z'n eikel eraf sneed
Uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Dat was niet leuk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef hugecooll het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef hugecooll het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
UiteraardDat zeg ik, Darwin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
Klopt, maar het ging per ongeluk, dat weet je toch nog wel, ik deed het niet expres dit keer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had je ook maar 10 keer van tevoren gewaarschuwd.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:42 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is laat, ik begrijp dat je niet zo goed meer begrijpend lezen kan.quote:
Tijden gehad dat ik zwermen vogels niet leuk vond.quote:
ik wel ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik bespeur oprechte interesse in dit onderwerp
Kwam dat door een film?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tijden gehad dat ik zwermen vogels niet leuk vond.
wat zit je eigenlijk te zuipen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:45 schreef Joezi het volgende:
Laat ons klinken
Laat ons drinken
Laat ons samen fucked up zijn
Mooi nummer
Ja, Birds..brr. Maar ik was nog klein toen ik hem voor het eerst zag.quote:
Ik zeg nergens dat Darwin zijn onderzoek eugenics genoemd heeft.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is laat, ik begrijp dat je niet zo goed meer begrijpend lezen kan.
Geeft niet
Nee, dat doe je niet, maar je grijpt zoals gewoonlijk elke gelegenheid aan om jouw penis in een gesprek te betrekken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik bespeur oprechte interesse in dit onderwerp
Dacht ik al, en ik heb dat met De Lift.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, Birds..brr. Maar ik was nog klein toen ik hem voor het eerst zag.
Godver, nu moet ik nog terugscrollen ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Darwin zijn onderzoek eugenics genoemd heeft.
Probeer het nog op een aimabele manier te brengen, en dan ga je mij beschuldigen van wat je zelf doet.
Vrouwen.
Mooie fles, zou goed staan in mijn dochters collectie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat merk is grappig.
[ afbeelding ]
die shitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat merk is grappig.
[ afbeelding ]
Niet 'zijn'. Kleine nuance.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:33 schreef Baconbus het volgende:
Klopt weinig van. Darwin met zijn duivelse dekselse eugenics.
Zonder Darwin geen eugenics. Maar waar jij beter van slaapt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet 'zijn'. Kleine nuance.
Na zijn dood door neef Galton zo genoemd. Die dat onderzoek dus graag op menselijke genetische eigenschappen wilde toepassen.
Maar goed..
Mannen..
Oh, jij bent ook al benaderd?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:54 schreef Joezi het volgende:
Maken jullie zelf ook eens meme's en giffers, die van mij zijn trending worldwide.
Klopt. Dat was de discussie nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zonder Darwin geen eugenics. Maar waar jij beter van slaapt.
Dus in principe snap je het helemaal, en je doet gewoon moeilijk om het moeilijk doen.quote:
Te makkelijk, Bacon.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus in principe snap je het helemaal, en je doet gewoon moeilijk om het moeilijk doen.
Duidelijk verhaal.
Darwinquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zonder Darwin geen eugenics. Maar waar jij beter van slaapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |