Gewoon doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:11 schreef isax het volgende:
ik ga gewoon in mijn pyama de vuilnis buiten zetten.
Pics van je vuilnis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:11 schreef isax het volgende:
Het is donker, de meesten zullen je niet zin, tenzij je zo'n lichtgevende pyama aanhebt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:11 schreef isax het volgende:
Poezebeestenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon viezeriken.![]()
Poesies.
[ afbeelding ]
Weet je waar ik altijd weer van geniet? Mijn kat kondigt altijd aan dat hij thuiskomt. Mauwt een aantal meters dat hij moet afleggen over het tuinpad, door het kattenluik heen en dan in een rechte lijn naar me toe rennen.quote:
viezerik en dan een post van een poesie die een poesie likt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon viezeriken.![]()
Poesies.
[ afbeelding ]
Ik ken het.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Weet je waar ik altijd weer van geniet? Mijn kat kondigt altijd aan dat hij thuiskomt. Mauwt een aantal meters dat hij moet afleggen over het tuinpad, door het kattenluik heen en dan in een rechte lijn naar me toe rennen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
viezerik en dan een post van een poesie die een poesie likt?
Haha maf beestquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken het.![]()
Ik had een kat die niet zo snugger was en die kon niets vangen, behalve mos op het dak van de buren. Een paar keer per week heel trots met een stuk mos in zijn bek, het voor me neer leggen en dan enthousiast gaan mauwen.Te schattig was dat.
Ach dat is beter dan de kat die ik had, die me iedere keer een anatomische deconstructie van het dier dat ze vond op de deurmat neerlegde, alsof ze zoiets had van ik heb het al gefileerd, nu hoef je het alleen nog in de pan te leggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken het.![]()
Ik had een kat die niet zo snugger was en die kon niets vangen, behalve mos op het dak van de buren. Een paar keer per week heel trots met een stuk mos in zijn bek, het voor me neer leggen en dan enthousiast gaan mauwen.Te schattig was dat.
Mijn bejaarde stramme poek ving laatst nog een merel. Alleen een poot nog teruggevonden. Poek trilde van opwinding van zo'n vangst.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach dat is beter dan de kat die ik had, die me iedere keer een anatomische deconstructie van het dier dat ze vond om de deurmat neerlegde.
Ach gos, arme jij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach dat is beter dan de kat die ik had, die me iedere keer een anatomische deconstructie van het dier dat ze vond om de deurmat neerlegde.
Is toch top. Nog een leuke die je met ons kan delen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb alle RW grappen al gezien tijdens een of ander livetopic tijdens de laatste RAW episode.
Neuh, want aangezien ik RW niet grappig vind, vind ik grappen over RW ook niet grappig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is toch top. Nog een leuke die je met ons kan delen?
Daar zit weinig logica in, maar duidelijk verhaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, want aangezien ik RW niet grappig vind, vind ik grappen over RW ook niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |