Heb je niet een haak ergens, touw erdoor, mandje eraan en vuilniszak naar beneden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:54 schreef isax het volgende:
[..]
kan wel hier. maar dan zou ik mijn vuilniszak naar beneden kunnen doen met e hengel.
Als je nou een goed net onder je huis spant en leert mikken, hoef je je huis niet meer uit voor het vuilnis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:54 schreef isax het volgende:
[..]
kan wel hier. maar dan zou ik mijn vuilniszak naar beneden kunnen doen met e hengel.
Doe maar iets meer je best dan. En discussie vind ik een zwaar woord, aangezien het nu nergens over gaat volgens mij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet mijn probleem, ik doe mn best om de discussie gaande te houden.
serieus?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je niet een haak ergens, touw erdoor, mandje eraan en vuilniszak naar beneden.![]()
Ik heb ze dat wel eens met katten zien doen.
Als je een discussie over niets houd, discussieer je toch over iets.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe maar iets meer je best dan. En discussie vind ik een zwaar woord, aangezien het nu nergens over gaat volgens mij.
Ja, echt, kat gaat dan vrijwillig in het mandje zitten en het baasje takelt het dan een paar verdiepingen omhoog. En omlaag ook natuurlijk. Was vet grappig.quote:
Dat is waar, maar het woord discussie associeer ik meer met een ruzie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je een discussie over niets houd, discussieer je toch over iets.
dat is wel geniaal. hier heb je heel weinig katten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, echt, kat gaat dan vrijwillig in het mandje zitten en het baasje takelt het dan een paar verdiepingen omhoog. En omlaag ook natuurlijk. Was vet grappig.
Zeker veel chinezen in de buurt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:59 schreef isax het volgende:
[..]
dat is wel geniaal. hier heb je heel weinig katten.
Die kat is gewoon te lui om te lopen, dat is net zo als die kat in engeland die iedere dag de bus nam om twee stations later uit te stappen en dan terug liep naar huis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, echt, kat gaat dan vrijwillig in het mandje zitten en het baasje takelt het dan een paar verdiepingen omhoog. En omlaag ook natuurlijk. Was vet grappig.
Serieus, is er een kat die dat ook doet. Verbaasd me eigenlijk niets, katten zijn echt wel slim.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die kat is gewoon te lui om te lopen, dat is net zo als die kat in engeland die iedere dag de bus nam om twee stations later uit te stappen en dan terug liep naar huis.
http://www.dailymail.co.u(...)passengers-laps.htmlquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Serieus, is er een kat die dat ook doet. Verbaasd me eigenlijk niets, katten zijn echt wel slim.
Het is een rooiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)passengers-laps.html
Katten hebben gewoon iets van een eigen willetje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is een rooieMijn vorige rooie was ook zo speciaal. Die ging bij de lagere school altijd bij de goede klas van mijn kids zitten. Zo bizar. En liep alle winkels in de buurt binnen als ik naar binnen ging. Pracht beest was het.
Klopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Katten hebben gewoon iets van een eigen willetje.
BLUFquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:11 schreef isax het volgende:
ik ga gewoon in mijn pyama de vuilnis buiten zetten.
Gewoon doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:11 schreef isax het volgende:
Pics van je vuilnis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:11 schreef isax het volgende:
Het is donker, de meesten zullen je niet zin, tenzij je zo'n lichtgevende pyama aanhebt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:11 schreef isax het volgende:
Poezebeestenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon viezeriken.![]()
Poesies.
[ afbeelding ]
Weet je waar ik altijd weer van geniet? Mijn kat kondigt altijd aan dat hij thuiskomt. Mauwt een aantal meters dat hij moet afleggen over het tuinpad, door het kattenluik heen en dan in een rechte lijn naar me toe rennen.quote:
viezerik en dan een post van een poesie die een poesie likt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gewoon viezeriken.![]()
Poesies.
[ afbeelding ]
Ik ken het.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Weet je waar ik altijd weer van geniet? Mijn kat kondigt altijd aan dat hij thuiskomt. Mauwt een aantal meters dat hij moet afleggen over het tuinpad, door het kattenluik heen en dan in een rechte lijn naar me toe rennen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
viezerik en dan een post van een poesie die een poesie likt?
Haha maf beestquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken het.![]()
Ik had een kat die niet zo snugger was en die kon niets vangen, behalve mos op het dak van de buren. Een paar keer per week heel trots met een stuk mos in zijn bek, het voor me neer leggen en dan enthousiast gaan mauwen.Te schattig was dat.
Ach dat is beter dan de kat die ik had, die me iedere keer een anatomische deconstructie van het dier dat ze vond op de deurmat neerlegde, alsof ze zoiets had van ik heb het al gefileerd, nu hoef je het alleen nog in de pan te leggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ken het.![]()
Ik had een kat die niet zo snugger was en die kon niets vangen, behalve mos op het dak van de buren. Een paar keer per week heel trots met een stuk mos in zijn bek, het voor me neer leggen en dan enthousiast gaan mauwen.Te schattig was dat.
Mijn bejaarde stramme poek ving laatst nog een merel. Alleen een poot nog teruggevonden. Poek trilde van opwinding van zo'n vangst.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach dat is beter dan de kat die ik had, die me iedere keer een anatomische deconstructie van het dier dat ze vond om de deurmat neerlegde.
Ach gos, arme jij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ach dat is beter dan de kat die ik had, die me iedere keer een anatomische deconstructie van het dier dat ze vond om de deurmat neerlegde.
Is toch top. Nog een leuke die je met ons kan delen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb alle RW grappen al gezien tijdens een of ander livetopic tijdens de laatste RAW episode.
Neuh, want aangezien ik RW niet grappig vind, vind ik grappen over RW ook niet grappig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is toch top. Nog een leuke die je met ons kan delen?
Daar zit weinig logica in, maar duidelijk verhaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, want aangezien ik RW niet grappig vind, vind ik grappen over RW ook niet grappig.
Totaal niet grappig, zoals 99% van de komieken op deze aardkut.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, want aangezien ik RW niet grappig vind, vind ik grappen over RW ook niet grappig.
RW.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gelukkig ben jij grappig vriendquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Totaal niet grappig, zoals 99% van de komieken op deze aardkut.
GotG al gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
Een afko voor RW is wat teveel credits inderdaad
Toffe taart, ja op die foto dan he? Niet jijquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:16 schreef Ygritte het volgende:
Is muis der nog?
Gefelicikaas muis! Cheers *hips*
Moet hem eigenlijk ff painten zodat er Soury staat, maar anders heet je maar gewoon Andrew.
(speciaal zelf gebakken)
Thnx, ik moest optreden op de bruiloft. Buurman en Buurman pakjes aan, ik stal de showquote:
Je kan het ze niet kwalijk nemen, je bent je tijd ver vooruit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Thnx, ik moest optreden op de bruiloft. Buurman en Buurman pakjes aan, ik stal de showPubliek was echter not amused.
ik had het vast grappig gevonden. bellen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Thnx, ik moest optreden op de bruiloft. Buurman en Buurman pakjes aan, ik stal de showPubliek was echter not amused.
Wijnvoordeel hé, 1 en 1 is weet ik hoeveelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Toffe taart, ja op die foto dan he? Niet jij
Nog een beetje schor van de Slivovicequote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef isax het volgende:
[..]
ik had het vast grappig gevonden. bellen?
Alles tot en met Robin W. kan net zo goed Robbie Williams betekenenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:28 schreef Joezi het volgende:
Een afko voor RW is wat teveel credits inderdaad
Wat vermoeiend ben jij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef isax het volgende:
[..]
ik had het vast grappig gevonden. bellen?
juist dan is het goed voor die stembandjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nog een beetje schor van de Slibovice
Ik ga even een held met RW zoeken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alles tot en met Robin W. kan net zo goed Robbie Williams betekenen
Ik bel je wel even.quote:
alles kan....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:33 schreef Jian het volgende:
Laat iemand even een leuke, scherpe opmerking maken, ik zit te knikkebollen en ik eigenlijk nog niet slapen.
Je mist een woordje.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:33 schreef Jian het volgende:
Laat iemand even een leuke, scherpe opmerking maken, ik zit te knikkebollen en ik eigenlijk nog niet slapen.
'Raymond Weddington' (Hmmmz dat is met een R)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga even een held met RW zoeken.
Het lijkt Utopia wel. Peuken ook zeker en loempia'squote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:34 schreef isax het volgende:
[..]
als je de koffie zelf meeneemt mag je ook hier een bakje komen doen hoor.
Hmmm dit is eigenlijk de beste optie...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rudolf Wolters RW!!!! HAIL HYDRA!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rudolf Wolters RW!!!! HAIL HYDRA!!!!
[ afbeelding ]
quote:From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
Look up rw in Wiktionary, the free dictionary.
RW or rw may refer to:
computing[edit]
RapidWeaver, a Mac OS X website building tool
a read-write access to files or directories in file system permissions
Read-write memory
Rewritable media
RenderWare, a 3-D rendering engine produced by Criterion Software
Robot Wars
Real World, not the virtual world, in a MMORPG context
Legal[edit]
Respondent witness
Other[edit]
Kinyarwanda, a language in Rwanda (ISO 639 alpha-2 code)
Republic Airlines (IATA airline designator)
Rwanda (ISO 3166-1 alpha-2 country code) .rw, the country code top level domain (ccTLD) for Rwanda
Right-wing politics
right-wing, one of the winger positions in sport
Random walk, a mathematical process that can be used to explain phenomena in several disciplines
Road Wild, a World Championship Wrestling pay-per-view
R.W., an alternate author notation in botany for Robert Wight
Robin Williams, an American actor
Robbie Williams, a British pop superstar
Royal Wings, a Jordanian airline
The Real World, an American reality television show
Raymond Weil, a Swiss luxury watchmaking company based in Geneva, Switzerland
Rainbow Warrior, one of several vessels operated by Greenpeace
Rosewood, a type of wood used for guitar fingerboards
Reaction wheel, a type of flywheel used primarily by spacecraft for attitude control
ik zou het zelf doen als ik jou wasquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tijd om die pagina eens te bewerken!
Met deze omschrijvingen kun je toch een leuke film maken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tijd om die pagina eens te bewerken!
Mag ik meedoenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met deze omschrijvingen kun je toch een leuke film maken.
Wikipedia ban, had 28 notesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:41 schreef isax het volgende:
[..]
ik zou het zelf doen als ik jou was
Heb je die man persoonlijk gekendquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
De pagina van Mahatma Gandhi volgekalkt met zuivere waarheden. Wat een viespeuk was dat zeg
living on the edge rebelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
De pagina van Mahatma Gandhi volgekalkt met zuivere waarheden. Wat een viespeuk was dat zeg
Robotwars in een Real World waar Rosewood schaars is en een Respondent Witness in een Road Wild, a World Championship Wrestling pay-per-view gebruikt maakt van een Reaction Wheel om via een Random Walk een R.W te veroveren die de mens kan redden en de Right Wings zo overtuigt dat ze Robots moeten kapotschieten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met deze omschrijvingen kun je toch een leuke film maken.
Als Robbie Williams maar Robin Williams speelt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Robotwars in een Real World waar Rosewood schaars is en een Respondent Witness in een Road Wild, a World Championship Wrestling pay-per-view gebruikt maakt van een Reaction Wheel om via een Random Walk een R.W te veroveren die de mens kan redden en de Right Wings zo overtuigt dat ze Robots moeten kapotschieten?
Ja duhquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als Robbie Williams maar Robin Williams speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |