bron?quote:
Ik had er altijd een hekel aan maar de chicks zijn hier wel een stuk beterquote:
Ik haal m'n vrouwen altijd uit het oosten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik had er altijd een hekel aan maar de chicks zijn hier wel een stuk beter
Gelderland ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik haal m'n vrouwen altijd uit het oosten.
Die avatarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:26 schreef jelfrikandel het volgende:
Zuid Holland, Groene Hart represent.
Ligt er ook waar je bent denk ik zo. Welke stad enzo.
Dat is waar. Ik hou ook gewoon van een potje generaliseren op zijn tijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:26 schreef jelfrikandel het volgende:
Zuid Holland, Groene Hart represent.
Ligt er ook waar je bent denk ik zo. Welke stad enzo.
Persoonlijke ervaringquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:54 schreef HighTech het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met een bron dat het wel zo is.
Er is meer in Noord-Holland dan Amsterdam.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef FL_Freak het volgende:
Veel blond in amsterdam? Zitten fucking veel niet-nederlanders met donker haar
Nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef DoubleChoc het volgende:
Alleen eckte bazen wonen in Zoetermeer, de beste stad van Nederland.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef DoubleChoc het volgende:
Sweet Lake Cityquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef DoubleChoc het volgende:
Ja ook goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Er is meer in Noord-Holland dan Amsterdam.
sowieso alles onder terschellingquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:01 schreef Ireyon het volgende:
Sowieso alles boven de rivieren![]()
Zachte Gs![]()
Zeeuwse Bolussen![]()
Limburgse Wietvlaai![]()
Je denkt dat ik allochtonen meereken in mijn beoordeling? Die zitten overal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef FL_Freak het volgende:
Veel blond in amsterdam? Zitten fucking veel niet-nederlanders met donker haar
Zoetermeer is wel fatoequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef DoubleChoc het volgende:
Vanaf Purmerend wordt het steeds beter om weer geleidelijk af te nemen na Schagen met als dieptepunt Den Oever (quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:02 schreef Hi_flyer het volgende:
Boven het noordzeekanaal is Noord-Holland echt vreselijk. Ik heb een keer gewinkeld in Zaandam en dacht dat ik een sbs-programma was ingelopen. Overal schreeuwerige mensen, vrouwen met korte pittige kapsels, sacherijnige koppen, sjonnies..... Er zit niet voor niets een Primark, zeg maar.
Ik ben een bot.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
deadprez, waarom heb jij in elk topic de fipo?
er moet hier een reden achter zitten
Hij zit de hele dag thuis uitkering te trekkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
deadprez, waarom heb jij in elk topic de fipo?
er moet hier een reden achter zitten
pics van jou 😍quote:
Richting Purmerend heb je wel een paar prachtige dorpjes die mooi aan het water liggen, zoals Schermerhoorn, de Rijp enzo. Den Oever is echt een gat, heb er wel vrienden wonen, maar het is zo ver weg en niet te combineren met iets leuks, dat bezoek toch echt minimaal is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vanaf Purmerend wordt het steeds beter om weer geleidelijk af te nemen na Schagen met als dieptepunt Den Oever (___!!!) .
Limburgquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:01 schreef Ireyon het volgende:
Zachte Gs![]()
Zeeuwse Bolussen![]()
Limburgse Wietvlaai![]()
Bolussen draaien in Zeeland.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:01 schreef Ireyon het volgende:
Zeeuwse Bolussen![]()
het is frietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
brabant
aids via de mond overdragen
patat met mosterd als een verwennerij zien
Hoornyquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:25 schreef Grietje-tit het volgende:
Noord-Holland is een kutprovincie. Veel tuig in Hoorn en één drassige bende.
En dan die plaatsnamen.![]()
Om droevig van te worden. Hadden ze alles maar onder laten lopen.
quote:
Qft.quote:
De chicksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:23 schreef Copthorne het volgende:
Noord-Holland, minder arrogant? Wat?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:37 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Weleens Amsterdamse chicks ontmoet? Die zijn vaak superarrogant.
Dat zijn de import amsterdammers, die komen oorspronkelijk helemaal niet uit Noord-Holland.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:37 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik word nog liever homo dan met zo'n mokkel (ja, want dat zijn het in dit geval) te moeten ouwehoeren.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:37 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Gelukkig was je al homo..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:07 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik word nog liever homo dan met zo'n mokkel (ja, want dat zijn het in dit geval) te moeten ouwehoeren.
Spijkenissequote:
de plus is daar een winkel van bloeiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Spijkenisse
wat je daar over hoort:
- iemand doodgestoken in de plus
- overval in de plus
- iemand doodgeschoten parkeerplaats plus
ken je die bedrijfsleider die nikka?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de plus is daar een winkel van bloei
wat wou je doen
Plus geeft meer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Spijkenisse
wat je daar over hoort:
- overval in de plus
Ik kom vrij regelmatig in die Plus. Komen ook zat normale en nette mensen hoor. Het is wel een slechte wijk. Veel antillianen die de boel verzieken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Spijkenisse
wat je daar over hoort:
- overval in de plus
Wie is dat nu eigenlijk in je UI?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik kom vrij regelmatig in die Plus. Komen ook zat normale en nette mensen hoor. Het is wel een slechte wijk. Veel antillianen die de boel verzieken.
Ik ben ook een keer bedreigd daar midden in dat winkelcentrum (Akkerhof). Toen heb ik 'em even een haal gegeven met een breekmesje. Had 'ie niet van terug. Het is al jaren geleden.
Niels0 himself.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wie is dat nu eigenlijk in je UI?
Ik dacht Arjen Robbenquote:
Of Jason Stathamquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:03 schreef TserrofEnoch het volgende:
Het is gewoon één Holland. Je kan het wel kunstmatig gaan scheiden en het los van elkaar gaan zien, maar dat maakt het niet minder belachelijk.
Besluit om het van elkaar te scheiden gebeurde door politieke besluitvorming in 1840 vanuit hun ivoren torentje. Het enige doel was om de dominantie van het grote Holland in te tomen, meer niet.
mensen die carbid schieten en rondrijden in de zestiende versnelling, vooral niet naar de randstad komen om te stappen svpquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:50 schreef Joene het volgende:
Mensen die de rust niet waarderen , lekker in de rampstad blijven svp!
Stappenquote:Op zondag 17 augustus 2014 13:46 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
mensen die carbid schieten en rondrijden in de zestiende versnelling, vooral niet naar de randstad komen om te stappen svp
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |