bron?quote:
Ik had er altijd een hekel aan maar de chicks zijn hier wel een stuk beterquote:
Ik haal m'n vrouwen altijd uit het oosten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik had er altijd een hekel aan maar de chicks zijn hier wel een stuk beter
Gelderland ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik haal m'n vrouwen altijd uit het oosten.
Die avatarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:26 schreef jelfrikandel het volgende:
Zuid Holland, Groene Hart represent.
Ligt er ook waar je bent denk ik zo. Welke stad enzo.
Dat is waar. Ik hou ook gewoon van een potje generaliseren op zijn tijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:26 schreef jelfrikandel het volgende:
Zuid Holland, Groene Hart represent.
Ligt er ook waar je bent denk ik zo. Welke stad enzo.
Persoonlijke ervaringquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:54 schreef HighTech het volgende:
[..]
Kom jij maar eens met een bron dat het wel zo is.
Er is meer in Noord-Holland dan Amsterdam.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef FL_Freak het volgende:
Veel blond in amsterdam? Zitten fucking veel niet-nederlanders met donker haar
Nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef DoubleChoc het volgende:
Alleen eckte bazen wonen in Zoetermeer, de beste stad van Nederland.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef DoubleChoc het volgende:
Sweet Lake Cityquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef DoubleChoc het volgende:
Ja ook goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Er is meer in Noord-Holland dan Amsterdam.
sowieso alles onder terschellingquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:01 schreef Ireyon het volgende:
Sowieso alles boven de rivieren![]()
Zachte Gs![]()
Zeeuwse Bolussen![]()
Limburgse Wietvlaai![]()
Je denkt dat ik allochtonen meereken in mijn beoordeling? Die zitten overal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef FL_Freak het volgende:
Veel blond in amsterdam? Zitten fucking veel niet-nederlanders met donker haar
Zoetermeer is wel fatoequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:58 schreef DoubleChoc het volgende:
Vanaf Purmerend wordt het steeds beter om weer geleidelijk af te nemen na Schagen met als dieptepunt Den Oever (quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:02 schreef Hi_flyer het volgende:
Boven het noordzeekanaal is Noord-Holland echt vreselijk. Ik heb een keer gewinkeld in Zaandam en dacht dat ik een sbs-programma was ingelopen. Overal schreeuwerige mensen, vrouwen met korte pittige kapsels, sacherijnige koppen, sjonnies..... Er zit niet voor niets een Primark, zeg maar.
Ik ben een bot.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
deadprez, waarom heb jij in elk topic de fipo?
er moet hier een reden achter zitten
Hij zit de hele dag thuis uitkering te trekkenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
deadprez, waarom heb jij in elk topic de fipo?
er moet hier een reden achter zitten
pics van jou 😍quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |