quote:
Ik las het verkeerdquote:
Gecrashed met m'n Golf 3 in '99 met straatracen. Sindsdien arbeidsongeschikt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:41 schreef KreKkeR het volgende:
En waarom en voor hoe lang zit je eigenlijk in een rolstoel?
Zolang hij te lui is om te lopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:41 schreef KreKkeR het volgende:
Wat is dat toch met al die uitkeringtopics de afgelopen tijd?
En waarom en voor hoe lang zit je eigenlijk in een rolstoel?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gecrashed met m'n Golf 3 in '99 met straatracen. Sindsdien arbeidsongeschikt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
2009 bedoel ik
Eigenlijk kan ik wel lopen, maar ja dan moet ik werken.
Werken.!!!
Zijn bipsjes de schaamstreek lullo?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar die bipsjes zijn toch weinig rond?
[..]
Mattie van roadtrip gespot.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Graag! Ik hou mij verre van een leven als profiteur en met de nek aangekeken wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:55 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
ik heb ook een uitkering en ben gelukkig als een pauw
laat andere slaven maar werken!
[..]
AH, maar wij kunnen verre vakanties doen, echte whiskey kopen, echt bier, en veel mooiere callgirls bestellen...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:55 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
ik lig de hele dag op bedquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:58 schreef ADQ het volgende:
[..]
AH, maar wij kunnen verre vakanties doen, echte whiskey kopen, echt bier, en veel mooiere callgirls bestellen...
Maar daar heb je geen tijd voor als je de hele week werkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:58 schreef ADQ het volgende:
[..]
AH, maar wij kunnen verre vakanties doen, echte whiskey kopen, echt bier, en veel mooiere callgirls bestellen...
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar daar heb je geen tijd voor als je de hele week werkt.
hebben ze iets op bedacht, men noemt het ook wel "weekend"quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar daar heb je geen tijd voor als je de hele week werkt.
Lekker 40 uur per week werken en hoogstens een maandje vakantie per jaar, goed leven hoor.quote:
Dit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:55 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
Voorbipsen komen daar voor!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn bipsjes de schaamstreek lullo?
Kan dat ook allemaal kopen op de callgirls na want die zijn gratisquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:58 schreef ADQ het volgende:
[..]
Nee, 84 per week 'werken' en 180 dagen p/j vrij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker 40 uur per week werken en hoogstens een maandje vakantie per jaar, goed leven hoor.
Als je leuk werk hebt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker 40 uur per week werken en hoogstens een maandje vakantie per jaar, goed leven hoor.
Ik had een fucking 2 liter blok onder de kap. Kon niet verliezen, 3 meier ingelegd. Tot die ene bocht he, schakelde mis en BAM. Dwars door een lantaarnpaal.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:28 schreef Grietje-tit het volgende:
Eigenlijk ben ik ook een vunzigerd. Maar ik ben niet zo dom om straatraces te gaan doen en helemaal niet met een Golf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |