Zelfs als je gewoon doorloopt zijn die lui nog rete-irritant.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En dan? Binden ze je vast zodat je niet door kan lopen? Richten ze een pistool op je hoofd en dwingen ze je een contract te ondertekenen?
Komop nou zeg, een beetje ruggegraat kweken mag wel...
Jij bent zo'n figuur die dingen probeert te verkopen op straat en nu kom je hier je frustraties botvieren?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En dan? Binden ze je vast zodat je niet door kan lopen? Richten ze een pistool op je hoofd en dwingen ze je een contract te ondertekenen?
Gewoon negeren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zelfs als je gewoon doorloopt zijn die lui nog rete-irritant.
Naast dat je blijkbaar geen ruggegraat hebt ben je blijkbaar ook geen ster in logisch redenerenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Jij bent zo'n figuur die dingen probeert te verkopen op straat en nu kom je hier je frustraties botvieren?
"Dat gaat jou geen zak aan brutale vlegel"quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:52 schreef Pandaplint het volgende:
Een goededoelenwerver opende het gesprek eens met:
"Bent u een goed mens?"
Je klinkt wel erg gefrustreerd dude. Chill manquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Naast dat je blijkbaar geen ruggegraat hebt ben je blijkbaar ook geen ster in logisch redeneren![]()
Dit is wel een van de domste aannames die ik sinds tijden heb gezien
Uitgebreid de tijd nemen. Heel lang gesprek houden. Gegevens invullen en vervolgens je rekeningnummer "vergeten" zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef Hexagon het volgende:
Een kennis van me vulde altijd volstrekt valse namen in om die lui te sarren. Maargoed zo'n eikel ben ik ook niet.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:52 schreef Pandaplint het volgende:
"Bent u een goed mens?"
Jij hebt het wel vaak over frustraties... nieuw woordje geleerd?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Je klinkt wel erg gefrustreerd dude. Chill man
Eigenlijk wel. Ik leer hier van alles bij. Ik ben vrij dom. Dat weet ik. Daarom zit ik hier, maar heb er wel vrede mee. Ik merk gewoon dat erbij jou iets dwars zit omdat je iedere keer zo gefrustreerd reageert.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij hebt het wel vaak over frustraties... nieuw woordje geleerd?
"Ja, ik heb immers geen baan waarvoor ik me zou moeten schamen."quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:52 schreef Pandaplint het volgende:
"Bent u een goed mens?"
Dat ligt dan toch echt aan jouw eigen perceptie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:01 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik leer hier van alles bij. Ik ben vrij dom. Dat weet ik. Daarom zit ik hier, maar heb er wel vrede mee. Ik merk gewoon dat erbij jou iets dwars zit omdat je iedere keer zo gefrustreerd reageert.
Vroeg me gewoon af wat het is en of je erover wilt praten.
Dat kan. Iedereen heeft eigen kijk op bepaalde dingen. Dat had je ook normaal kunnen zeggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan jouw eigen perceptie.
Zoiets gezegd met een complete discussie. En gevraagd of hij dit soort debiele vragen van z'n leidinggevende moet stellen. Bleek niet het geval en bood gelijk z'n excuses aanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
"Ja, ik heb immers geen baan waarvoor ik me zou moeten schamen."
Ik denk dat je gewoon wat te gevoelig bent. Dat mijn eerste opmerking wellicht wat direct is, maakt de opmerking niet vol haat:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dat kan. Iedereen heeft eigen kijk op bepaalde dingen. Dat had je ook normaal kunnen zeggen.
Ik vond je reactie gelijk agressief en vol haat. Vandaar ik je gefrustreerd vond. Maar ik vind je nu al veel meer gekalmeerd. Houd dat vast
Ik zeg niks anders dan dat je best wat meer lef mag tonen(brutaler mag zijn) tegen opdringerige figuren. Het kan toch niet zo zijn dat zij voor jou gaan bepalen wat je doet?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Sommigen kunnen het missen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wat een geld gooi je dan weg per maand zeg
Ja, maar die lui stappen soms gewoon mee de trein in. Apart wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:44 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Loop je nooit door als je iets weigert ofzo?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sommigen kunnen het missen.
Volgens mij lieg je niet alleen tegen deze aalgladde, inhoudsloze marketingjongens- en meisjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar die lui stappen soms gewoon mee de trein in. Apart wel.
Ik spreek louter de waarheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:09 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij lieg je niet alleen tegen deze aalgladde, inhoudsloze marketingjongens- en meisjes.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar die lui stappen soms gewoon mee de trein in. Apart wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |