Ook zeker vaak telefoon met als nummer 0000000000quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:05 schreef Manke het volgende:
[..]
je komt in een goedgelovige register volgens mij, want er kwamen vaker werf bedelaars aan de deur.
Alsof ze zo wanhopig zijn naar nieuwe geldgevers omdat er anderen ver weg worden geholpen.
Inderdaad, een eenmalige euro in de bus doen geen probleem. Maar ik heb gewoon geen zin om ze tot vaste lasten te gaan verheffen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:05 schreef multiplex het volgende:
Terechte klacht, ik had een tijdje geleden zo`n student aan de deur staan. Hij had zo`n plastic rode neus op dus hij kwam voor de cliniclowns. Natuurlijk begrijp ik wel dat ie dat ding van z`n werkgever moet opzetten. Dus daarom mocht ie nadat ik was uitgelachen (het was zo sneu dat ik moest lachen) z`n ingestudeerde verhaaltje doen. Of ik maandelijks ff wilde dokken voor zieke kinderen? NEE!? Als ie nou gewoon met een collectebus en zonder rode neus aan de deur was gekomen, had ie een wel paar euro gekregen. Hart/Lever/Nier/Kanker-stichting komen ook gewoon met een bus en krijgen hier altijd wat. Abonnementen verkopen voor een goed doel is gewoon ronduit onbeschoft. En heb ook geen zin om de Jaguar van de directeur van zo`n stichting draaiende te houden.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaad, een eenmalige euro in de bus doen geen probleem. Maar ik heb gewoon geen zin om ze tot vaste lasten te gaan verheffen.
Hoe vaak wordt jij bezocht door collectanten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:05 schreef multiplex het volgende:
Terechte klacht, ik had een tijdje geleden zo`n student aan de deur staan. Hij had zo`n plastic rode neus op dus hij kwam voor de cliniclowns. Natuurlijk begrijp ik wel dat ie dat ding van z`n werkgever moet opzetten. Dus daarom mocht ie nadat ik was uitgelachen (het was zo sneu dat ik moest lachen) z`n ingestudeerde verhaaltje doen. Of ik maandelijks ff wilde dokken voor zieke kinderen? NEE!? Als ie nou gewoon met een collectebus en zonder rode neus aan de deur was gekomen, had ie een wel paar euro gekregen. Hart/Lever/Nier/Kanker-stichting komen ook gewoon met een bus en krijgen hier altijd wat. Abonnementen verkopen voor een goed doel is gewoon ronduit onbeschoft. En heb ook geen zin om de Jaguar van de directeur van zo`n stichting draaiende te houden.
Minder dan 1x per maand. Dus dat valt mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:14 schreef mig72 het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaak wordt jij bezocht door collectanten?
En als je dan toch iedere maand een paar euro's aan ze weg geeft wat is dan het probleem met een maandabo?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Minder dan 1x per maand. Dus dat valt mee.
Ik geef altijd hooguit een euro ofzo. Das toch heel wat anders dan 5 euro per maand.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:16 schreef mig72 het volgende:
[..]
En als je dan toch iedere maand een paar euro's aan ze weg geeft wat is dan het probleem met een maandabo?
Waarom liegen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"Nee, ben al lid!"
Hoe moeilijk kan het zijn man...
Waarom kan je dan niet gewoon zeggen 'nee, niet geïnteresseerd'?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:22 schreef EenKriek het volgende:
[..]
Gok: omdat je er dan snel vanaf bent
De verplichting. Het idee dat je moet geven omdat je er een paar maanden eerder mee akkoord ging. Niet geven is een incassobrief, van een liefdadigheidsinstellingquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:16 schreef mig72 het volgende:
[..]
En als je dan toch iedere maand een paar euro's aan ze weg geeft wat is dan het probleem met een maandabo?
idd... alsof je iets aan hen verschuldigd bent... het is gewoon ongevraagde reclame/verkoop. Dan ben ik gauw onbeleefd en heb er schijt aan of de ander dat vervelend vind.quote:
Daarnaast levert je abo VIA DEZE STRAATVERKOPERS het eerste half jaar niets op voor het goede doel omdat het verkoopbedrijf daarvan betaalt wordt. Gemiddeld is men langer dan 6 maanden lid dus levert het wel wat op voor het goede doel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:29 schreef multiplex het volgende:
[..]
De verplichting. Het idee dat je moet geven omdat je er een paar maanden eerder mee akkoord ging. Niet geven is een incassobrief, van een liefdadigheidsinstellingGeven moet spontaan uit je hart komen. Niet een soort maandelijks preventie van gewetensnood.
Als iemand voor de deur staat met een collectebus kun je direct bepalen of je het een goed doel vindt, of je zou het kunnen missen, en hoeveel je wilt geven. Liefdadigheidsabbo`s hebben hier echt 0% kans.
Omdat ik 9 van de 10 keer al lid ben?... Donorregister, wereld natuur fonds noem het allemaal maar opquote:
Omdat ze dan blijven aandringen?... Kom je nooit buiten ofzo?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarom kan je dan niet gewoon zeggen 'nee, niet geïnteresseerd'?
Wat een geld gooi je dan weg per maand zegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat ik 9 van de 10 keer al lid ben?... Donorregister, wereld natuur fonds noem het allemaal maar op
Loop je nooit door als je iets weigert ofzo?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omdat ze dan blijven aandringen?... Kom je nooit buiten ofzo?
En dan? Binden ze je vast zodat je niet door kan lopen? Richten ze een pistool op je hoofd en dwingen ze je een contract te ondertekenen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Uhm neeEr zijn ook genoeg die hun werk te serieus nemen
Dat je ergens aan vast zit waar je ook weer moeite voor moet doen om eraf te komen wanneer je er even geen zin in hebt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:16 schreef mig72 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |