Ik moet omfietsen,gelukkig woon ik daar niet!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
TS woont in een tokkie buurt. Derhalve zijn zulke maatregelen nodig.
als studentenvereniging geen contract hebben met een brouwerijquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:45 schreef d4v1d het volgende:
AH heeft wel, officieel, als bier in de bonus is een limiet van 3(of 5) kratten per klant.
Maar soms besteld in studentenvereniging bij ons een rolcontainer vol
++quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:45 schreef notitice het volgende:
[..]
Ik moet omfietsen,gelukkig woon ik daar niet!
Voor een karretje met gratis boodschappen zou ik d'r zeker wel raken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:18 schreef Rezania het volgende:
Die dikke van de Plus.
[ afbeelding ]
Een supermarktketen kan goedkoper inkopen dan 'n paar studenten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:47 schreef luckass het volgende:
[..]
als studentenvereniging geen contract hebben met een brouwerij
godverdommequote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:19 schreef Rezania het volgende:
En samen zijn ze nog beter!
[ afbeelding ]
Een studentenvereniging bestaat niet uit "een paar studenten".quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een supermarktketen kan goedkoper inkopen dan 'n paar studenten.
5x2=15, dus 5 aanbiedingen..wat is je probleem?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:42 schreef notitice het volgende:
Ga ik vandaag naar de plus om blikken groente in te slaan want ze zijn 50% korting. Na zeker 15 blikken ingeladen te hebben zie ik ineens ''maximaal 5 aanbiedingen per klant''!!
WTF is dat nou weer voor een regelrechte onzin!
Of zijn ze soms serieus bang dat ik m'n eigen blikgroente winkeltje ga beginnen?
Bij de Ah heb ik nog nooit een limiet gezien op blikken groente,daar sla ik altijd voor 20 euro aan blikken in in 1 keer als ze in de aanbieding zijn.
Klacht = Nu moet ik elke dag deze week om fietsen voor die verrekte plus aanbieding.
Antiklacht = Meer lichaamsbeweging voor dit logge lijf.
Mag ik dan in je schuilkelder ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:54 schreef HetHeiligeKruis het volgende:
[..]
doe ik ook
je weet niet wanneer de russen binnen vallen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |