SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Littlerabbit op 13-08-2014 20:37:42 ][i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Luilakquote:
Ik heb vanochtend met griep, pijn in mn spieren, rillingen, en verkoudheid al gewerktquote:
Moest je maar ziek meldenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend met griep, pijn in mn spieren, rillingen, en verkoudheid al gewerkt
Ik ging dood
stoere badboy deze manquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend met griep, pijn in mn spieren, rillingen, en verkoudheid al gewerkt
Ik ging dood
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:44 schreef Flippiee het volgende:
'spoiler' is leeg, en dan toch de jingle vinden bij het openklappen van de spoiler. Wat een teleurstelling
Ik dacht het ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik dacht stiekem echt dat die leeg was. Kan gebeuren.
Maringoquote:
DAT DIT KAN.quote:
quote:
ja is een bugquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:44 schreef Flippiee het volgende:
'spoiler is leeg', en dan toch de jingle vinden bij het openklappen van de spoiler. Wat een teleurstelling
oh dat wist ik niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja is een bug
als je een alleen een soundcloud player in je post zet zegt fok ook dat je post leeg is
Is af en toe chill joh. Tenzij je veel overdag werkt, en je echt nodig bent om op te roepen. Dan kan het wel kut zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:48 schreef d4v1d het volgende:
LB, is kassa draaien kut?
Ik moet kassacursus doen op werk. Lijkt me zo kut.
WP is een kassasletjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
kassa draaien lijkt mij het enige leuke werk in een supermarkt
Hier zijj t nu dus die studenten introductie dagen. Gister zat er iemand n halfuur lang bij te draaien. Rijen tot t einde van het eerste gangpadquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet.
[..]
Is af en toe chill joh. Tenzij je veel overdag werkt, en je echt nodig bent om op te roepen. Dan kan het wel kut zijn.Ik was soms 3 u op een dag achter de kassa en had dan geen tijd over voor andere dingen
Is wel saai werk jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:48 schreef d4v1d het volgende:
LB, is kassa draaien kut?
Ik moet kassacursus doen op werk. Lijkt me zo kut.
Zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel eentje die je een flinke stoot op je bek kan geven met je grote mond![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |