doe mij dan maar Kenterisquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:16 schreef DeeBee het volgende:
Dwain Chambers, bijna net zo chanant als Justin Gatlin.
Iedereen verdient 5 kansenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:16 schreef DeeBee het volgende:
Impossible...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:16 schreef DeeBee het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Chambers doopt ook al lang mee zeg.
Met zijn motorongeluk met Thanou!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
doe mij dan maar Kenteris
Dat was genot. Gelukkig redde Halkia toen het toernooi voor de Grieken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Met zijn motorongeluk met Thanou!
Jullie hebben overduidelijk nooit in Athene gereden, als dat ergens kan gebeuren is het daar wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Met zijn motorongeluk met Thanou!
Nopequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef Pedroso het volgende:
Churandy ook niet bij de beste verliezers ?
Gelukkig hebben ze daar toen bij de spelen in 2004 flink in geinvesteerd. Daar hadden ze ruim budget voor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Jullie hebben overduidelijk nooit in Athene gereden, als dat ergens kan gebeuren is het daar wel.![]()
Jammer. Toch maar meer met zijn machientje trainen dan.quote:
Toch mooi dat hij hier staat, kort nadat hij op training in elkaar zaktequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:21 schreef DeeBee het volgende:
Mo Farah, ik ga even wat anders doen...dit hoef ik niet aan te zien.
Niki Xanthou!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was genot. Gelukkig redde Halkia toen het toernooi voor de Grieken.
Geheel clean uiteraard
Dat ie weer in elkaar zakt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:21 schreef DeeBee het volgende:
Mo Farah, ik ga even wat anders doen...dit hoef ik niet aan te zien.
Presteerde toen geheel in de lijn der verwachting hoor:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geheel clean uiteraard
Griekse sportersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geheel clean uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |