abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143585672
Jeej toch nog werk vandaag, een ritje binnen Groningen :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_143585769
Ik een spoedje Lelystad-Vianen in een Rav4 :P
pi_143585949
Wat een grafbak is die Fiat 500, helemaal met automaatbak :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_143586194
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef trolley het volgende:
Die had ik ook ooit! Verschrikkelijk :D _O-
pi_143587259
Pff, zoeterwoude - den Haag is gewoon een uur met ov.. ga ik die 4 uur net halen naar Nijmegen :-)
Zo'n Volkswagen sharan rijdt prima trouwens. Moest m uit een parkeer toren vissen in hartje Amsterdam. Weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 13:47:39 #156
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_143589366
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef trolley het volgende:
Als je m gewoon op manueel houdt is er toch niks aan de hand.....
pi_143589635
Toch nog een spoedje Apeldoorn - Nieuwegein in een Peugeot 308.

Had net wel mazzel, ik stond vorstelijk te pissen op een industrieterrein, en ja hoor komt er politie aan. Enige wat ze riepen was: 'NIE DOEN HE'. 'Oke meneer agent.' :')
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:04:33 #158
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_143590191
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef wtr12 het volgende:
Toch nog een spoedje Apeldoorn - Nieuwegein in een Peugeot 308.

Had net wel mazzel, ik stond vorstelijk te pissen op een industrieterrein, en ja hoor komt er politie aan. Enige wat ze riepen was: 'NIE DOEN HE'. 'Oke meneer agent.' :')
Is meestal toch gewoon buiten de bebouwde kom? Ik stond zo vaak in de bosjes te zeiken als ik naar Waalwijk moest, beter dan zo'n ranzige wc daar.
pi_143591250
Buiten de bebouwde kom mag je gewoon wildzeiken hehe!
pi_143591363
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Bij deze wel. Heb het een aantal keer geprobeerd met manueel, maar deze wist dat het een wijvenbak is, en deed gewoon haar eigen wil :')

Nijmegen en ik zijn trouwens een ongelukkige combi. Heb nu tweemaal een auto moeten afleveren in Nijmegen als laatste rit, en tweemaal ben ik met een uur vertraging vertrokken vanaf Nijmegen CS :')

Moest vandaag de auto afleveren bij A. in Nijmegen. Had als afleveradres Mercuriusstraat 3 meegekregen, je raadt het al, geen A. op dat adres :') Ik EW bellen zo van: waarom sturen jullie mij naar een verkeerd adres? A. zit hier niet :') zegt ze: wat zie je dan, in die straat? Dus ik kijk om me heen en zeg, de TU en wat braakliggend terrein .. :') dus ik zo: moet ik niet gewoon bij Kerkenbos in Nijmegen zijn? "Ja, dat zou best wel eens kunnen. Moment, ik ga even A. bellen."

Nou, mijn gevoel bleek te kloppen. Was gewoon naar een verkeerd adres gestuurd :') vervolgens nog 10km billenknijpen, want de tank was inmiddels ook al goed leeg. Volgens mij heb ik A. op de laatste dampen weten te bereiken :P

Enfin, eind goed, al goed! :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_143591462
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Nog steeds enorm schokkerig, alleen dat moet je tegen een pook tikken. Dan liever automaat, hoef ik tenminste niks te doen. Hele tijd tegen zo'n pook tikken vind ik bloedirritant namelijk.
pi_143592012
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 14:04 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Is meestal toch gewoon buiten de bebouwde kom? Ik stond zo vaak in de bosjes te zeiken als ik naar Waalwijk moest, beter dan zo'n ranzige wc daar.
Ja, maar in de ene plaats mag het wel en bij de andere niet. In Amsterdam mag het nergens en in Eindhoven mag je wel buiten de bebouwde kom pissen.
pi_143593352
Hebben wie hier eigenlijk privé-chauffeurs regio Groningen?
Overigens ook vraagje aan privé-chauffeurs EW, kan je privé-chauffeurs ritten declareren via de ritbon of moet je dat anders doen?
Nee, toch niet
pi_143593570
Zwolle - Opende en Wolvega - Zwolle voor morgen. Niet zo goed voor de uurtjes, maar in ieder geval werk.
pi_143594926
Had vandaag nog een rit Den Bosch-Houten voor die waar je op parkeerdek 3a moet parkeren en moet aftanken.

Ben toen gaan tanken bij de dichtstbijzijnde shell voor 3 liter. Vraagt dat meisje achter de balie of ik een airmilekaart heb. Heb ik niet (en had ik eigenlijk ook weinig interesse in.) Scant ze iets en krijg ik een mapje met zo'n airmilekaart. Op zich wel prima om zo wat te sparen tijdens het werk, maar nu staat er wel met koeienletters op de bon dat ik airmiles aan het sparen ben...
pi_143595092
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:20 schreef kweenie1 het volgende:
Had vandaag nog een rit Den Bosch-Houten voor die waar je op parkeerdek 3a moet parkeren en moet aftanken.

Ben toen gaan tanken bij de dichtstbijzijnde shell voor 3 liter. Vraagt dat meisje achter de balie of ik een airmilekaart heb. Heb ik niet (en had ik eigenlijk ook weinig interesse in.) Scant ze iets en krijg ik een mapje met zo'n airmilekaart. Op zich wel prima om zo wat te sparen tijdens het werk, maar nu staat er wel met koeienletters op de bon dat ik airmiles aan het sparen ben...
Dat boeit ze echt niks hoor, de brandstof wordt er niet duurder van.

Ik sprak laatst iemand van EW die van alle bekende tankstations een spaarkaart had. Ook een beetje gierig maar goed :')

fixed

[ Bericht 11% gewijzigd door Viezze op 19-08-2014 16:42:47 ]
pi_143595490
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:24 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik sprak laatst iemand van EW die van alle bekende tankstations een spaarkaart had. Ook een beetje gierig maar goed :')
Zo vaak hoef ik gelukkig niet te tanken, en wanneer het wel gebeurt dan zoek ik wel een Shell op :-)

Zie Pm trouwens, geen idee hoe ik op de mobiel moet DM'en.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:10:17 #168
414827 Wave103
It's not pop music
pi_143596588
Morgen een Octavia wisselen voor een A3, en daarna een Q5 ophalen. Kan slechter ^O^
pi_143596816
Enige waar dat sparen misschien niet is toestaan is met de EW Tankpas, Esso/Shell. Vent van abc..z in capelle vertelde mij bij een dag locatiewerk dat je niet mocht sparen als je gebruik maakt van een Tankpas als werknemer zegmaar. EW heb ik er echter nog nooit wat over horen zeggen..
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_143596943
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 16:24 schreef Viezze het volgende:

[..]

fixed
Bij De Vogel in Duiven hebben al die vaste medewerkers een spaarkaart. Al die auto's die binnenkomen moeten worden afgetankt. Verdient je heel wat mee.
pi_143597026
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:17 schreef qua111 het volgende:
Enige waar dat sparen misschien niet is toestaan is met de EW Tankpas, Esso/Shell. Vent van abc..z in capelle vertelde mij bij een dag locatiewerk dat je niet mocht sparen als je gebruik maakt van een Tankpas als werknemer zegmaar. EW heb ik er echter nog nooit wat over horen zeggen..
Kan wel hoor met een EW tankpas. Wat alleen vermoedelijk niet is toegestaan is Vpower etc. tanken om zo meer punten te sparen :P

Maar ik tank bar weinig voor EW.
pi_143597376
In mijn EW-tijd had ik ook een Esso-spaarkaart. Nu nog steeds trouwens, maar ik tank nog zelden bij de Esso.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2014 17:33:16 ]
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:39:00 #173
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_143597533
Morgen taxi rijden van 12.00-21.00. Kreeg de opdracht om 17.00 nog door. Even vergeten dat ik al iets met m'n vriendin had afgesproken, kost me weer een kleine ruzie :X
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_143597684
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 17:39 schreef Fiorano het volgende:
Morgen taxi rijden van 12.00-21.00. Kreeg de opdracht om 17.00 nog door. Even vergeten dat ik al iets met m'n vriendin had afgesproken, kost me weer een kleine ruzie :X
Sta morgenavond met een bloemetje om 22.00 voor de deur en je ruzie is bijgelegd.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 18:23:42 #175
414827 Wave103
It's not pop music
pi_143598677
Heeft er iemand wel eens vanaf een schadebedrijf in Houten bij de ...boot, voor de grote A in Houten een auto naar een klant moeten brengen? Volgens mij moet ik vanaf de schadewinkel naar een leaserijder om te wisselen, met op de heenweg een formulier met schade. Staat er:

Bij ophalen schadebedrijf ...: UITZONDERING: Noteer alleen de grote schades, gebruikersschade (kleine krasjes / steenslag e.d.) hoef je niet te noteren!

Je gaat toch niet bij een leaserijder aankomen met een auto vol krassen en steenslag? Zonder dat dat op het formulier staat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')