Die had ik ook ooit! Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef trolley het volgende:
Wat een grafbak is die Fiat 500, helemaal met automaatbak
Als je m gewoon op manueel houdt is er toch niks aan de hand.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef trolley het volgende:
Wat een grafbak is die Fiat 500, helemaal met automaatbak
Is meestal toch gewoon buiten de bebouwde kom? Ik stond zo vaak in de bosjes te zeiken als ik naar Waalwijk moest, beter dan zo'n ranzige wc daar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:52 schreef wtr12 het volgende:
Toch nog een spoedje Apeldoorn - Nieuwegein in een Peugeot 308.
Had net wel mazzel, ik stond vorstelijk te pissen op een industrieterrein, en ja hoor komt er politie aan. Enige wat ze riepen was: 'NIE DOEN HE'. 'Oke meneer agent.'
Bij deze wel. Heb het een aantal keer geprobeerd met manueel, maar deze wist dat het een wijvenbak is, en deed gewoon haar eigen wilquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Als je m gewoon op manueel houdt is er toch niks aan de hand.....
Nog steeds enorm schokkerig, alleen dat moet je tegen een pook tikken. Dan liever automaat, hoef ik tenminste niks te doen. Hele tijd tegen zo'n pook tikken vind ik bloedirritant namelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:47 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Als je m gewoon op manueel houdt is er toch niks aan de hand.....
Ja, maar in de ene plaats mag het wel en bij de andere niet. In Amsterdam mag het nergens en in Eindhoven mag je wel buiten de bebouwde kom pissen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:04 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Is meestal toch gewoon buiten de bebouwde kom? Ik stond zo vaak in de bosjes te zeiken als ik naar Waalwijk moest, beter dan zo'n ranzige wc daar.
Dat boeit ze echt niks hoor, de brandstof wordt er niet duurder van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:20 schreef kweenie1 het volgende:
Had vandaag nog een rit Den Bosch-Houten voor die waar je op parkeerdek 3a moet parkeren en moet aftanken.
Ben toen gaan tanken bij de dichtstbijzijnde shell voor 3 liter. Vraagt dat meisje achter de balie of ik een airmilekaart heb. Heb ik niet (en had ik eigenlijk ook weinig interesse in.) Scant ze iets en krijg ik een mapje met zo'n airmilekaart. Op zich wel prima om zo wat te sparen tijdens het werk, maar nu staat er wel met koeienletters op de bon dat ik airmiles aan het sparen ben...
Zo vaak hoef ik gelukkig niet te tanken, en wanneer het wel gebeurt dan zoek ik wel een Shell op :-)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:24 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat boeit ze echt niks hoor, de brandstof wordt er niet duurder van.
Ik sprak laatst iemand van EW die van alle bekende tankstations een spaarkaart had. Ook een beetje gierig maar goed
Bij De Vogel in Duiven hebben al die vaste medewerkers een spaarkaart. Al die auto's die binnenkomen moeten worden afgetankt. Verdient je heel wat mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:24 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat boeit ze echt niks hoor, de brandstof wordt er niet duurder van.
Ik sprak laatst iemand van EW die van alle bekende tankstations een spaarkaart had. Ook een beetje gierig maar goed
fixed
Kan wel hoor met een EW tankpas. Wat alleen vermoedelijk niet is toegestaan is Vpower etc. tanken om zo meer punten te sparenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:17 schreef qua111 het volgende:
Enige waar dat sparen misschien niet is toestaan is met de EW Tankpas, Esso/Shell. Vent van abc..z in capelle vertelde mij bij een dag locatiewerk dat je niet mocht sparen als je gebruik maakt van een Tankpas als werknemer zegmaar. EW heb ik er echter nog nooit wat over horen zeggen..
Sta morgenavond met een bloemetje om 22.00 voor de deur en je ruzie is bijgelegd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:39 schreef Fiorano het volgende:
Morgen taxi rijden van 12.00-21.00. Kreeg de opdracht om 17.00 nog door. Even vergeten dat ik al iets met m'n vriendin had afgesproken, kost me weer een kleine ruzie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |