Dat was bij mij wel zo ja. Maar het stelde echt niets voor, je reed een stukje van misschien 2km en je moest 'm parkeren in een vak.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:56 schreef stripe het volgende:
[..]
Oke gelukkig! klopt het dat je bij AR ook een rijtest aflegd in een automaat?
En als dat parkeren wat fout gaat, word je nog steeds aangenomen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:58 schreef driekeerdrie het volgende:
[..]
Dat was bij mij wel zo ja. Maar het stelde echt niets voor, je reed een stukje van misschien 2km en je moest 'm parkeren in een vak.
Zo'n ding op Mallorca gehuurd, twee jaar terug. Godsamme wat een drama :xquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:22 schreef Dimitri_ het volgende:
Een Smart is best leuk rijden hoor! Niet voor lange afstanden, maar voor in de stad? Topauto!
Oh, ik vermaak me altijd wel in zo´n ding.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:31 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zo'n ding op Mallorca gehuurd, twee jaar terug. Godsamme wat een drama :x
Busjes van de Post? Als er nog steeds logiestiekweg of industrieweg staat(met in de klantinformatie iets over links lopen), ga dan maar van distributieweg uit. Dat ophaaladres is vrijwel altijd verkeerd online, maar vanuit Breda loop je er langs en die busjes vallen goed op.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:20 schreef Viezze het volgende:
Iemand al voor dat project in Oosterhout geweest met die nieuwe bussen?
Wordt voor mij een lange dag iig, kreeg nog een sms'je voor Breda - Zwolle en stond in Alphen. Direct gebeld, blijkt het Oosterhout - Rdam - Zwolle te zijn, om half vier ophalen
AR mag ook wel eens bellen jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:35 schreef Viezze het volgende:
Er staat nu distributieweg
Ook alweer werk voor morgen, na een matige start toch nog wat uren maken
4 uur om naar Sittard te rijden red je toch wel?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:55 schreef underground1009 het volgende:
Kreeg net van de planning een ritje Sittard - Groningen, ophalen tussen 9 en 1 en afleveren tussen 9 en 1, wordt een beetje lastig vanuit Groningen 's ochtends naar Sittard :p Jammer wel, had de rit graag gedaan maar helaas...
Ja maar hij moet 's ochtends van Groningen in Sittard komen met OV. Moet je vroeg opstaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
4 uur om naar Sittard te rijden red je toch wel?
Ohquote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:02 schreef OMGitsSander het volgende:
[..]
Ja maar hij moet 's ochtends van Groningen in Sittard komen met OV. Moet je vroeg opstaan
Echt die nieuwe Megane's zijn zo prima hequote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:28 schreef Schaafkaas het volgende:
Kentekencheck van de auto die ik morgen moet rijden:
[ afbeelding ]
Auto is verder ook nog niet verzekerd, heeft 0 eigenaren en geen APK vervaldatum.
Gezien het kenteken (eerst een cijfer, dan een X) gaat het waarschijnlijk om een gloednieuwe auto die nog niet eens op naam is gesteld.
Ja, dikke prima!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Echt die nieuwe Megane's zijn zo prima he
Ik heb morgen een gloednieuwe Clio.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 18:55 schreef underground1009 het volgende:
Wat OMGitsSander zeiNu een ander ritje gekregen, Heerenveen - Wenum-Wiesel in een Skoda Octavia Combi
Ook gloednieuw trouwens, datum eerste toelating staat op 13-08-2014
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |