Mooi weggewerkt zou mijn 1e reactie zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:58 schreef Ypmaha het volgende:
Eigenlijk gaat het meer om de laatjes, want die zitten vol met teringzooi maar ik weet niet waar ik het anders moet laten
dankjewelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mooi weggewerkt zou mijn 1e reactie zijn.
Jemig, dat ik daar nooit aan gedacht hebquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:57 schreef Scuidward het volgende:
Misschien een idee om te verhuizen.
Als je een heel huis hebt kun je je ook een poetser veroorloven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Wacht maar tot je een heel huis hebt
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:07 schreef Deetch het volgende:
[..]
Als je een heel huis hebt kun je je ook een poetser veroorloven.
Dat zou kunnen ja. Maar ik heb niet zo'n behoefte aan een vreemde in mijn huis en tussen mijn spullen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:07 schreef Deetch het volgende:
[..]
Als je een heel huis hebt kun je je ook een poetser veroorloven.
op de gront goien men!!!@quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:58 schreef Ypmaha het volgende:
Eigenlijk gaat het meer om de laatjes, want die zitten vol met teringzooi maar ik weet niet waar ik het anders moet laten
Kleine inbreuk op je privacy om te voorkomen dat je de pot hoeft te schrobben lijkt me een goeie ruil.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Maar ik heb niet zo'n behoefte aan een vreemde in mijn huis en tussen mijn spullen.
Mij niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:27 schreef Deetch het volgende:
[..]
Kleine inbreuk op je privacy om te voorkomen dat je de pot hoeft te schrobben lijkt me een goeie ruil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |