"Vliegende Hollander gesignaleerd boven Russisch luchtruim"quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat zijn nog meer onderwerpen waar je het graag over hebt?
Fok is heel open minded, dus laat je niet tegenhouden. KLB en ONZ zijn de subfora met de meeste empathie en geduld voor niet alledaagse zaken.
Heel grappig die had ik niet gelezen maar er staat ook duidelijk wat het precies is, en het is geen vliegend tapijt maar een wolk lieve schatquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
Die site
Kijk, een vliegend tapijt!
http://www.stunning-news.com/a-flying-carpet-spotted-in-england/
Op Marktplaats staat het ook echt helemaal vol met dingen over zeemeerminnen LOLquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:47 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog drie in de aanbieding, eentje heeft lichte waterschade opgelopen. Advertentie staat op Marktplaats, ik bezorg aan huis.
Niet waar, je moet niet alles geloven wat je leest. Dat is een echt vliegend tapijt, de overheid wil niet dat je daar achter komt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:13 schreef helencarol het volgende:
[..]
Heel grappig die had ik niet gelezen maar er staat ook duidelijk wat het precies is, en het is geen vliegend tapijt maar een wolk lieve schat
Precies. Mensen in Klaagbaak vooral, zijn lekker eerlijk en direct.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Daarom ook advies topics in KLB en ONZ te openen. Die zijn meer gewend om met vraagstukken als die van jouw om te gaan.
Wat maakt dat nou weer uit, n discussie zou altijd gevoerd moeten worden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:17 schreef Gewas het volgende:
[..]
Precies. Mensen in Klaagbaak vooral, zijn lekker eerlijk en direct.
Daarom. Eerlijk en op de inhoud. Je zit nu in het gedeelte wat grapjes met mensen uithaalt, zaken overdrijft, ridiculuseert en de paljas uithangt. Kan je als nieuweling ook niet weten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:19 schreef helencarol het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit, n discussie zou altijd gevoerd moeten worden.
Dat inderdaad. Maar TS, heb je een zusje? Zo ja, zou je ons dan willen verblijden met enkele fotografische afbeeldingen van haar?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Daarom. Eerlijk en op de inhoud. Je zit nu in het gedeelte wat grapjes met mensen uithaalt, zaken overdrijft, ridiculuseert en de paljas uithangt. Kan je als nieuweling ook niet weten.
Ja natuurlijk. Ik ga ook een discussie voeren met mijn neefje van vijf die denkt dat Sinterklaas bestaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:19 schreef helencarol het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit, n discussie zou altijd gevoerd moeten worden.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:09 schreef helencarol het volgende:
Op de nieuws site http://www.stunning-news.com staat sowieso meer nieuws dat niet goed onder de normale media terecht is gekomen. Ook dingen over MH17 bijvoorbeeld, daarom vind je de foto's die erop staan gewoon betrouwbaar
Oh fantastisch.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:09 schreef helencarol het volgende:
Op de nieuws site http://www.stunning-news.com staat sowieso meer nieuws dat niet goed onder de normale media terecht is gekomen. Ook dingen over MH17 bijvoorbeeld, daarom vind je de foto's die erop staan gewoon betrouwbaar
Zeg, moet jij geen boeken kaften?quote:
Nee. *stampvoet*quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeg, moet jij geen boeken kaften?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Leuk dat je dan ook meteen een fotoshoot doet voor je teampje, maar was het nou echt nodig om je zo aan te kleden?[ afbeelding ]
Een maand geen zakgeldquote:
ziet er wel indrukwekkend uitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:33 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
[..]
Oh fantastisch.
Je baseert je zekerheden dus hier op? http://www.stunning-news.com/dead-mermaid-found-beach/
Dit ene bericht ja?
Er staat dat ze het zelf niet zeker weten
MAAR WAT OP FOTO STAAT IS BEWIJS ZOMGBBQ
Die Cosplayers en propmakers van tegenwoordig moet je dan ook zeker niet onderschattenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |