Die staartvin is een soort grefo-rok.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:03 schreef politiekman het volgende:
[..]
Mochten ze een vagina hebben, dat is nog maar de vraag
Hoe poept een zeemeermin?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb begrepen dat zeemeerminnen knettergeil zijn.
het hokquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die staartvin is een soort grefo-rok.
En je weet wat ze zeggen: hoe langer de rok, hoe natter...
Gast, is deze vraag serieus? Iedereen weet dat ze bovennatuurlijke krachten dus ze kunnen ook vliegen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:05 schreef DarkAccountant het volgende:
Toch knap dat die zeemeerminnen in films altijd een bikini dragen.
Hoe komen ze daar aan? Overvallen ze 's nachts kledingwinkels of zo? Ze kunnen in ieder geval niet met de auto rijden, want ze hebben geen voeten.
Klopt, jammer dat ze dan zo naar vis smaken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb begrepen dat zeemeerminnen knettergeil zijn.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:40 schreef helencarol het volgende:
Hoi Iedereen,
Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal me even voorstellen. Ik ben Helen
Ik zat dus laatst wat nieuws artikelen te lezen en toen kwam ik op het onderwerp zeemeerminnen, en dat sprak me erg aan. Ik heb foto's gezien die zo ontzettend echt leken dat ik me afvroeg wat jullie hiervan denken. Geloven jullie in zeemeerminnen dat soort dingen?
Er is er een in Florida gespot!quote:
Dat is vrouwelijk.. ik zoek de zeemeerman!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:11 schreef helencarol het volgende:
[..]
True that en in Hawaii ook: http://www.stunning-news.com/dead-mermaid-found-beach/
Zeemeelman?quote:
Het is dat ik een internetfilter heb op mijn werk, anders was ik even afbeeldingen gaan zoekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is dat ik een internetfilter heb op mijn werk, anders was ik even afbeeldingen gaan zoekenIk doelde op Disneyland. Jeweetsch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Soort zeemeeroester?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze user gaat veel pareltjes voortbrengen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik doelde op Disneyland. Jeweetsch.Het probleem is dat het geen grap is, die zeemeerman bestaat helaas echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En misschien gaat ie derpkinderen maken samen met TS.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Ik heb wel een broekpaling, maar zeemeerminnen heb ik nog nooit gezien eigenlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:40 schreef helencarol het volgende:
Hoi Iedereen,
Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal me even voorstellen. Ik ben Helen
Ik zat dus laatst wat nieuws artikelen te lezen en toen kwam ik op het onderwerp zeemeerminnen, en dat sprak me erg aan. Ik heb foto's gezien die zo ontzettend echt leken dat ik me afvroeg wat jullie hiervan denken. Geloven jullie in zeemeerminnen dat soort dingen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |