Discovery verwarren met een club die überhaupt de waarheid en dan ook nog de hele waarheid verteld...quote:
Daar kan Ariël nog een puntje aan zuigen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:54 schreef bdd8 het volgende:
[..]Die glijden net zo lekker door het water heen.
Tieten, sex en bier.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:52 schreef helencarol het volgende:
[..]
Wat wordt je hier met open armen ontvangen zeg, vertel eens, waar zou jij het over hebben?
Ja, dus je mag hier wel zeemeerminnen met mooie jetsers posten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:57 schreef helencarol het volgende:
[..]
Dats een goeie, over meer valt er toch niet te praten toch?
Eens*quote:
Kijk dan maar is naar die foto'squote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dus je mag hier wel zeemeerminnen met mooie jetsers posten.
alles wat je leest klopt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:44 schreef helencarol het volgende:
Jullie kunnen allemaal wel sarcastisch doen of je bent gewoon bang voor de waarheid, ik heb ontzettend veel artikelen in het nieuws gelezen.
Hou is op met het plaatsen van beweis.quote:
Ik denk dat ze echt zijn,quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:40 schreef helencarol het volgende:
Hoi Iedereen,
Ik ben nieuw op dit forum dus ik zal me even voorstellen. Ik ben Helen
Ik zat dus laatst wat nieuws artikelen te lezen en toen kwam ik op het onderwerp zeemeerminnen, en dat sprak me erg aan. Ik heb foto's gezien die zo ontzettend echt leken dat ik me afvroeg wat jullie hiervan denken. Geloven jullie in zeemeerminnen dat soort dingen?
Mochten ze een vagina hebben, dat is nog maar de vraagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb begrepen dat zeemeerminnen knettergeil zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |