Ik ben klaar met m'n opleiding en nog niet begonnen met werken. Zoals het er nu uit ziet heb ik nog voor 10 maanden spaargeld. Daarna stoppen met roken en dan pers ik er nog wel wat maandjes uit.quote:
ok...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben klaar met m'n opleiding en nog niet begonnen met werken. Zoals het er nu uit ziet heb ik nog voor 10 maanden spaargeld. Daarna stoppen met roken en dan pers ik er nog wel wat maandjes uit.
gewoon over op shagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben klaar met m'n opleiding en nog niet begonnen met werken. Zoals het er nu uit ziet heb ik nog voor 10 maanden spaargeld. Daarna stoppen met roken en dan pers ik er nog wel wat maandjes uit.
Een reep goede chocolade was niks mis mee. Alleen probeert men hedendaags alle dingen die men zelf niet leuk vindt te bestempelen als 'gay' en zo beter over te komen dan de ander zonder ook maar zelfs de betekenis van 'homoseksueel' of zelfs 'nicht' er aan toe te voegen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:09 schreef Thezappa het volgende:
gvd kun je nog gayer zijn dat dit..
chocolaatjes te eten
shit dit bedoelde voederbietel dus..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een reep goede chocolade was niks mis mee. Alleen probeert men hedendaags alle dingen die men zelf niet leuk vindt te bestempelen als 'gay' en zo beter over te komen dan de ander zonder ook maar zelfs de betekenis van 'homoseksueel' of zelfs 'nicht' er aan toe te voegen.
Waar komt die trend vandaan als ik vragen mag
Ik ben aan het zoeken voor werk hoor maar dit bevalt me ook wel even.quote:
Flikker op met dit soort geneuzel.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een reep goede chocolade was niks mis mee. Alleen probeert men hedendaags alle dingen die men zelf niet leuk vindt te bestempelen als 'gay' en zo beter over te komen dan de ander zonder ook maar zelfs de betekenis van 'homoseksueel' of zelfs 'nicht' er aan toe te voegen.
mooi. maar dat kost geen fortuinen toch? Hoe lang doe je met een pak van 30g?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nooit anders gerookt. Begonnen met Brandaris.
is ook goed voor je geest..beetje rustquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken voor werk hoor maar dit bevalt me ook wel even.
1 dagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
mooi. maar dat kost geen fortuinen toch? Hoe lang doe je met een pak van 30g?
Waarom kom je dan in mijn topic, waarvan je weet dat er 99% kans is op dit soort geneuzel?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Flikker op met dit soort geneuzel.
25 sigaretten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
mooi. maar dat kost geen fortuinen toch? Hoe lang doe je met een pak van 30g?
Flikker grapjes zijn wel weer grappig vind ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Waarom kom je dan in mijn topic, waarvan je weet dat er 99% kans is op dit soort geneuzel?
Terechte klacht. Die vuile homo's krijgen tegenwoordig overal de eer voor...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
99%quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Waarom kom je dan in mijn topic, waarvan je weet dat er 99% kans is op dit soort geneuzel?
Ik draai altijd mooie sigaretten, niet van die toeters.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lol, rook je met lange vloei ofzo?
Lol, rook jij van die dunne wijvensjekkies?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lol, rook je met lange vloei ofzo?
je moet gewoon een dikke boomstam roken, zware van nelle blackfire met mascotte specialquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik draai altijd mooie sigaretten, niet van die toeters.
Eigen lutefisk eerstquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:15 schreef Fokker89 het volgende:
Rot op naar je eigen land.
EIGEN BRAADWURSTEN EERST!
Nee, ik rook geen shagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:16 schreef P8 het volgende:
[..]
Lol, rook jij van die dunne wijvensjekkies?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |