Nee ik zit van morgen tot maandag op de Gamescom in Keulen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:00 schreef isax het volgende:
[..]
moet die een week stil staan in de koelkast?
gewoon meenemen danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik zit van morgen tot maandag op de Gamescom in Keulen.
heb je niet zoiets dat er staat ochtend of middag?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit te wachten op de postbode, die volgens de PostNL site komt ergens tussen 8:30 en 21:30.
...
nopequote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:11 schreef isax het volgende:
[..]
heb je niet zoiets dat er staat ochtend of middag?
nicequote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:30 schreef isax het volgende:
[..]
ketchup dans kan ik ook nog wel denk ik
Daar ga je als vent toch niet heen ? tenzij je zo gay........ bent neeee zelfs dan ga je daar niet heenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:38 schreef isax het volgende:
[..]
ja moet je maar mee naar aaron carter gaan. doe ik het allemaal voor je.
of je gaat met een heel leuk meisjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
Daar ga je als vent toch niet heen ? tenzij je zo gay........ bent neeee zelfs dan ga je daar niet heen
Die naar een dansende glitterpik op een podium staat de dansen ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:40 schreef isax het volgende:
[..]
of je gaat met een heel leuk meisje
jeugdsentimentquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die naar een dansende glitterpik op een podium staat de dansen ?
yup mijn jeugdsentimentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |