Dat vind jij wel een lekker vooruitzicht hè.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee.. maar heb wel een idee dat moeder aarde ons binnenkort gaat kontneuken.
Het lijkt mij dat wanneer de organisatie bestaat uit een rechtse lonewolf die bij machte is een oproep te doen om met duizenden mensen door een wijk te gaan marcheren het inderdaad beter is een dergelijk schouwspel te verbieden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:20 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi, hoorde net op de radio dat een 2e anti IS optocht door de burgemeester word verboden
Dezelfde burgemeester die bij de 1e rellen niets deed omdat hij op vakantie was en deze niet wilde onderbreken
Dus geweld en dreiging heerst nog steedsgewoon rellen en je hebt je doel bereikt.
Maar wel constant van die halal optochten etc
Dit land gaat echt zo kapot
Het gaat even niet om die optocht.. sowieso al die optochtenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat wanneer de organisatie bestaat uit een rechtse lonewolf die bij machte is een oproep te doen om met duizenden mensen door een wijk te gaan marcheren het inderdaad beter is een dergelijk schouwspel te verbieden.
Ik denk eerder dat het er om ging dat Wilders opriep om een demonstratie te voeren die door een andere organisatie opgezet was waar die organisatie niks van wist, laat staan de gemeente.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het gaat even niet om die optocht.. sowieso al die optochtengaat er om dat die andere lui weer de mensen in de optocht niets gunnen, met geweld open breken en dat ook gewoon blijkbaar lijkt te werken
Eh? dat was toch pas na de laatst gelopen optocht?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het er om ging dat Wilders opriep om een demonstratie te voeren die door een andere organisatie opgezet was waar die organisatie niks van wist, laat staan de gemeente.
Hij riep op voor de demonstratie in september. Ik snap wel dat de politie daar een beetje zenuwachtig van wordt als het vooruitzicht is dat er zo mogelijk tienduizend man door de Schilderswijk gaan lopen, lijkt me moeilijk om daar de veiligheid te garanderen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eh? dat was toch pas na de laatst gelopen optocht?
Ik heb nergens op gereageerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
KLB / Wipje gemaakt, chick wil nu thuisgebracht worden
Die hele Tinderclub van Mortie die even laat weten dat ie een leuke zin heeft geplaatst![]()
Ja nee tuurlijk helemaal als Geertje zich er mee gaat bemoeien snap ik dat ze die willen verbieden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij riep op voor de demonstratie in september. Ik snap wel dat de politie daar een beetje zenuwachtig van wordt als het vooruitzicht is dat er zo mogelijk tienduizend man door de Schilderswijk gaan lopen, lijkt me moeilijk om daar de veiligheid te garanderen.
[..]
Ik heb nergens op gereageerd.
Het is ook toegestaan, op het Malieveld, omdat daar de veiligheid te garanderen valt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nee tuurlijk helemaal als Geertje zich er mee gaat bemoeien snap ik dat ze die willen verbieden.
Vanochtend was in elk geval op de radio dat de burgemeester het ging verbieden vanwege de ongeregeldheden.
Dus nogmaals, geweld en dreiging gewoon gebruiken als je niet wil dat er optochten e.d. komen.
Zou juist doordat er bij de vorige optocht weer geweld was van extremisten dit wel toelaten met extra beveiliging.
Bron?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is ook toegestaan, op het Malieveld, omdat daar de veiligheid te garanderen valt.
Op het Malieveld mogen niet eens festivals gehouden worden omdat we dan met ze alle door de grond tiefen de parkeerbak in.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is ook toegestaan, op het Malieveld, omdat daar de veiligheid te garanderen valt.
demonstraties verbieden. Alle macht aan de overheid. Politiestaat ftw!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat wanneer de organisatie bestaat uit een rechtse lonewolf die bij machte is een oproep te doen om met duizenden mensen door een wijk te gaan marcheren het inderdaad beter is een dergelijk schouwspel te verbieden.
'Protest Schilderswijk wordt verboden'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Is er iemand gebaat bij geweld?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
demonstraties verbieden. Alle macht aan de overheid. Politiestaat ftw!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Protest Schilderswijk wordt verboden'Vermoedelijk is overigens nog niet dat het vast staat dat het door gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik betwijfel of het überhaupt door kan gaan.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
extreemlinkse krakerhondt gespotquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
demonstraties verbieden. Alle macht aan de overheid. Politiestaat ftw!!!![]()
![]()
In Grunna wel, toen ik naar Assen reed werd het mooi weer.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:54 schreef Salatrel het volgende:
regent het bij jullie ook een beetje?
Ja zonnestralen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:54 schreef Salatrel het volgende:
regent het bij jullie ook een beetje?
Ik snap sowieso niet zo goed wat er beoogt wordt met een dergelijke demonstratie.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vermoedelijk is overigens nog niet dat het vast staat dat het door gaat
Ik betwijfel of het überhaupt door kan gaan.
ja maar dan ben je grunna ook uit heaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In Grunna wel, toen ik naar Assen reed werd het mooi weer.
Dat klopt. Maar het regent niet altijd in Grunnaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar dan ben je grunna ook uit hea
Dat heb ik bij elke demonstratie wel eigenlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet zo goed wat er beoogt wordt met een dergelijke demonstratie.
Mwah, soms zit er wel iets zinnigs bij. Maar ik snap niet zo goed wat een demonstratie in deze toevoegt, het zet verhoudingen extra op scherp en wanneer die vermeende extremisten in de Schilderswijk dingen doen die niet bij wet toegestaan zijn, worden ze toch al opgepakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
Dat heb ik bij elke demonstratie wel eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |