Is goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:06 schreef chroestjov het volgende:
http://www.tinydeal.com/s(...)-f-men-p-124232.html
Zwart en bruin kopen.
Bruin staat me niet zo goed eigenlijk. ;squote:
Past goed bij je ogen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bruin staat me niet zo goed eigenlijk. ;s
Nee.quote:
Maak je haar nu uit voor strontwijf?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar wel bij je persoonlijkheid.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar wel bij je persoonlijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha gvd wat een onzin kunnen mensen toch fabriceren.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]Een beetje zoals een horoscoop dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha gvd wat een onzin kunnen mensen toch fabriceren.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
En gelukkig ben jij mij niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Chloro, zou ik van hem niet pikken als ik jou was....
Bij nader inzien is poep inderdaad je kleur.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En gelukkig ben jij mij niet.
Liever m'n kleur dan m'n geur, haha.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bij nader inzien is poep inderdaad je kleur.
Het is altijd donker om 00:16..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:14 schreef Chloroform het volgende:
Heb het gevoel alsof het al half twee is, het wordt echt vroeg donker weer.
Het is dan ook een mannenhorloge, ik vind dit meer iets voor jou: http://www.tinydeal.com/-p-64129.htmlquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bruin staat me niet zo goed eigenlijk. ;s
Ik bedoelde eigenlijk dat omdat het nu al zo vroeg donker wordt, het nu (00.19 uur) voelt alsof het veel later is omdat het al lang donker is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is altijd donker om 00:16..
Ja daar geef ik je wel een punt in .. ik hou er altijd wel van .. die lange avonden. Lekker lang licht enzo. Maar fuck deze wereld we gaan allemaal dood binnenkort.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat omdat het nu al zo vroeg donker wordt, het nu (00.19 uur) voelt alsof het veel later is omdat het al lang donker is.
Ahw.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het is dan ook een mannenhorloge, ik vind dit meer iets voor jou: http://www.tinydeal.com/-p-64129.html
Komt er weer een einde van de wereld?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja daar geef ik je wel een punt in .. ik hou er altijd wel van .. die lange avonden. Lekker lang licht enzo. Maar fuck deze wereld we gaan allemaal dood binnenkort.
Natuurlijk. Aan alles komt een eindje meisjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt er weer een einde van de wereld?
Nee.. maar heb wel een idee dat moeder aarde ons binnenkort gaat kontneuken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt er weer een einde van de wereld?
Aan sommige dingen wat eerder dan andere.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk. Aan alles komt een eindje meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |