quote:
kill das mijn hond wtfquote:
ja man, wtf heb je me gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb jij zwart-witte roshe runs?
Ja vanmiddag.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja man, wtf heb je me gezien?
oh waar?quote:
Shit. Ja man ik was daar vandaag, had sollicitatie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Spui, Den Haag. Bij de randstadrail onder de grond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ja, spekvarkensquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Topic nog helemaal doorgelezen gister?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, spekvarkensen dan ineens die kliek erbij
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Shit. Ja man ik was daar vandaag, had sollicitatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Ik begrijp ook niet waarom er steeds gereageerd moet wordenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom er steeds gereageerd moet worden
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Shit. Ja man ik was daar vandaag, had sollicitatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van mijlen ver.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Wat is er Zuid-Limburg?quote:
Ik knordequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |