Huizenprijzen kelderen ook, dus een luxueuze christenvilla is nu voor de arme Soenniet gewoon beschikbaar geworden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Infrastructuur aanleggen, no shit.
Ik durf ook verder te dromen dan de FOK!Frontpage mocht ik ooit een journalistieke carrière overwegenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sorry, zo'n verbastering is wel zo doorzichtig dat ieder weldenkend mens enige berichtgeving over dit hele fenomeen per definitie niet zal geloven.
Godshuis is voor ons allen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Huizenprijzen kelderen ook, dus een luxueuze christenvilla is nu voor de arme Soenniet gewoon beschikbaar geworden.
Het zorgt ervoor dat het percentage atheïsten stijgt op aarde daar op dit moment voornamelijk gelovigen over de kling worden gejaagd.quote:
Godshuis klinkt verdacht veel op een arbeiderswijk, ik hoef niet tot in de eeuwigheid elke zucht en steun van mijn buren te horenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Godshuis is voor ons allen.
Ach, jij gelooft vast ook wel ergens in, dus percentueel zal er weinig verschil merkbaar zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:12 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Het zorgt ervoor dat het percentage atheïsten stijgt op aarde daar op dit moment voornamelijk gelovigen over de kling worden gejaagd.
Ik geloof alleen in logica.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:14 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ach, jij gelooft vast ook wel ergens in, dus percentueel zal er weinig verschil merkbaar zijn.
God sprak gisteren tegen mij, enkel bestaande personages kunnen spreken, God bestaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:14 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Ik geloof alleen in logica.
Geesteszieken worden uiteraard genegeerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
God sprak gisteren tegen mij, enkel bestaande personages kunnen spreken, God bestaat.
Het is niet de bedoeling dat iedereen dit weet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Welnee, Teeven heeft een eigen account: Deadprez
Sorry Fredquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat iedereen dit weet.
laatste bezoek: 1449 dagen, 7 uur geleden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
Teeven heeft trouwens al een account hier.
FredTeeven
Hij was hier een keer voor de verkiezingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1449 dagen, 7 uur geleden.
Je kan goed zien dat 'ie het druk heeft.
Ben blij dat ik er toen niet was, had voor ongemakkelijke situaties kunnen zorgen bij het koffiezet apparaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij was hier een keer voor de verkiezingen.
ze is geen vertegenwoordiger ze is gewoon een ambtenaar die lid is van de PvdA.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:32 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik zeg ook heel duidelijk dat het vertegenwoordigers zijn.
Maar het erge is nog dat zelfs een fractievoorzitter dit soort uitlatingen doet
Daar is niks hypocriet aan. Een lid is nou eenmaal iets totaal anders dan een aanhanger en derhalve onvergelijkbaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:38 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ach, op de FP EN het forum gaat het ook altijd over "Wilders EN zijn achterlijke aanhang"; want "wat Wilders vindt vindt zijn aanhang automatisch ook en vice versa", aldus de priesters van Links Kerk.
De hypocrisie druipt er dus weer vanaf, zoals altijd met links...
Ik hoef alleen maar te kijken naar de resultaten van de complete bestaansgeschiedenis van de PvdA om te zien dat dat de kanker van dit land is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Jij maakt ruim 52.000 mensen die je, voor het overgrote deel, niet kent uit voor debielen. Dan is een gesprek echt over hoor. Maar denk jij vooral fijn verder dat je gelijk hebt, als dat je gelukkig maakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |