Ah, dus er zijn ruim 26.000 debielen binnen de PvdA? Tuurlijk joh.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:51 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Ik vind het aandeel debielen bij de PvdA toch zorgwekkend hoor, zou zomaar eens naar de 50% kunnen gaan (al heb ik er incidenteel ook wel wat "goeien" tussen zien zitten..)
PVV heeft geen leden. Iedere PVV'er is een politicus van die partij en rechtstreeks geselecteerd door Wilders. Het gaat hier oa over een vrouw die enkel lid is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:55 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Aha, dus we gaan ook niet meer zeuren over losstaande PVV-ers en hun uitspattingen?
Ach, op de FP EN het forum gaat het ook altijd over "Wilders EN zijn achterlijke aanhang"; want "wat Wilders vindt vindt zijn aanhang automatisch ook en vice versa", aldus de priesters van Links Kerk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:10 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
PVV heeft geen leden. Iedere PVV'er is een politicus van die partij en rechtstreeks geselecteerd door Wilders. Het gaat hier oa over een vrouw die enkel lid is.
Het zijn allemaal debielen, op Timmermans na. Dat is de enige PvdA-er die ik de afgelopen twintig jaar iets zinnigs heb horen zeggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:09 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ah, dus er zijn ruim 26.000 debielen binnen de PvdA? Tuurlijk joh.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:40 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal debielen, op Timmermans na. Dat is de enige PvdA-er die ik de afgelopen twintig jaar iets zinnigs heb horen zeggen.
Ah.. Je bent gewoon een populist. Dan is een gesprek verder zinloosquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:38 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ach, op de FP EN het forum gaat het ook altijd over "Wilders EN zijn achterlijke aanhang"; want "wat Wilders vindt vindt zijn aanhang automatisch ook en vice versa", aldus de priesters van Links Kerk.
De hypocrisie druipt er dus weer vanaf, zoals altijd met links...
Dat is ook een manier om je ongelijk toe te geven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
[..]
Ah.. Je bent gewoon een populist. Dan is een gesprek verder zinloos
Jij maakt ruim 52.000 mensen die je, voor het overgrote deel, niet kent uit voor debielen. Dan is een gesprek echt over hoor. Maar denk jij vooral fijn verder dat je gelijk hebt, als dat je gelukkig maakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:54 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om je ongelijk toe te geven.
Je snapt het verschil tussen een lid en een adept niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:54 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om je ongelijk toe te geven.
Zij is dus leidinggevende binnen een organisatie die o.a. KLB infiltreren en jou op de zwarte lijst hebben gezetquote:
Denk je dat jantjevertonghen zo'n infiltrant is?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:59 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Zij is dus leidinggevende binnen een organisatie die o.a. KLB infiltreren en jou op de zwarte lijst hebben gezet
Ik ben eerder geneigd te denken dat jij zo'n infiltrant bent.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je dat jantjevertonghen zo'n infiltrant is?
Nou dan kom ik daar dus niet meer aan het werk, aangezien ik verschillende takken van de IDF op Facebook volg.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:02 schreef voederbietel het volgende:
Overigens heeft Haifi een HRM achtergrond en zal dus de werving en selectie projecten leiden.
Teeven maakt ook vaak gebruik van deze account om z'n eigen uitspraken en bewegingen te voorzien van wat genuanceerd commentaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik ben eerder geneigd te denken dat jij zo'n infiltrant bent.
Welnee, Teeven heeft een eigen account: Deadprezquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Teeven maakt ook vaak gebruik van deze account om z'n eigen uitspraken en bewegingen te voorzien van wat genuanceerd commentaar.
Ze hebben nog wel een plaatsje als projectleider in o.a. Syrië en Iraq, IDF achtergrond is daarbij een pré.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nou dan kom ik daar dus niet meer aan het werk, aangezien ik verschillende takken van de IDF op Facebook volg.
Nou daar ben ik zeker in geïnteresseerd!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel een plaatsje als projectleider in o.a. Syrië en Iraq, IDF achtergrond is daarbij een pré.
Moet je wel je naam veranderen in Twanad el Fourie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nou daar ben ik zeker in geïnteresseerd!
Twanad el Fourierrquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet je wel je naam veranderen in Twanad el Fourie.
De taliban is bijvoorbeeld ook door de Amerikanen de wereld in geholpen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een door Amerika gesteunde terroristische organisatie is niet geheel ondenkbaar anders.
Zoals?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:07 schreef pijltjegooien het volgende:
IS(IS) doet ook goede dingen, maar daar hoor je de media niet over
Sorry, zo'n verbastering is wel zo doorzichtig dat ieder weldenkend mens enige berichtgeving over dit hele fenomeen per definitie niet zal geloven.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |