Ik zeg ook heel duidelijk dat het vertegenwoordigers zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:31 schreef Trollscience het volgende:
Een lid van de Pvda die een uitspraak doet != de mening van de Pvda.
quote:ISIS bestaat helemaal niet uit radicale moslims. De terreurorganisatie is opgericht en wordt gerund door zionisten om moslims zwart te maken. Die even bizarre als racistische complottheorie komt uit de koker van Yasmina Haifi, een ambtenaar die bij het ministerie van Justitie werkt als projectleider van het Nationaal Cyber Security Centrum.
Verdomde zionisten ookquote:De IS leider “Al-baghdadi” is Joodse Mossad agent “Simon Elliot”
Aboe Bakr al-Baghdadi, zogenaamde “kalief,” het hoofd van ISIS (Islamitische Staat in Irak en de Syrie is volgens Edward Snowden een acteur genaamd Elliot Shimon, een Mossad getrainde operatieve.
Simon Elliot (Elliot Shimon) ook bekend als Al-Baghdadi werd geboren uit twee joodse ouders en is een Mossad-agent.
Wij citeren 3 bronnen die beweren dat de kalief Al-Baghdadi een echte Mossad-agent is en dat hij een Joodse vader en moeder had.
geboren:
De echte naam van Abu Bakr al-Baghdadi is “Simon Elliott.”
De zogenaamde “Elliot” werd aangeworven door de Israëlische Mossad en werd opgeleid in spionage en psychologische oorlogvoering tegen Arabische en islamitische samenlevingen.
Deze informatie werd toegeschreven aan Edward Snowden en gepubliceerd door kranten en andere websites: het hoofd van de “Islamitische Staat” Abu Bakr al-Baghdadi, heeft samengewerkt met de Amerikaanse geheime dienst, Britse en Israël aan een organisatie die terroristische extremisten vanuit de hele wereld bijeen kan brengen.
Bron: Radio ajyal.com
Dit kan zelfs jij niet menen. Minderwaardige schoft als je dit durft te bewerenquote:
Een door Amerika gesteunde terroristische organisatie is niet geheel ondenkbaar anders.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:36 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dit kan zelfs jij niet menen. Minderwaardige schoft als je dit durft te beweren
Die ambtenaar die toevallig lid is van de PvdA is ook geen vertegenwoordiger. Dus je topic gaat nog maar over één iemand.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:32 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ik zeg ook heel duidelijk dat het vertegenwoordigers zijn.
Maar het erge is nog dat zelfs een fractievoorzitter dit soort uitlatingen doet
Denken dat de fractievoorzitter van de Haagse PvdA-fractie ook maar bij de top van de partij in de buurt zitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:32 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het zijn dus niet meer wat herrieschoppers in de onderlagen, maar zelfs de top is gek bezig
Ik snap ook niet waarom de redactie daar geen idee heeft wat racisme inhoudt.quote:
Uhm, er zijn genoeg van dat soort debielen binnen die partij hoor..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Denken dat de fractievoorzitter van de Haagse PvdA-fractie ook maar bij de top van de partij in de buurt zit
Het is dan ook een hele grote partij. Dus ja, daar zitten ook wel wat debielen tussen ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:47 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Uhm, er zijn genoeg van dat soort debielen binnen die partij hoor..
Misschien eens wat kritischer kijken?
Zie ik niks van in de TT.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:32 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ik vind het aandeel debielen bij de PvdA toch zorgwekkend hoor, zou zomaar eens naar de 50% kunnen gaan (al heb ik er incidenteel ook wel wat "goeien" tussen zien zitten..)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:49 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is dan ook een hele grote partij. Dus ja, daar zitten ook wel wat debielen tussen ja.
Aha, dus we gaan ook niet meer zeuren over losstaande PVV-ers en hun uitspattingen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:31 schreef Trollscience het volgende:
Het is nooit anders geweest bij die landverraders.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
Serieus, waar gaat het heen met de PvdA
Oh, ik dacht even dat je het over Greet's zionistenclubje had.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:56 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het is nooit anders geweest bij die landverraders.
http://www.liveleak.com/view?i=76b_1406255768quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
Allereerst..
http://www.nujij.nl/polit(...)isten.29156502.lynkx
Een vrouw die isis als complot ziet van zionisten, hoe ongelofelijk bizar kan je mening zijn.
Altijd nog liever zionisten dan idioten die vliegtuigen torens in vliegen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat je het over Greet's zionistenclubje had.
ik vind dit alleen maar positief..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:30 schreef jantjevertonghen het volgende:
Met pvda ben ik het nooit echt eens geweest op vele gebieden.
Gelukkig kon je wel met ze discussieren e.d. maar als ik vertegenwoordigers van
deze partij dit soort uitlatingen zie doen is dat toch wel schrikken.
Bovendien zijn het nog PvdA'ers die nog enigszins wat te zeggen hebben bij die partij:
Allereerst..
http://www.nujij.nl/polit(...)isten.29156502.lynkx
Een vrouw die isis als complot ziet van zionisten, hoe ongelofelijk bizar kan je mening zijn.
En het volgende is ook wel redelijk bedroevend..
http://www.telegraaf.nl/b(...)S_provocatie___.html
Schilderswijkbewoners protesteren tegen allerlei zaken, supporten IS en menen dat in de schilderswijk de sharia toegepast moet worden.
Vervolgens komt er een tegendemonstratie. En wat zegt de haagse fractievoorzitter, ja de FRACTIEVOORZITTER.
http://www.telegraaf.nl/b(...)S_provocatie___.html
Serieus, waar gaat het heen met de PvdA
oh.. dus jij bent een gevoelsmatige stemmer?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:31 schreef Trollscience het volgende:
Ah, dus er zijn ruim 26.000 debielen binnen de PvdA? Tuurlijk joh.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:51 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Ik vind het aandeel debielen bij de PvdA toch zorgwekkend hoor, zou zomaar eens naar de 50% kunnen gaan (al heb ik er incidenteel ook wel wat "goeien" tussen zien zitten..)
PVV heeft geen leden. Iedere PVV'er is een politicus van die partij en rechtstreeks geselecteerd door Wilders. Het gaat hier oa over een vrouw die enkel lid is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:55 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Aha, dus we gaan ook niet meer zeuren over losstaande PVV-ers en hun uitspattingen?
Ach, op de FP EN het forum gaat het ook altijd over "Wilders EN zijn achterlijke aanhang"; want "wat Wilders vindt vindt zijn aanhang automatisch ook en vice versa", aldus de priesters van Links Kerk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:10 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
PVV heeft geen leden. Iedere PVV'er is een politicus van die partij en rechtstreeks geselecteerd door Wilders. Het gaat hier oa over een vrouw die enkel lid is.
Het zijn allemaal debielen, op Timmermans na. Dat is de enige PvdA-er die ik de afgelopen twintig jaar iets zinnigs heb horen zeggen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:09 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ah, dus er zijn ruim 26.000 debielen binnen de PvdA? Tuurlijk joh.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:40 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal debielen, op Timmermans na. Dat is de enige PvdA-er die ik de afgelopen twintig jaar iets zinnigs heb horen zeggen.
Ah.. Je bent gewoon een populist. Dan is een gesprek verder zinloosquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:38 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ach, op de FP EN het forum gaat het ook altijd over "Wilders EN zijn achterlijke aanhang"; want "wat Wilders vindt vindt zijn aanhang automatisch ook en vice versa", aldus de priesters van Links Kerk.
De hypocrisie druipt er dus weer vanaf, zoals altijd met links...
Dat is ook een manier om je ongelijk toe te geven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
[..]
Ah.. Je bent gewoon een populist. Dan is een gesprek verder zinloos
Jij maakt ruim 52.000 mensen die je, voor het overgrote deel, niet kent uit voor debielen. Dan is een gesprek echt over hoor. Maar denk jij vooral fijn verder dat je gelijk hebt, als dat je gelukkig maakt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:54 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om je ongelijk toe te geven.
Je snapt het verschil tussen een lid en een adept niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:54 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om je ongelijk toe te geven.
Zij is dus leidinggevende binnen een organisatie die o.a. KLB infiltreren en jou op de zwarte lijst hebben gezetquote:
Denk je dat jantjevertonghen zo'n infiltrant is?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:59 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Zij is dus leidinggevende binnen een organisatie die o.a. KLB infiltreren en jou op de zwarte lijst hebben gezet
Ik ben eerder geneigd te denken dat jij zo'n infiltrant bent.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je dat jantjevertonghen zo'n infiltrant is?
Nou dan kom ik daar dus niet meer aan het werk, aangezien ik verschillende takken van de IDF op Facebook volg.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:02 schreef voederbietel het volgende:
Overigens heeft Haifi een HRM achtergrond en zal dus de werving en selectie projecten leiden.
Teeven maakt ook vaak gebruik van deze account om z'n eigen uitspraken en bewegingen te voorzien van wat genuanceerd commentaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik ben eerder geneigd te denken dat jij zo'n infiltrant bent.
Welnee, Teeven heeft een eigen account: Deadprezquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Teeven maakt ook vaak gebruik van deze account om z'n eigen uitspraken en bewegingen te voorzien van wat genuanceerd commentaar.
Ze hebben nog wel een plaatsje als projectleider in o.a. Syrië en Iraq, IDF achtergrond is daarbij een pré.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nou dan kom ik daar dus niet meer aan het werk, aangezien ik verschillende takken van de IDF op Facebook volg.
Nou daar ben ik zeker in geïnteresseerd!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel een plaatsje als projectleider in o.a. Syrië en Iraq, IDF achtergrond is daarbij een pré.
Moet je wel je naam veranderen in Twanad el Fourie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nou daar ben ik zeker in geïnteresseerd!
Twanad el Fourierrquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet je wel je naam veranderen in Twanad el Fourie.
De taliban is bijvoorbeeld ook door de Amerikanen de wereld in geholpen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een door Amerika gesteunde terroristische organisatie is niet geheel ondenkbaar anders.
Zoals?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:07 schreef pijltjegooien het volgende:
IS(IS) doet ook goede dingen, maar daar hoor je de media niet over
Sorry, zo'n verbastering is wel zo doorzichtig dat ieder weldenkend mens enige berichtgeving over dit hele fenomeen per definitie niet zal geloven.quote:
Huizenprijzen kelderen ook, dus een luxueuze christenvilla is nu voor de arme Soenniet gewoon beschikbaar geworden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Infrastructuur aanleggen, no shit.
Ik durf ook verder te dromen dan de FOK!Frontpage mocht ik ooit een journalistieke carrière overwegenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sorry, zo'n verbastering is wel zo doorzichtig dat ieder weldenkend mens enige berichtgeving over dit hele fenomeen per definitie niet zal geloven.
Godshuis is voor ons allen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Huizenprijzen kelderen ook, dus een luxueuze christenvilla is nu voor de arme Soenniet gewoon beschikbaar geworden.
Het zorgt ervoor dat het percentage atheïsten stijgt op aarde daar op dit moment voornamelijk gelovigen over de kling worden gejaagd.quote:
Godshuis klinkt verdacht veel op een arbeiderswijk, ik hoef niet tot in de eeuwigheid elke zucht en steun van mijn buren te horenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Godshuis is voor ons allen.
Ach, jij gelooft vast ook wel ergens in, dus percentueel zal er weinig verschil merkbaar zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:12 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Het zorgt ervoor dat het percentage atheïsten stijgt op aarde daar op dit moment voornamelijk gelovigen over de kling worden gejaagd.
Ik geloof alleen in logica.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:14 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ach, jij gelooft vast ook wel ergens in, dus percentueel zal er weinig verschil merkbaar zijn.
God sprak gisteren tegen mij, enkel bestaande personages kunnen spreken, God bestaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:14 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Ik geloof alleen in logica.
Geesteszieken worden uiteraard genegeerd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
God sprak gisteren tegen mij, enkel bestaande personages kunnen spreken, God bestaat.
Het is niet de bedoeling dat iedereen dit weet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Welnee, Teeven heeft een eigen account: Deadprez
Sorry Fredquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat iedereen dit weet.
laatste bezoek: 1449 dagen, 7 uur geleden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:22 schreef deadprez het volgende:
Teeven heeft trouwens al een account hier.
FredTeeven
Hij was hier een keer voor de verkiezingen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1449 dagen, 7 uur geleden.
Je kan goed zien dat 'ie het druk heeft.
Ben blij dat ik er toen niet was, had voor ongemakkelijke situaties kunnen zorgen bij het koffiezet apparaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij was hier een keer voor de verkiezingen.
ze is geen vertegenwoordiger ze is gewoon een ambtenaar die lid is van de PvdA.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:32 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Maar het erge is nog dat zelfs een fractievoorzitter dit soort uitlatingen doet
Daar is niks hypocriet aan. Een lid is nou eenmaal iets totaal anders dan een aanhanger en derhalve onvergelijkbaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:38 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ach, op de FP EN het forum gaat het ook altijd over "Wilders EN zijn achterlijke aanhang"; want "wat Wilders vindt vindt zijn aanhang automatisch ook en vice versa", aldus de priesters van Links Kerk.
De hypocrisie druipt er dus weer vanaf, zoals altijd met links...
Ik hoef alleen maar te kijken naar de resultaten van de complete bestaansgeschiedenis van de PvdA om te zien dat dat de kanker van dit land is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Jij maakt ruim 52.000 mensen die je, voor het overgrote deel, niet kent uit voor debielen. Dan is een gesprek echt over hoor. Maar denk jij vooral fijn verder dat je gelijk hebt, als dat je gelukkig maakt.
Oh jawel hoor, maar gelijke monniken gelijke kappen. Als we de PVV en aanhang over één kam scheren dan doen we dat ook met de PvdA.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen een lid en een adept niet?
Van dat feit zie ik anders bar weinig terug als Links weer eens Wilders en zijn adepten over één kam scheert.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Daar is niks hypocriet aan. Een lid is nou eenmaal iets totaal anders dan een aanhanger en derhalve onvergelijkbaar.
SNEL!! ZET JE ALUHOEDJE OP DE REGERING HEEFT JE DOOR!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een door Amerika gesteunde terroristische organisatie is niet geheel ondenkbaar anders.
dat is toch niet hetzelfde als vergelijken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:25 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Van dat feit zie ik anders bar weinig terug als Links weer eens Wilders en zijn adepten over één kam scheert.
Het is duidelijk dat je alleen jezelf hoort praten en niet luister naar wat ik zeg. Maar goed: dat is ook een typisch Linkse afwijking...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dat is toch niet hetzelfde als vergelijken?
Over 1 kam scheren is fout. Leden met aanhangers vergelijken is fout.
Over hypocrisie gesproken, je klaagt erover dat de pvv aanhang over 1 kam geschoren wordt terwijl je zelf dat ook doet met "links". Alsof links een massief blok is met allemaal dezelfde mensen met dezelfde mening.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:24 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar gelijke monniken gelijke kappen. Als we de PVV en aanhang over één kam scheren dan doen we dat ook met de PvdA.
Enige verschil is dat ik wel weet wat het verschil is tussen een lid en een adept en al die druktemakers die Wilders voor Hitler uitmaken en PVV-stemmers voor bruinhemden niet. Ik doe het bewust, als knipoogje terug.
Wat heeft het voor nut om te kunnen lezen als de betekenis van wat er staat je totaal ontgaatquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:23 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je alleen jezelf hoort praten en niet luister naar wat ik zeg. Maar goed: dat is ook een typisch Linkse afwijking...
[..]
Mijn god, bepaald volk op FOK!...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut om te kunnen lezen als de betekenis van wat er staat je totaal ontgaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |