En vanaf hier complimenten voor RickRS - prettige communicatie, razendsnelle verzending, en zojuist mijn box in uitstekende staat stevig verpakt ontvangen! Thanks!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:31 schreef RickRS het volgende:
Goede ervaring met BatardNoix, heeft meteen betaald en goede communicatie
Ook van mijn kant w.b. Mr_Belvederequote:Op zondag 31 mei 2015 20:24 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Nogmaals goede ervaring met BatardNoix. Heeft netjes verteld wanneer het geld ontvangen was en het pakketje was opgestuurd. Alles in perfecte staat ontvangen en werkt prima.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:17 schreef olePique het volgende:
[..]
Spel in zeer goede orde ontvangen. Bedankt!
Bijzonder goede ervaring met deze jongeman. Kreeg zelfs frietjes, een mexicano, en wat te drinken aangeboden, en ik heb ook nog twee katten geaaid. 10/10 zou wederom zaken mee doen.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:15 schreef Catkiller het volgende:
Twee games gekocht van pl4kkie, geld zondagavond overgemaakt, maandag bevestiging dat het ontvangen was, dinsdag spellen binnen. Dus niks te klagen.
Dat dacht ik al. Is nieuw geleverd tussen 2008 en 2010.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:56 schreef john2406 het volgende:
Deze in goede orde ontvangen, helaas niet met recente mappen erop, mapversie 2008, is dus wel wat ouder als aangegeven.
Fokker101
V&A / [TK] Garmin TomTom
Er staat nergens aangegeven hoe oud de kaarten zijn, alleen hoe oud het systeem zelf is. (TS kan hem wel uit een oude voorraad hebben gekocht, weet jij het)quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:56 schreef john2406 het volgende:
Deze in goede orde ontvangen, helaas niet met recente mappen erop, mapversie 2008, is dus wel wat ouder als aangegeven.
Fokker101
V&A / [TK] Garmin TomTom
Wat heet zeuren volgens mij staat er helaas of niet?quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er staat nergens aangegeven hoe oud de kaarten zijn, alleen hoe oud het systeem zelf is. (TS kan hem wel uit een oude voorraad hebben gekocht, weet jij het)
Bovendien heb je hem voor heel weinig overgenomen, beetje flauw om er dan nog over te zeuren m.i.
Ja, excuses. Je hebt er ook niet naar gevraagd overigens beetje zuur dat je daar over begint. Maar, oke alles is goed gegaan.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:56 schreef john2406 het volgende:
Fokker101
V&A / [TK] Garmin TomTom
Anders neem ik hem wel weer van je over hoor mocht je er spijt van hebben. Beetje knutselen en hij is weer helemaal bij de tijdquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat heet zeuren volgens mij staat er helaas of niet?
Die map is voor mij 1 uurtje werk denk ik firmware heb ik zojuist al geupdate naar versie 7.60 dus die map zal ook geen probleem zijn dan.
Minuutje of 10 en hij is hier ook zover.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:31 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Anders neem ik hem wel weer van je over hoor mocht je er spijt van hebben. Beetje knutselen en hij is weer helemaal bij de tijd
Weet je: je hebt uiteindelijk veel meer voldoening van je aankoop als je hem straks helemaal zelf naar je smaak hebt gemaakt. Met precies de toeters en bellen etc. die jij wilt. Ik vind dat altijd de leukste koopjesquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Minuutje of 10 en hij is hier ook zover.
Had het wel verwacht hoor, maar hij vroeg me om reactie hier dan geef ik die eerlijk en in het topic schrijft of vraagt men naar google maps welke erop zouden zijn?
Daarop wordt geantwoord iets van 1,5 of 2. jr oud, dat was me sowieso te oud geweest dus dan deed ik het toch, maar als het zo geweest was was leuk geweest toch?
Welke versie van Google Maps. Geen. Want die staan niet op een Garmin. Hij geeft ook aan dat hij het niet weet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Minuutje of 10 en hij is hier ook zover.
Had het wel verwacht hoor, maar hij vroeg me om reactie hier dan geef ik die eerlijk en in het topic schrijft of vraagt men naar google maps welke erop zouden zijn?
Daarop wordt geantwoord iets van 1,5 of 2. jr oud, dat was me sowieso te oud geweest dus dan deed ik het toch, maar als het zo geweest was was leuk geweest toch?
Ik kan je tot op zekere hoogte helpen, maar stuur me even een pm met wat meer info, contact dat je met hem hebt gehad et cetera.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:23 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik heb het vermoeden te zijn opgelicht in dit topic V&A / [TK] 30 Playstation 3 games en 3 Dualshock 3 Controllers
Ik zou graag meer info willen over de verkoper en vraag daarbij hulp hier op fok! Ik zit nu al een aantal jaar op fok en heb nog nooit problemen gehad met een aankoop. Dat was ook ontzettend fijn bij kopen en verkopen op fok. Het was vertrouwd. Maar nu is ook deze marktplaats verziekt door van die trieste klaplopers.
Is het mogelijk de ts te achterhalen? Dmv ip of zijn rekeningnummer en naam?
Ik ben misschien wel een fokker maar zeker niet de typische zolderkamer nerd.
Ik wil deze verkoper een bezoekje brengen.
Wie kan mij helpen??
Voor je met termen als opgelicht strooit meld je verhaal eerst bij het modteam (dat heb je nu gedaan, maar dat mag best iets genuanceerder), dan gaan we voor je kijken wat er aan de hand is. In de meeste gevallen is er voor het uitblijven van een reactie een prima verklaring.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:23 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik heb het vermoeden te zijn opgelicht in dit topic V&A / [TK] 30 Playstation 3 games en 3 Dualshock 3 Controllers
Ik zou graag meer info willen over de verkoper en vraag daarbij hulp hier op fok! Ik zit nu al een aantal jaar op fok en heb nog nooit problemen gehad met een aankoop. Dat was ook ontzettend fijn bij kopen en verkopen op fok. Het was vertrouwd. Maar nu is ook deze marktplaats verziekt door van die trieste klaplopers.
Is het mogelijk de ts te achterhalen? Dmv ip of zijn rekeningnummer en naam?
Ik ben misschien wel een fokker maar zeker niet de typische zolderkamer nerd.
Ik wil deze verkoper een bezoekje brengen.
Wie kan mij helpen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |