Eveneens goede ervaring met Nehzi, het pakket was goed verpakt en snel opgestuurd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:30 schreef Nezhi het volgende:
V&A / [TK] Nokia Lumia 900 Zwart met defect
Goede ervaring met sjoerdvdijk, snel betaald en snel afgehandeld
Thanks.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:51 schreef Neo_ het volgende:
V&A / [gratis] iPhone 6 plus case
Hele goede ervaring met MarkyB! Snel verstuurd, bovendien kosteloos! Mn iphone is er zeer content mee
Dus jij was het!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:05 schreef boempa het volgende:
Goede ervaring met Astasha:
V&A / [TK] Aleister Crowley Toth tarot kaartset
De tarotkaarten waren goed verpakt en in keurige staat binnengekomen.
ik was eerste maar goed fuck het.quote:Op maandag 17 november 2014 15:31 schreef boempa het volgende:
[..]
Wie het eerst komt, die het eerst maalt
Beetje ongefundeerd commentaar zo hèquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:06 schreef Mandekker het volgende:
Ik ben opgelicht voor ¤30 door HarigeHarry010.
Ik wil alleen andere users voor hem waarschuwen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beetje ongefundeerd commentaar zo hè
Als er een klacht is stuur je ons (vacrew) even een PM, dan gaan we er even achteraan, want dat soort users willen we hier helemaal niet hebben. Maar dan moeten we natuurlijk wel even wat meer weten dan dit. Topic, transactiegegevens etc.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:11 schreef Mandekker het volgende:
[..]
Ik wil alleen andere users voor hem waarschuwen.
VAcrew heeft een PM.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als er een klacht is stuur je ons (vacrew) even een PM, dan gaan we er even achteraan, want dat soort users willen we hier helemaal niet hebben. Maar dan moeten we natuurlijk wel even wat meer weten dan dit. Topic, transactiegegevens etc.
En graag even in PM naar: vacrew
GC / PostNL pakket kwijt geraakt..quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beetje ongefundeerd commentaar zo hè
We gaan er mee aan de slagquote:
GC is niet mijn forum, vriend.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
GC / PostNL pakket kwijt geraakt..
Lees je even in in je eigen forum aub.
Er bestaat zoiets als je gezond verstand gebruiken.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:37 schreef Elan het volgende:
Wanneer gaat FOK! zijn verantwoording nemen en users in bescherming nemen?
10 jaar actief moeten zijn om in een of ander gaar iets als oldbies te kunnen posten slechts 2 dagen actief hoeven zijn om iemand te kunnen oplichten met een iphone in V&A.
Oh daar heb jij helemaal gelijk in maar sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo snugger.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als je gezond verstand gebruiken.
Suggereer je nu dat ik dom ben?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als je gezond verstand gebruiken.
Nee, want ik reageer op dit:quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:43 schreef Mandekker het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik dom ben?
Iemand die op een account van 2 dagen oud voor te weinig geld een iphone aanbiedt daar zit op z'n minst een luchtje aan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:37 schreef Elan het volgende:
slechts 2 dagen actief hoeven zijn om iemand te kunnen oplichten met een iphone in V&A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |