abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator zondag 28 juni 2015 @ 13:20:18 #276
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_153901040
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 12:47 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Het is ook een vermoeden maar aangezien ik niet de enige ben die iets tegoed heeft van de ts van het betreffende topic denk ik dat ik niks verkeerd zeg/denk.
Jawel, je trekt voorbarig conclusies. Kom met problemen eerst bij ons, als het dan nog niet lukt het op te lossen of je bent alsnog ontevreden: ga je gang.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_153901178
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 13:20 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Jawel, je trekt voorbarig conclusies. Kom met problemen eerst bij ons, als het dan nog niet lukt het op te lossen of je bent alsnog ontevreden: ga je gang.
Op internet staan meer verhalen van oplichting door deze user. Ik ben met hem in gesprek op Whatsapp en eis mijn geld terug.
pi_153901299
Update:

Bericht gekregen via whatsapp incl. screenshot van de afschrift van de terugstorting van het geld naar mijn rekening.

Laat morgen weten of ik het geld daadwerkelijk heb ontvangen.
  zondag 28 juni 2015 @ 13:37:41 #279
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_153901418
quote:
2s.gif Op zondag 28 juni 2015 13:32 schreef dopfles1 het volgende:
Update:

Bericht gekregen via whatsapp incl. screenshot van de afschrift van de terugstorting van het geld naar mijn rekening.

Laat morgen weten of ik het geld daadwerkelijk heb ontvangen.
Dat geldt ook voor mij.
  Moderator zondag 28 juni 2015 @ 13:45:39 #280
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_153901594
quote:
2s.gif Op zondag 28 juni 2015 13:26 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Op internet staan meer verhalen van oplichting door deze user. Ik ben met hem in gesprek op Whatsapp en eis mijn geld terug.
Als je je geld terug hebt is het geen oplichting, alleen zeer slordig gehandeld. Overigens wel reden voor ons om te kijken of hij op een hele lange V&A-vakantie moet, vergis je niet, maar zomaar overal oplichting roepen is gewoon niet de manier.
Graag iedereen die iets heeft met betreffende user: hou ons van alles op de hoogte, dat weegt allemaal mee in het nemen van beslissingen en zoeken naar oplossingen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_153902657
V&A / [TK] Iphone 6 case

Deal met Fokker101 liep prima. Prima onderhandelingen, netjes verpakt en meteen opgestuurd. ^O^
  maandag 29 juni 2015 @ 10:21:51 #282
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_153921225
Ik heb mijn geld terug gekregen. Dus wat mij betreft is de kous nu af.
Moet erbij zeggen dat de verkoper rickaloe nalatig is geweest om ons te informeren dat hij plotseling met vakantie ging. Hij heeft het geld gelukkig (voor hem) wel terug gestort.
Ik zal in de toekomst iig bij hem nooit meer iets kopen.
pi_153921259
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:21 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik heb mijn geld terug gekregen. Dus wat mij betreft is de kous nu af.
Moet erbij zeggen dat de verkoper rickaloe nalatig is geweest om ons te informeren dat hij plotseling met vakantie ging. Hij heeft het geld gelukkig (voor hem) wel terug gestort.
Ik zal in de toekomst iig bij hem nooit meer iets kopen.
Hij is ook niet meer welkom in V&A.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_153921628
Ik heb afgelopen woensdag (24-06) ook geld overgemaakt naar rickaloe voor de ps3 controllers. Tot op heden geen reactie meer van hem ontvangen. Ik wil graag met hem in contact komen om mijn geld terug te eisen!
pi_153922222
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 10:54 schreef Zanetti het volgende:
Ik heb afgelopen woensdag (24-06) ook geld overgemaakt naar rickaloe voor de ps3 controllers. Tot op heden geen reactie meer van hem ontvangen. Ik wil graag met hem in contact komen om mijn geld terug te eisen!
Dat kan je willen.. maar, als dat lukt. :N
pi_153922353
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 11:29 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Dat kan je willen.. maar, als dat lukt. :N
Zag dat eerdere gebruikers waarschijnlijk hun geld terug hebben gekregen, dus ik hou nog enige hoop. Wat een sneu figuur trouwens }:|
pi_153923696
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 11:37 schreef Zanetti het volgende:

[..]

Zag dat eerdere gebruikers waarschijnlijk hun geld terug hebben gekregen, dus ik hou nog enige hoop. Wat een sneu figuur trouwens }:|
Hallo,

Ik heb Rickaloe zijn nummer.

Hij vertelde mij trouwens dat hij de ps3 controllers vandaag op de bus heeft gedaan... Vraag ik mij af maargoed.

Ik heb het geld terug gekregen, Zie PB

[ Bericht 14% gewijzigd door dopfles1 op 29-06-2015 13:02:55 ]
pi_153923875
quote:
2s.gif Op maandag 29 juni 2015 12:53 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Hallo,

Ik heb Rickaloe zijn nummer.

Hij vertelde mij trouwens dat hij de ps3 controllers vandaag op de bus heeft gedaan... Vraag ik mij af maargoed.

Ik heb het geld terug gekregen, Zie PB

Heel fijn, thanks! ^O^
pi_153924096
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 11:37 schreef Zanetti het volgende:

[..]

Zag dat eerdere gebruikers waarschijnlijk hun geld terug hebben gekregen, dus ik hou nog enige hoop. Wat een sneu figuur trouwens }:|
Heeft toch wel zin dus, altijd sneu mensen die oplichten weet niet als hij dit doet. Maar tegenwoordig zijn er niet heel veel mensen meer te vertrouwen in het internet wereldje.
pi_153924234
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 13:15 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Heeft toch wel zin dus, altijd sneu mensen die oplichten weet niet als hij dit doet. Maar tegenwoordig zijn er niet heel veel mensen meer te vertrouwen in het internet wereldje.
Onzin. Ik heb een aantal keer iets via FOK! gekocht, en dat is altijd in volle tevredenheid afgerond.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_153924893
quote:
4s.gif Op maandag 29 juni 2015 13:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Onzin. Ik heb een aantal keer iets via FOK! gekocht, en dat is altijd in volle tevredenheid afgerond.
O ja op FOK wel moet je de juiste user bekijken. Die niet maar net op het forum zit verder nooit echt een problemen gehad. Marktplaats daar in tegen wel.
pi_153925199
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 13:56 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

O ja op FOK wel moet je de juiste user bekijken. Die niet maar net op het forum zit verder nooit echt een problemen gehad. Marktplaats daar in tegen wel.
Daarom! Voordat ik iets koop, kijk ik altijd naar de posthistorie van de desbetreffende user.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 29 juni 2015 @ 17:59:09 #293
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_153931176
quote:
4s.gif Op maandag 29 juni 2015 13:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Onzin. Ik heb een aantal keer iets via FOK! gekocht, en dat is altijd in volle tevredenheid afgerond.
Ik heb ook regelmatig wat gekocht via fok. En het is altijd goed gegaan. Ik ben ook zeer tevreden over hoe wij het hier afhandelen. Ik zou het ook er jammer vinden als de v&a van fok ook verziekt zou raken door ongure lui.
Ik weet het je houdt ze niet tegen, daarom ben ik blij dat er genoeg lui op ons forum zitten die op een of andere manier toch wat persoonsgegevens kunnen los peuteren.
pi_153931202
Goede deal met MiestOr

Snelle afhandeling en geld overgemaakt. Nu hopen dat de post zijn werk ook goed doet :)
pi_153931222
Mooi dat het voor het grootste gedeelte dus is opgelost, sowieso is deze user niet meer welkom in V&A. En laten we met elkaar ervoor zorgen dat V&A leuk en zo veilig mogelijk blijft, dus wantrouw je een user plaats even een TR, dan kunnen wij hem/haar even doorlichten (ook geen 100% garantie natuurlijk).
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 3 juli 2015 @ 18:15:42 #296
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_154036580
Goede ervaring gehad met miniem.
Horloge was goed verpakt en vandaag netjes op tijd binnen gekomen.

^O^
  maandag 6 juli 2015 @ 13:28:28 #297
51286 w00h00
Digital man!
pi_154112196
Ik heb een merkwaardige ervaring met Intel. We hadden overeenstemming over de aankoop van een iPhone 6 en voor de afhandeling hadden we nog wat mail contact. Ik vroeg nog wat nadere informatie over de telefoon zoals waar gekocht en of de bon er nog bij zat. In eerste instantie werd er geen antwoord gegeven op deze vraag, maar toen ik er nogmaals naar vroeg af hij aan dat de telefoon in de VS gekocht was. Lijkt mij vrij essentiële informatie om eerder te vertrekken en in de OP te zetten.

Vervolgens moest ik voor 13:00u het geld overmaken, want anders zouden ze moeilijk doen bij het postkantoor. :? Het geld moest ook overgemaakt worden naar twee verschillende bankrekeningen. Omdat ik het niet vertrouwde wilde ik eigenlijk de telefoon maar ophalen dus vroeg ik naar zijn NAW gegevens. Hij gaf een adres in het Noorden van NL terwijl in Google en eerdere topics te lezen valt dat hij in Brabant woont.

Alles bij elkaar heeft mij doen besluiten dat ik ben afgehaakt voor wat betreft de aankoop. Misschien heb ik het mis, maar ik vind het niet al te betrouwbaar overkomen.
pi_154112300
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 13:28 schreef w00h00 het volgende:
Ik heb een merkwaardige ervaring met Intel. We hadden overeenstemming over de aankoop van een iPhone 6 en voor de afhandeling hadden we nog wat mail contact. Ik vroeg nog wat nadere informatie over de telefoon zoals waar gekocht en of de bon er nog bij zat. In eerste instantie werd er geen antwoord gegeven op deze vraag, maar toen ik er nogmaals naar vroeg af hij aan dat de telefoon in de VS gekocht was. Lijkt mij vrij essentiële informatie om eerder te vertrekken en in de OP te zetten.

Vervolgens moest ik voor 13:00u het geld overmaken, want anders zouden ze moeilijk doen bij het postkantoor. :? Het geld moest ook overgemaakt worden naar twee verschillende bankrekeningen. Omdat ik het niet vertrouwde wilde ik eigenlijk de telefoon maar ophalen dus vroeg ik naar zijn NAW gegevens. Hij gaf een adres in het Noorden van NL terwijl in Google en eerdere topics te lezen valt dat hij in Brabant woont.

Alles bij elkaar heeft mij doen besluiten dat ik ben afgehaakt voor wat betreft de aankoop. Misschien heb ik het mis, maar ik vind het niet al te betrouwbaar overkomen.
Tip gooi de rekening nr eens door google heen, zo ben ik eens op iets gebracht van een fraudeur, hoop dat ik het goed noem, die me iets wouw verkopen.
Gaf hem die link van google en nooit meer wat van hem gehoord, helaas had ik maar doorgevraagd had ik zijn gegevens aan de pol kunnen geven.
  maandag 6 juli 2015 @ 13:34:22 #299
432457 lntel
Freek in het bos
pi_154112313
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 13:28 schreef w00h00 het volgende:
Ik heb een merkwaardige ervaring met Intel. We hadden overeenstemming over de aankoop van een iPhone 6 en voor de afhandeling hadden we nog wat mail contact. Ik vroeg nog wat nadere informatie over de telefoon zoals waar gekocht en of de bon er nog bij zat. In eerste instantie werd er geen antwoord gegeven op deze vraag, maar toen ik er nogmaals naar vroeg af hij aan dat de telefoon in de VS gekocht was. Lijkt mij vrij essentiële informatie om eerder te vertrekken en in de OP te zetten.

Vervolgens moest ik voor 13:00u het geld overmaken, want anders zouden ze moeilijk doen bij het postkantoor. :? Het geld moest ook overgemaakt worden naar twee verschillende bankrekeningen. Omdat ik het niet vertrouwde wilde ik eigenlijk de telefoon maar ophalen dus vroeg ik naar zijn NAW gegevens. Hij gaf een adres in het Noorden van NL terwijl in Google en eerdere topics te lezen valt dat hij in Brabant woont.

Alles bij elkaar heeft mij doen besluiten dat ik ben afgehaakt voor wat betreft de aankoop. Misschien heb ik het mis, maar ik vind het niet al te betrouwbaar overkomen.
Heb nooit gezegd dat je het geld voor 1 uur moest overmaken, heb je gezegd dat je het adres voor 1 uur moest geven zodat ik het kon verzenden. Beter lezen, ei. Daarnaast gaat het jou totaal niet aan of ik misschien wel ergens anders verblijf op het moment ivm werk? Je hebt een uur van mijn tijd verspilt voor niks. Heb ook gewoon in het topic staan dat het op te halen is.
Het verhaal achter de twee bankrekeningen is dat ik een vriendin wilde helpen die erg in de financiele problemen zit, de 75 euro die je moest sturen was voor mij en de rest van het geld was voor haar.
Maar je denkt weer te negatief en beslist om een uur tijd de prullenbak in te gooien.
ik ben hans van de frietkoerier
  maandag 6 juli 2015 @ 13:58:20 #300
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_154112914
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 13:34 schreef lntel het volgende:

[..]

Heb nooit gezegd dat je het geld voor 1 uur moest overmaken, heb je gezegd dat je het adres voor 1 uur moest geven zodat ik het kon verzenden. Beter lezen, ei. Daarnaast gaat het jou totaal niet aan of ik misschien wel ergens anders verblijf op het moment ivm werk? Je hebt een uur van mijn tijd verspilt voor niks. Heb ook gewoon in het topic staan dat het op te halen is.
Het verhaal achter de twee bankrekeningen is dat ik een vriendin wilde helpen die erg in de financiele problemen zit, de 75 euro die je moest sturen was voor mij en de rest van het geld was voor haar.
Maar je denkt weer te negatief en beslist om een uur tijd de prullenbak in te gooien.
No offence, maar je hebt het ook niet handig aangepakt. Waarom niet het geld naar jou rekening en dan maak je het zelf over. Het lijkt me logisch dat de user je niet vertrouwde, dat zou ik ook niet doen, om nou zo verontwaardigd te reageren is ook zo wat.
It's you my love, you who are the stranger
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')