abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143380461
quote:
19s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Die heeft een droomscenario in z'n mik geschoven gekregen. Zeker met zo'n van Aertsen met z'n besluitloze en passieve (gebrek aan) optreden.
Ja dit is echt waar Wilders van droomt. :')
Je suis Charlie Sheen
pi_143380533
quote:
15s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:31 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dit is waar Wilders altijd voor waarschuwde, maar ja, dan ben je islamofoob, nsber, facist, hitler etc.
pi_143380569
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:31 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nee, die kans is nagenoeg verkeken.

Iets met 'druppel' en 'emmer'
Mijn laatste beetje hoop is gevestigd op de Haagse gemeentepolitiek, los van de PVV en PVE. Doorgaans natuurlijk vooral leedvermaak daar. Maar als zelfs beroepsclown Richard de Mos genuanceerd en pragmatisch kan redeneren zit daar nog ruimte. Wel even van Aertsen snel wippen dan.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_143380677
Neonazi's, Anti-fascisten, Booslims, dat wordt een mooi feestje allemaal tesamen. _O_
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143380680
quote:
15s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:31 schreef NotYou het volgende:

[..]

Meneer verdwijnt de laatste tijd in de marge. Nu opeens, uit het niets, kan hij lekker olie op het vuur gooien. Vooral niets constructiefs toevoegen en stemmen binnen hengelen. De prinsenvlag kan uit op PVV-HQ.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_143380689
quote:
19s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Mijn laatste beetje hoop is gevestigd op de Haagse gemeentepolitiek, los van de PVV en PVE. Doorgaans natuurlijk vooral leedvermaak daar. Maar als zelfs beroepsclown Richard de Mos genuanceerd en pragmatisch kan redeneren zit daar nog ruimte. Wel even van Aertsen snel wippen dan.
Haha, inderdaad. Wie had dat ooit gedacht, de Mos als gelikt politicus bij Knevel & v/d Brink. _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_143380867
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Meneer verdwijnt de laatste tijd in de marge. Nu opeens, uit het niets, kan hij lekker olie op het vuur gooien. Vooral niets constructiefs toevoegen en stemmen binnen hengelen. De prinsenvlag kan uit op PVV-HQ.
Precies, allemaal deel van het zionistische complot tegen de moslims en die prinsenvlag, dat kunnen ze van generaal Geert best hebben!
Je suis Charlie Sheen
pi_143380958
quote:
14s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zo nutteloos, dit soort posts.

Hier spreekt duimendik rode waas en onderbuik.
pi_143381048
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:33 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dit is waar Wilders altijd voor waarschuwde, maar ja, dan ben je islamofoob, nsber, facist, hitler etc.
Hij waarschuwt voor 'het grote moslimgevaar'. En als er dan problemen ontstaan waar 'het grote moslimsgevaar' een van de partijen in is, dan gaat hij z'n best doen om de problemen te verergeren.

Leuk dat je waarschuwt, maar in de rest van de acties zie ik de logica niet echt. Nou ja, als je intentie is om ook daadwerkelijk het probleem op te lossen dan. Als je vooral de boel wil opstoken om je zeteltjes veilig te stellen, dan snap ik de logica volkomen.
pi_143381077
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:45 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Zo nutteloos, dit soort posts.

Hier spreekt duimendik rode waas en onderbuik.
Sorry, ik zal geen prinsenvlag-grapjes meer maken. De rest is gewoon een droge analyse van wat ik zie gebeuren.
pi_143381166
quote:
19s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Sorry, ik zal geen prinsenvlag-grapjes meer maken. De rest is gewoon een droge analyse van wat ik zie gebeuren.
Doe wat je wilt hoor, ik vind alleen dat je dan juist jezelf onderuit haald, ik ben ook wel eens in die val getrapt.
pi_143381205
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
Neonazi's, Anti-fascisten, Booslims, dat wordt een mooi feestje allemaal tesamen. _O_
Muur er omheen... ;)
Make my day!
pi_143381243
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:53 schreef agter het volgende:

[..]

Muur er omheen... ;)
Camera's ophangen overal, mooi soort hunger games van maken.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143381272
quote:
19s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hij waarschuwt voor 'het grote moslimgevaar'. En als er dan problemen ontstaan waar 'het grote moslimsgevaar' een van de partijen in is, dan gaat hij z'n best doen om de problemen te verergeren.

Leuk dat je waarschuwt, maar in de rest van de acties zie ik de logica niet echt. Nou ja, als je intentie is om ook daadwerkelijk het probleem op te lossen dan. Als je vooral de boel wil opstoken om je zeteltjes veilig te stellen, dan snap ik de logica volkomen.
Hij pakt het momentum, dat doen alle politici, bv bij de 'minder, minder, minder' uitspraken, ze buitelden over elkaar heen.

Het is het gevolg van tientallen jaren wegkijken, en nu gaan we daar de vruchten van plukken, fijn hoor, bedankt links.

Maar blijft voor al met de nodige verontwaardiging naar Wilders wijzen.
pi_143381290
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
Je zult er maar tussen wonen. Ik heb best te doen met de autochtone Nederlanders en de gematigde, zich normaal gedragende moslims die in zo'n wijk wonen. Je zult maar geen geld hebben om te verhuizen.
pi_143381325
quote:
9s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je zult er maar tussen wonen. Ik heb best te doen met de autochtone Nederlanders en de gematigde, zich normaal gedragende moslims die in zo'n wijk wonen. Je zult maar geen geld hebben om te verhuizen.
Ach die kunnen even een dagje Amsterdam boeken ofzo die dag.

En vooral de auto meenemen natuurlijk, niet langs de weg laten staan.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143381381
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:55 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Hij pakt het momentum, dat doen alle politici, bv bij de 'minder, minder, minder' uitspraken, ze buitelden over elkaar heen.

Het is het gevolg van tientallen jaren wegkijken, en nu gaan we daar de vruchten van plukken, fijn hoor, bedankt links.

Je vergeet de SP.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_143381575
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:57 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ach die kunnen even een dagje Amsterdam boeken ofzo die dag.

En vooral de auto meenemen natuurlijk, niet langs de weg laten staan.
Ik bedoelde niet alleen die ene dag, maar eigenlijk altijd. Het moet een kwelling zijn om je wijk zo achteruit te zien gaan.
pi_143381625
quote:
9s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ja dat lijkt me een ware hel.
pi_143381682
quote:
9s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet alleen die ene dag, maar eigenlijk altijd. Het moet een kwelling zijn om je wijk zo achteruit te zien gaan.
Tsja als de (lokale) politici nou eens ballen zouden kweken was het ook niet zo ver gekomen.

Maar in plaats daarvan is het enige Haagse gemeentegeluid een van pro-IS. Al is het via Twitter van een paar PvdA kneuzen en PVE.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_143381777
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:07 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Tsja als de (lokale) politici nou eens ballen zouden kweken was het ook niet zo ver gekomen.

Maar in plaats daarvan is het enige Haagse gemeentegeluid een van pro-IS. Al is het via Twitter van een paar PvdA kneuzen en PVE.
Zat de pvv trouwens niet in de Haagse gemeenteraad? :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_143381881
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 15:55 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dat wegkijken is niet een kenmerk van (alleen) links. Dat heeft de hele politiek, uitgezonderd de SP, gedaan. Je kan het misschien CDA en VVD nog het meest verwijten. Die zijn veruit het meest aan de macht geweest de afgelopen decennia.

Verder vind ik het niet raar dat Geert het momentum pakt. Ik had niet anders verwacht. Dat hij dingen op de agenda zet die daar thuis horen ben ik ook met je eens. De vorm vind ik alleen een beetje kinderachtig en regelmatig gewoon extreem demagogisch. En dingen worden ook enorm opgeblazen tot proporties die nergens meer opslaan, niet op de realiteit althans.

Daarnaast kun je wel dingen op de agenda zetten, maar dan moet je vervolgens ook met werkbare oplossingen komen. Die zie ik nergens terug bij de PVV. Sterker nog, hij agendeert problemen om ze vervolgens te verergeren. Dan misschien nog liever doodzwijgen. Of gewoon ff normaal doen en met uitvoerbare oplossingen komen. Maar dat zie ik bij vrijwel niemand terug.
pi_143381967
quote:
10s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zat de pvv trouwens niet in de Haagse gemeenteraad? :D
Die mogen alleen bij monde van Geert Wilders praten. Misschien ook wel zo verstandig.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 16:18:09 #199
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_143382033
Demonstreerde Pro Patria trouwens niet tegen antisemitisme laatste ? :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_143382054
quote:
9s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 16:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De Schilderswijk is altijd al een plaats geweest waar je niet wilde wonen. Toen het nog een blanke volkswijk was wilde je er ook niet dood gevonden worden.

Grote delen van de wijk zijn momenteel veel leefbaarder dan ze ooit geweest zijn trouwens. Helaas zijn de andere delen er dan weer flink op achteruit gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')