Mutant heeft al 3 mensen geprikt. Het zit duidelijk in zijn geentjes. Als ik jou was zou ik niet meer buiten komen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:27 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Jij mag gaan ontkennen dat het niet in jullie genen zit, jouw omdraai grapje werkt niet bij mij!

Aard van het beestje wat Moslim is, ik huiver en doe de deur op slot!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:29 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Mutant heeft al 3 mensen geprikt. Het zit duidelijk in zijn geentjes. Als ik jou was zou ik niet meer buiten komen.

Hoe werkt dat precies? Het zit in onze genen namelijk, maar jij weet er wat meer van dus zou je mij daarover kunnen vertellen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:27 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Jij mag gaan ontkennen dat het niet in jullie genen zit, jouw omdraai grapje werkt niet bij mij!

Jij bent zelf traag van begrip blijkt nu!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Het zit in onze genen namelijk, maar jij weet er wat meer van dus zou je mij daarover kunnen vertellen?

Ja. Dat klopt. Dat ligt ook aan mijn genen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:31 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Jij bent zelf traag van begrip blijkt nu!

Noem eens de nummers van die genen en de bijbehorende chromosomen? Help je de wetenschap weer een stapje verder mee en je krijgt een pluim van de juf morgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:27 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]

Ben jij Mutant01, ooooooh een kloon!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Noem eens de nummers van die genen en de bijbehorende chromosomen? Help je de wetenschap weer een stapje verder mee en je krijgt een pluim van de juf morgen.

Shit, hebben Mutant01 en ik het bijna 10 jaar uitgehouden zonder betrapt te zijn. Kut. Maar welke nummers nou?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:35 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Ben jij Mutant01, ooooooh een kloon!!!

Doe de juf de groeten morgen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:41 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Als de Moslimpjes fanatieker worden blijven de Nederlanders weg, ook merkbaar op dit forum, ik ga maar weer in de winterslaap en probeer het over een tijdje wel weer wanneer het ware geloof zich nog meer heeft verraden heeft, ik ga aan mijn huiswerk!

Seks met slaven mag ook van de Koran, hoef je niet getrouwd voor te zijn. En kuisheid telt dan niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:52 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)aaf-gebruikt-is.html

idd. net als onze loverboys doen ze lezen allemaal het zelfde boek en zijn zodoende allemaal gevaarlijk op termijn, als het mis gaat kiest men voor de eigen groep en volgt dat ene boek, maar de Nederlander slaapt lekker door!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:58 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
[..]
Seks met slaven mag ook van de Koran, hoef je niet getrouwd voor te zijn. En kuisheid telt dan niet.
Deze lui voeren letterlijk uit wat hun God hen opdraagt.

Dit kan niet! Onze dappere Nederlandse strijders trokken juist die kant op om een einde te maken aan het seksuele misbruik van zusters en de moord op kinderen!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:52 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)aaf-gebruikt-is.html

Precies, hij doet alles om zijn ego nóg verder op te blazen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef Re het volgende:
slim van wilders om deze demonstratie te kidnappen, doet tie goed

Misschien hebben ze dat gedaan en wilders uitspraken in binnen- en buitenland naast elkaar gelegd, dan komt het er namelijk toch echt op neer dat hij het liefste alle moslims ziet verdwijnen. Dat dan niet in combinatie met woorden als met tijd en kennis zal het vanzelf wel verdwijnen, maar met woorden als deportatie en bestraffingen voor gedachtegoed.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien hadden die mensen dan maar de taal wat beter moeten leren, hebben ze alle tijd voor en gelegenheid toe gehad.

Precies. Daar zit het gevaar ook, dat Moslims hoe dan ook elkaar zullen steunen. Alleen die idioten in de Schilderswijk hebben nog niet in de gaten dat de manier waarop zij het geloof beleven, in de ogen van IS zwaar onvoldoende is... en inderdaad, Nederland slaapt lekker verder. Het is jammer dat Wilders en consorten niet wat intelligenter zijn, dan kwamen we verder vermoed ik.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:03 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
idd. net als onze loverboys doen ze lezen allemaal het zelfde boek en zijn zodoende allemaal gevaarlijk op termijn, als het mis gaat kiest men voor de eigen groep en volgt dat ene boek, maar de Nederlander slaapt lekker door!

Wel eens met wat hier gezegd wordt. Op een andere plaats lijkt mij veel beter, dit loopt geheid uit in ellende en uiteindelijk zijn juist degene in die wijk die niet fout zitten daar de lul van. Die blokkade zal bestaan uit allerlei gasten overal en nergens vandaan die even die wijk op zijn kop zullen zetten, die demonstranten wel even duidelijk zullen maken wat ze kunnen. Bij de demonstranten zal waarschijnlijk wel de gedachte leven dat ze die wijk wel even op zijn vingers zullen tikken en je hebt een explosief goedje. Je zou er potjandorie maar je winkel hebben of gewoon wonen en niets met isis gezeur hebben, kan heel goed begrijpen dat die mensen dit met angst tegemoet zien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:08 schreef Yasmin23 het volgende:
DEN HAAG – De kans is ‘heel groot’ dat de demonstratie van 20 september in de Haagse Schilderswijk niet wordt toegestaan. Dat zegt Tobias Dander, fractievoorzitter van collegepartij D66, tegen Omroep West.
‘Je kunt op je vingers natellen dat dit spanningen gaat opleveren. Het is niet verstandig om de demonstratie in de wijk te laten plaatsvinden. Ik neem daarin de oproep van de winkeliers en bewoners mee die niet blij zijn met de demonstratie. Dat vraagt om een heroverweging’, zegt Dander. ‘Wellicht is een andere plek in de stad beter.’
Geert Wilders riep vanochtend op om met duizenden naar de Haagse achterstandswijk te komen. ‘We moeten laten zien dat we het niet pikken’, zegt Wilders in de Telegraaf. Bewoners en moslimradicalen in de wijk hebben aangekondigd de demonstratie opnieuw te zullen blokkeren.
Geen verbod
Fractievoorzitter Martin Wörsdörfer zegt geen voorstander van een verbod te zijn. Hij vindt het desondanks verstandiger om de demonstratie niet door de Schilderwijk te laten trekken.
‘Ik ben het daarmee eens’, zegt fractievoorzitter van de Haagse SP, Bart van Kent. ‘Je ziet dat de veroordeelde crimineel Arnoud van Doorn een knokploeg aan het samenstellen is en dan is er ook Wilders met zijn riskante aanhang. Dan stuur je bewust aan op een clash in een woonwijk. Dat kan je niemand aandoen. Het door laten gaan van de demonstratie in de Schilderwijk is wat mij betreft uitgesloten’.
Als het protest wordt verboden, wil Wilders ‘desnoods in zijn eentje’ met de Nederlandse vlag door de wijk lopen. Zondag ontaardde een anti-IS-demonstratie in de Schilderswijk in ongeregeldheden, meerdere personen werden aangehouden.
http://www.omroepwest.nl/(...)-verplaatst%E2%80%99

Ach kom scorpie, dit trekt toch gewoon vooral de ratten uit hun holen, aan beide kanten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde lieve jongens die wel eens een tasje stelen en rondtrekken door Nederland als kleine groep om het te verpesten voor de grote groep?
Verder Telegraaf

Lijkt me ook, aan de andere kant geef je dan wel weer toe aan dit achterlijke gedrag van afgelopen zondag... stenen gooien enz. Maar Wilders lijkt wel levensmoe te zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Wel eens met wat hier gezegd wordt. Op een andere plaats lijkt mij veel beter, dit loopt geheid uit in ellende en uiteindelijk zijn juist degene in die wijk die niet fout zitten daar de lul van. Die blokkade zal bestaan uit allerlei gasten overal en nergens vandaan die even die wijk op zijn kop zullen zetten, die demonstranten wel even duidelijk zullen maken wat ze kunnen. Bij de demonstranten zal waarschijnlijk wel de gedachte leven dat ze die wijk wel even op zijn vingers zullen tikken en je hebt een explosief goedje. Je zou er potjandorie maar je winkel hebben of gewoon wonen en niets met isis gezeur hebben, kan heel goed begrijpen dat die mensen dit met angst tegemoet zien.
 vorige keer toen hij daar liep stond er toch ook zo'n engnek vlak naast hem. Zijn foto's van opgedoken. Paar maanden geleden of wat was het. Dat was ook kantje boord.
  vorige keer toen hij daar liep stond er toch ook zo'n engnek vlak naast hem. Zijn foto's van opgedoken. Paar maanden geleden of wat was het. Dat was ook kantje boord.

Ja idd, want wat hij doet is gewoon een knokploeg opstellen, mag toch hopen dat dat strafbaar is?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn er trouwens gevolgen voor die van Doorn met zn oproep ?

Misschien 131 sr, maar hij heeft nog niks strafbaars gezegd eigenlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja idd, want wat hij doet is gewoon een knokploeg opstellen, mag toch hopen dat dat strafbaar is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |