Okay, prima.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:07 schreef supersof het volgende:
[..]
sociaal juridische dienstverlening
oke, prima, ga jij dat maar doenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Okay, prima.
Ik ga maar eens een auto ophalen.
Beetje timen dat ik om 12 uur in Tilburg ben. Vervolgrit scoren heeft de meeste kans rond twaalven.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:12 schreef supersof het volgende:
[..]
oke, prima, ga jij dat maar doen
dat is best een normale tijd om in bed te liggen als je vakantie hebtquote:
Vroeger als ik vakantie had sliep ik van 8-16quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:39 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is best een normale tijd om in bed te liggen als je vakantie hebt
we worden stadsgenotenquote:
Studentchauffeur? Autoreset? Easyway?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:12 schreef Amoeba het volgende:
Heb je zo een rit, Eindhoven - Tilburg dat je compleet zelf mag regelen tussen 9-17 uur. Liever gewoon 9 uur ophalen dan dit.
Jaaaa.quote:
ben zo blijquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaaaa.
Ik ken er straks al twee FOKkers.
Dat gaat lekker vlot.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ben zo blij
woensdagavond naar de ikea en donderdag meubels in elkaar zetten met een vriendin
Gefeliciteerd met je nieuwe optrekje/kamer.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ben zo blij
woensdagavond naar de ikea en donderdag meubels in elkaar zetten met een vriendin
Autoresetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Studentchauffeur? Autoreset? Easyway?
ja zekerquote:
Ja maar fuck it, het werk is net zo lui.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan..Betalen ze nog steeds zo kut?
dankjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:48 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe optrekje/kamer.
Ik weet hetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja maar fuck it, het werk is net zo lui.
Dat is chill. Wat voor kleur zit er op de muren?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zekerhoef geen vloer te leggen of te schilderen ofzo, alleun meubels en gordijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |