Geamputeerd?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer dat die Iggy geen tieten heeft
WTFquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die stylo heeft er wel oog op.
Blij dat ze competent genoeg is om FOK! piemels in haar keel te stoppen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die stylo heeft er wel oog op.
Weet niet, zit een clip te bekijken van haar waar ze enkel iets voor haar tepels heeft en ze ziet er zo plat uit als het maar kanquote:
precies, 1 va nde weinige die dat kanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blij dat ze competent genoeg is om FOK! piemels in haar keel te stoppen.
boeiend, ze is leukquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet, zit een clip te bekijken van haar waar ze enkel iets voor haar tepels heeft en ze ziet er zo plat uit als het maar kan
Schandalig!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet, zit een clip te bekijken van haar waar ze enkel iets voor haar tepels heeft en ze ziet er zo plat uit als het maar kan
Komt een beetje onzeker over.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:32 schreef Ro-ald het volgende:
''Hallo, ik ben Kees 23 jaar ik ben onzeker over mijzelf. Wat vinden jullie van mij?''
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Wel jammer dat die Iggy geen tieten heeft
Ja dacht ik al toen ik dat bericht las van iemand.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt een beetje onzeker over.
ALs je een cup B al plat noemt ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee man. Iggy is zo plat als maar kan
Ah iemand die het met me eens isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee man. Iggy is zo plat als maar kan
Dat is nooit een Bquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ALs je een cup B al plat noemt ja.
What die heeft geen B man, een Aquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ALs je een cup B al plat noemt ja.
Wat doet GGMM daar op de achtergrond in je gifjequote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah ik ben weer eerste geëindigd bij de Dagcijfers
[ afbeelding ]
Geen zorgen, i've got your back. Vandaag word ik het.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah ik ben weer eerste geëindigd bij de Dagcijfers
[ afbeelding ]
Nou ja zelfs een A vind ik niet plat hoorquote:
Dit zag ik dus in de clip. AA denk ik ook ja en met goede bh lijkt het nog een goede Aquote:
quote:
Haha fokkie weet niks van tietenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
What die heeft geen B man, een A
Trollen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat doet GGMM daar op de achtergrond in je gifje
Vandaag word ik het niet. Beloofd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen zorgen, i've got your back. Vandaag word ik het.
op fok wel.quote:
Ligt aan de rest van een figuur. Een a is mwa mwa, een b is wel een redelijke grootte. C beste.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja zelfs een A vind ik niet plat hoor
Je hebt ook nog AADat is wel redelijk tegen plat aan ja
Komt misschien ook wel door mijn voorkeur voor kleinere borstenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ligt aan de rest van een figuur. Een a is mwa mwa, een b is wel een redelijke grootte. C beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |