Zit zelf bij de SNS. Scoor ik nu punten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon overstappen naar de SNS. Zelfs transacties vanuit het buitenland staan er dezelfde dag op.
Bij de SNS misschien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:45 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Zit zelf bij de SNS. Scoor ik nu punten?
sambal bij?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:59 schreef eend112 het volgende:
Gewoon bestellen en dan komt die Chinees het brengen en zeg je van ja ahah ik heb geen geld!1
hij zo van ja godverdomme ja ik kan het nu net zo goed toch geven en dan heb je gratis eten
Dan gaan die biljetten zo aan elkaar plakken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:33 schreef Copthorne het volgende:
Gewoon in een oude sok onder je bed.
Mensen die banken nog vertrouwen.
Kontje keer extra verkocht?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:50 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Kreeg wel ineenkeer 20 euro van ze.
Je moet ook niet dezelfde sok gebruiken voor het rukken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Dan gaan die biljetten zo aan elkaar plakken.
Kon om half 12 alniet meer inloggen gisteravondquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:48 schreef katindeboom het volgende:
kan WEER niet inloggen. want, onderhoud. WEER. godverdomme twee dagen geleden ook al. En er staat van 1 tot 6, maar om 0:30 kon ik al niet meer inloggen. Godverdomme ook snachts doen mensen transacties, hoe de fak moet ik nu eten bestellen?
Klacht: ing hoerenbank
hahaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:22 schreef Trebo het volgende:
Grappig dat een topic met kanker in de titel gewoon open blijft op het grootste forum van NL.
haha je he xdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:22 schreef Trebo het volgende:
Grappig dat een topic met kanker in de titel gewoon open blijft op het grootste forum van NL.
Ja leuk hé, veiligheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Leuk man, niks kunnen overmaken zonder rekenmachine.
Ik heb mij eerlijk gezegd nog nooit onveilig gevoeld bij ING.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja leuk hé, veiligheid.
Dat is omdat jij je toch nooit veilig voelt in Rotterdam.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:01 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb mij eerlijk gezegd nog nooit onveilig gevoeld bij ING.
Want tan codes zijn niet veilig nee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja leuk hé, veiligheid.
Whut? Ik mij nooit veilig voelen in Rotterdam? Hoe kom je daar nou bij man?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is omdat jij je toch nooit veilig voelt in Rotterdam.
Dat krijg je als AJAX fan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Whut? Ik mij nooit veilig voelen in Rotterdam? Hoe kom je daar nou bij man?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |